Tak pravdepodobne vozy by už aj boli....
17*T3 + 7301-7304, 7733+4
29*T6
20*K2
50*29T
40*30T
Takže vozidla určite sú, závisí len na DPB akú ponúkne kapacitu do Petržalky, či len linku 3 alebo to bude úplne inak
Dal si teóriu, že megaelektričky nahradia všetky vysokopodlažné vozy (btw, rovnakou logikou - nemáme tu už teraz vozidlá, ktoré by ich mohli nahradiť?) a že k čomu treba 12ks navyše, ak tak pre nové trate, ktoré nebudú. Nuž, tak som pripomenul Petržalku.
To, že tu nebudú s otvorením trate neznamená, že sa s nimi kvôli tomu nemôže počítať a po ich dodaní sa električky "odtiaľ" presunú na iné linky a zahustia interval.
Nemáme tu už aspoň teoreticky všetky vozy na premávku do Petržalky? Ak sa má čoskoro otvoriť tak snáď sa nebude až teraz robiť obstarávanie na nové vozidlá.
zvysenie dopravnej kapacity aj posilnenim intervalov ? (teda aspon teoreticka nadej na to, pokial mas vozidla tak akurat do vypravy, tak nejake zahustenie nemas ako realizovat)
Ináč ako prišli na číslo 60? VP súprav tu zostáva len 48 (29x T6A5, 11x T3P, 6x T3G, 2x T3M/T3S), ale zároveň si neviem predstaviť že by teraz kúpili 12 extra kusov pre nové trate ktoré v dohľadnej dobe určite nebudú. Tie extra kusy majú byť akože náhrada za zvyšné kačice, aj keď okrem tých 4ks čo jazdia počas rannej špičky by sa všetky dali vyradiť hneď?
Menil DPB veľkosť papierových lístkov z automatov, lebo dnes mi automat vydal užší lístok a po označení vo vozidle som mal namiesto času 9:29 na lístku iba 9:2
Nezachádzanie L65 by riadne skomplikovalo cestovanie. Papierové prestupy by tam vychádzali max. cez víkendy. Inak nie je šanca pri tej dlhej trase L65 s množstvami úsekov kde naberá rôzne meškania. L55 by som dal po zrušení L59 s intervalom ráno 10 a poobede 15 min.
Predpokladám ale, že pri takejto verzii počítaš s existenciou 55. V takom prípade by potom 65 vôbec nemusela jazdiť na Pánty, lebo nevidím zmysel v tom, prečo by tam mala zachádzať len v jednom smere a v druhom by bolo treba prestupovať.
Uz chapem. Napisam som zmatocne to tam. Na panty by zachadzali len vsetky spoje smer Vrakuna. Opacne spoje smer Raca by tam nesli vobec. ... Polovica spojov v jednom smere je samozrejme blbost a bordel len urobi na tak dlhej trase.
tym je myslene ze ak by zachadzali len niektore spoje, tak tym ze by mali tie zachadzajuce o kus odlisnu jazdnu dobu tak Ti to rozhodi interval medzi spojmi - pre pochopenie, z konecnej (napriklad v raci pre jednoduchost) odchadzaju spoje s odstupom 15 minut medzi sebou (teda napriklad XX: 00 15 30 45 )
za zachadzkou k masokombinatu na takej zastavke sprinclov majer (kusok za zachadzkou) by si mal ale nieco taketo: XX: 00 10 30 40
(pre jednoduchost prikladu predpokladam dobu jazdy 15 minut so zachadzkou a 10 bez nej a to ze spje z tbiliskej o 00 a 30 zachadzku nevykonaju a tie o 15 a 45 vykonaju....)
a teda na celej trase za obcasnou zachadzkou budes mat medzi jednotlivymi spojmi nepravidelny interval.....
da sa Ti to takto uz pochopit
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.