Čo ja viem, v čase, keď je podchod otvorený, tam individuá nezvyknú kysnúť, aj keď je v staničnej budove niekoľko pofidérnych bufetov. Skôr je to klasická slovenská predposratosť.
Ja to neobhajujem, len uvažujem nad motívom, že najprv za veľa peňazí postavíme podchod a potom ho zavrieme...
Podchody, výklenky a tmavé kúty priťahujú rôzne individuá a jediné riešenie je tam dať ostrahu 24/7. Ale možno by pomohlo namaľovať na zem také tie žlté kruhy
A Petržalka to tiež odmieta otvoriť? Lebo čo si posledne pamätám, tak samospráva žiadala aby podchod bol nonstop a ŽSR to odmietali. Ale je pravda že to bol stav možno aj 10 rokov dozadu.
To je také, nazvime to - moderné, hodiť vinu na projektanta, pričom vedia, že je viazaný mlčanlivosťou. Som si istý, že u projektanta nie sú hlupáci a nežerú seno a že za to dlhé obdobie, počas ktorého sa dokumentácia pripravovala, majú stovky mailov a zápisov z komunikácie, kde sú požiadavky mesta jasne definované.
A napriek veľkej prezamestnanosti si myslím, že táto veta z článku je veľmi výstižná: "V kontexte iných veľkých dopravných projektov mesta, kde sa tiež objavujú pravidelné komplikácie, sa zdá, že Hlavné mesto má skutočne určité nedostatky v projektovom manažmente aj riadení niektorých zámerov."
Až na taký malý detail. Časť podchodu od 2. nástupišťa po Panónsku stavala (a je jej vlastníkom) MČ Petržalka. ŽSR ho majú v správe, nakoľko je pokračovaním ich časti.
Pokiaľ je tá N80 stihnuteľná, tak je úplne jedno či ideš nou a "trmácaš sa po Petržalke", alebo N93, keďže aj tak z hlavnej stanice pôjdeš tým istým busom.
Z mojej skúsenosti sa N80 stíha skoro vždy a v tých pár prípadoch keď som ju nestíhal som stihol aspoň N95, takže tú N93 som nakoniec nikdy nepotreboval. Ale samozrejme to nič nemení na tom že ten východ otvorený má byť.
Úplne rovnaká skúsenosť... čiže z posledného vlaku jedine Bolt rovno pred dom ako sa trmácať N80 po Petržalke /podchod zatvorený/ a potom čakať na Hlavnej na svoj nočák a ďalších 20 min. domov..
Ten podchod má byť otvorený nonstop, ako ŽSR sľubovali keď to stavali a tým oklamali mesto. Ale toto je inštitúcia ktorá bola schopná sa do médií chvastať tým že v Žiline vybudovali okienko na predaj lístkov z nástupišťa, takže konečne budú môcť skvalitniť služby zatváraním stanice na noc (hoci vtedy tiež jazdí niekoľko vlakov za hodinu).
"V civilizovanej spoločnosti by sa patrilo" veľa vecí ktorých sa nedočkáme kým bude verejná správa zložená z ľudí ktorých hlavným cieľom je zjednodušiť si život, nie poskytovať službu.
Asi sa čaká na tú bájnu celkovú rekonštrukciu stanice a preto nie je možné strážiť podchod normálne kamerovým systémom. Preto nemôže byť otvorený počas prevádzky stanice, ako by sa v civilizovanej spoločnosti patrilo.
Z rovnakého dôvodu nie je možné využívať tie parkovacie miesta v suteréne a vyberať za ne parkovné.
Ten východ z podchodu smerom na Panónsku sa otvára iba na požiadanie. Bohužiaľ, prax (posvätená od nadriadených) je taká, že najskôr sa čaká, až všetci z vlaku vystúpia a opustia stanicu, a až potom sa ide otvoriť východ z podchodu. Že je to v tejto podobe pre tých, čo chcú stihnúť N93 nepoužiteľné, sa mi za mojich 6 rokov pôsobenia v Petržalke tých nadriadených presvedčiť nepodarilo...
Dodatočne som si spomenul, že keď som prichádzal do Petržalky posledným vlakom v júni, tak v podchode niekto pobehoval a sledoval, kto chce vyjsť ktorým východom.
Vtedy bola po trase aj Schienenersatzverkehr, tak to na nočák aj tak nevychádzalo.
Teraz sa nezaujímal nikto a dvaja sme sa museli otočiť pri zavretom výleze.
V BIDke nie sú schopní riešiť informačný systém ktorý je v rozpore so štandardami na každom jednom spoji už bezmála dva roky, a to napriek tomu že na papieri vykazujú kontroly na ktorých nič nenašli (a predpokladám že za ne berú peniaze). Tvoje očakávania od tej inštitúcie sú teda úplne nereálne.
Možno by sa mali na BIDke zamerať skôr na to, aké systémové opatrenia a kontroly robí dopravca, než na riešenie jednotlivých sťažností. Nechce sa mi veriť, že to aj tam majú na háku.
Ak sa vyskytne sťažnosť na vodiča, tak by malo logiku kontrolovať komplet dáta z palubáku u konkrétneho vodiča. Lebo nie každé porušenie končí sťažnosťou cestujúceho. Sú aj zamestnanci, čo porušujú pravidlá vedome a spoliehajú sa na to, že konzekvencie nastanú len občas... A to sa im oplatí.
Lenže aj u DPB sa objavujú vodiči z Arrivy alebo z iných SAD, kde nebola vnútorná kontrola, čiže nečudujme sa ani u DPB.
Inak predvčerom v Senci dva autobusy zašli do zastávky, a ďalšie dva medzitým ich obišli (640 a 645). Ďalší spoj o dve hodiny. Niekoľkokrát som už písal kvôli tomu do Arrivy, na BID, a furt sa to deje.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
shaggy
A napriek veľkej prezamestnanosti si myslím, že táto veta z článku je veľmi výstižná: "V kontexte iných veľkých dopravných projektov mesta, kde sa tiež objavujú pravidelné komplikácie, sa zdá, že Hlavné mesto má skutočne určité nedostatky v projektovom manažmente aj riadení niektorých zámerov."