Ale veď my tu nehovoríme o žiadnych nových vlakoch, len predĺžení toho čo po Marchegg už dnes jazdí. A rovnako vlaky cez Kittsee nejazdia len kvôli Bratislave, takže by ich nikto nerušil len preto že by vzniklo spojenie cez Marchegg.
Lenže tie vlaky po Marchegg jazdia. Teda zadok Rakúska rakúska strana obsluhuje. "Len" neprekračujú hranice a vo svojej polohe nejdú až na Hl.st. Čiže toto záleží len a len od SK strany a financií. Pre rakušanov (až na obeh) sa nič nezmení.
P.s Dokonca REX 8 po Marchegg ide aj o 21:17 z Hbf. 2h takt večer je opäť iba "záujem" SK strany.
Dokazal by mi niekto prosim povedat, ci budu zajtra (čtvrtok) vecer na linku 44 nasadené 15TrM ? Lebo občas na miesto nich jazdia autobusy, tak aby som náhodou neišiel zbytočne. Dakujem
Do Marcheggu sa jazdí posledným vlakom z Viedne o pol hodinu skôr ako spodom.
Takže síce by to mimo výluk vyšlo na 1:30 rozjazd, ale zas iní by sa nepptešili.
Nadchod na Predmestí je po nástupište v správe ŽSR a ďalej v správe N.Mesta. čiže zametá sa iba časť po nástupištie.. Pokračovanie si žije svojim životom a postupne hrdzavie pre kvantum soli čo sa tam v zime dáva.. takto si tu žijeme v BA..
Ono hlavne by prednostne mali nočné či posledné vlaky z Viedne jazdiť na Hlavnú stanicu, kde je rozjazd nočákov do celého mesta. Teraz ak nebývam v Petržalke trvá cesta domov s mhd rovnako ako celá cesta z Viedne.
Problém vidím (teda ŽSR), iba v otvorenej stanici cez noc.. Škoda, že nemá "výlez" aj mimo staničnú budovu.. Aj hlavnú zatvárajú na noc.. čiže ak mešká posledné EC z Prahy a zdrhnú nočáky smer ZA či ZV tak nie je, kde čakať..
No ja som sa chytil tvrdenia "ŽSR sľubovali keď to stavali a tým oklamali mesto", ktoré pravdivé nie je.
Tu sa musia dohodnúť obaja, ŽSR aj MČ, lebo petržalská časť sama fungovať nevie a časť patriacu ŽSR nemá zmysel mať otvorenú non-stop. Osobne si myslím, že nie je ani tak problém s podchodom, ako s tým, že by musela byť otvorená aj staničná budova.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec
Tu sa musia dohodnúť obaja, ŽSR aj MČ, lebo petržalská časť sama fungovať nevie a časť patriacu ŽSR nemá zmysel mať otvorenú non-stop. Osobne si myslím, že nie je ani tak problém s podchodom, ako s tým, že by musela byť otvorená aj staničná budova.