Vladímír: Ty si ešte nebol vo Viedni. Tam sú automaty vo vozoch.
Doplnkový predaj by si nemal hneď. Veď aj kabíny vodičov je treba prerobiť, aby tam každý mal malé okienko.
o.K. podľ môjho návrhu by to bolo o 16 rokov (550 busov, 130 Tbusov a 130 elín. T som delil dvoma, bo sú v súprave a automat by sa dával do predného voza.)
O.K. tak by sa dávali v počte 100 kusov ročne . V konečnom dôsledku by ťa to vyšlo lacnejšie, bo by si mohol zrušiť automaty na zastávkach. Takto by údržba a vyberači peňazí nemuseli behať za automatmi, ale automat by prišiel za nimi do vozovne, vandalizmus,... Aj keď tá návratnosť by bola asi dlhšia.
Doplnkový predaj by si nemal hneď. Veď aj kabíny vodičov je treba prerobiť, aby tam každý mal malé okienko.
o.K. podľ môjho návrhu by to bolo o 16 rokov (550 busov, 130 Tbusov a 130 elín. T som delil dvoma, bo sú v súprave a automat by sa dával do predného voza.)
O.K. tak by sa dávali v počte 100 kusov ročne . V konečnom dôsledku by ťa to vyšlo lacnejšie, bo by si mohol zrušiť automaty na zastávkach. Takto by údržba a vyberači peňazí nemuseli behať za automatmi, ale automat by prišiel za nimi do vozovne, vandalizmus,... Aj keď tá návratnosť by bola asi dlhšia.
pista
Inak, dnes rano som isiel 5-kou, ktora pri Chatamovi Soferovi odbocila smerom do tunela este skor, ako jej semafor, tentokrat ten °8° dal volno dolava. Povedal som si, ze to pozna a sleduje semafory patriace autam, ktore je v rannom sere trocha vidiet aj z opacneho smeru (odrazaju sa na oznacniku zastavky :-)) no tento vodic isiel doslova na istotu. prestup na L204 na Racku som aj tak nestihol