Až na taký malý detail. Časť podchodu od 2. nástupišťa po Panónsku stavala (a je jej vlastníkom) MČ Petržalka. ŽSR ho majú v správe, nakoľko je pokračovaním ich časti.
Pokiaľ je tá N80 stihnuteľná, tak je úplne jedno či ideš nou a "trmácaš sa po Petržalke", alebo N93, keďže aj tak z hlavnej stanice pôjdeš tým istým busom.
Z mojej skúsenosti sa N80 stíha skoro vždy a v tých pár prípadoch keď som ju nestíhal som stihol aspoň N95, takže tú N93 som nakoniec nikdy nepotreboval. Ale samozrejme to nič nemení na tom že ten východ otvorený má byť.
Úplne rovnaká skúsenosť... čiže z posledného vlaku jedine Bolt rovno pred dom ako sa trmácať N80 po Petržalke /podchod zatvorený/ a potom čakať na Hlavnej na svoj nočák a ďalších 20 min. domov..
Ten podchod má byť otvorený nonstop, ako ŽSR sľubovali keď to stavali a tým oklamali mesto. Ale toto je inštitúcia ktorá bola schopná sa do médií chvastať tým že v Žiline vybudovali okienko na predaj lístkov z nástupišťa, takže konečne budú môcť skvalitniť služby zatváraním stanice na noc (hoci vtedy tiež jazdí niekoľko vlakov za hodinu).
"V civilizovanej spoločnosti by sa patrilo" veľa vecí ktorých sa nedočkáme kým bude verejná správa zložená z ľudí ktorých hlavným cieľom je zjednodušiť si život, nie poskytovať službu.
Asi sa čaká na tú bájnu celkovú rekonštrukciu stanice a preto nie je možné strážiť podchod normálne kamerovým systémom. Preto nemôže byť otvorený počas prevádzky stanice, ako by sa v civilizovanej spoločnosti patrilo.
Z rovnakého dôvodu nie je možné využívať tie parkovacie miesta v suteréne a vyberať za ne parkovné.
Ten východ z podchodu smerom na Panónsku sa otvára iba na požiadanie. Bohužiaľ, prax (posvätená od nadriadených) je taká, že najskôr sa čaká, až všetci z vlaku vystúpia a opustia stanicu, a až potom sa ide otvoriť východ z podchodu. Že je to v tejto podobe pre tých, čo chcú stihnúť N93 nepoužiteľné, sa mi za mojich 6 rokov pôsobenia v Petržalke tých nadriadených presvedčiť nepodarilo...
Dodatočne som si spomenul, že keď som prichádzal do Petržalky posledným vlakom v júni, tak v podchode niekto pobehoval a sledoval, kto chce vyjsť ktorým východom.
Vtedy bola po trase aj Schienenersatzverkehr, tak to na nočák aj tak nevychádzalo.
Teraz sa nezaujímal nikto a dvaja sme sa museli otočiť pri zavretom výleze.
V BIDke nie sú schopní riešiť informačný systém ktorý je v rozpore so štandardami na každom jednom spoji už bezmála dva roky, a to napriek tomu že na papieri vykazujú kontroly na ktorých nič nenašli (a predpokladám že za ne berú peniaze). Tvoje očakávania od tej inštitúcie sú teda úplne nereálne.
Možno by sa mali na BIDke zamerať skôr na to, aké systémové opatrenia a kontroly robí dopravca, než na riešenie jednotlivých sťažností. Nechce sa mi veriť, že to aj tam majú na háku.
Ak sa vyskytne sťažnosť na vodiča, tak by malo logiku kontrolovať komplet dáta z palubáku u konkrétneho vodiča. Lebo nie každé porušenie končí sťažnosťou cestujúceho. Sú aj zamestnanci, čo porušujú pravidlá vedome a spoliehajú sa na to, že konzekvencie nastanú len občas... A to sa im oplatí.
Lenže aj u DPB sa objavujú vodiči z Arrivy alebo z iných SAD, kde nebola vnútorná kontrola, čiže nečudujme sa ani u DPB.
Inak predvčerom v Senci dva autobusy zašli do zastávky, a ďalšie dva medzitým ich obišli (640 a 645). Ďalší spoj o dve hodiny. Niekoľkokrát som už písal kvôli tomu do Arrivy, na BID, a furt sa to deje.
Zamestnanci ŽSR sú povinní podchod po príchode posledného vlaku otvoriť a umožniť cestujúcim prechod na zastávku N93. Zatiaľ som sa nestretol s tým, že by to neurobili (a išiel som tým vlakom neraz), ale ak to naozaj neurobili, treba napísať sťažnosť s uvedením dátumu ich 100 % akcionárovi a ten už zjedná nápravu.
Ja teda najazdím z Viedne posledným vlakom do Petržalky často. Ale keď by to tam mali taxikári lobbnuté, tak by to nevyzeralo inak, ako to vyzerá.
Prestoj kvôli čiernym pasažierom v Brück an der Leitha, príchod k stanici okolo druhej, čakanie vlaku pred stanicou, príchod k nástupišťu cca 02:07 a zavretý východ k N93.
To nie je poľahčujúca okolnosť pre vodiča DPB. Arriva trpiaca nedostatkom personálu nazvliekala z celého Slovenska kde-koho, poriadne ich nezaškolila, nekontroluje a tak to aj vyzerá. Niektorí vodiči ani len nevedia, kde majú zastávky. Raz sme chceli (asi 4 cestujúci) nastúpiť do autobusu linky 531 na východiskovej zastávke Námestie A. Hlinku v Rači. Pár minút po pravidelnom odchode sa dorútil autobus linky 531, ktorý prešiel okolo zastávky bez zastavenia. Keďže kvôli dopravnej situácii musel o pár metrov aj tak zastaviť, dobehli sme ho (ďalší mal ísť o hodinu) a po gestách, aby vodič otvoril dvere, ich naozaj otvoril a osopil sa na cestujúcich s naozaj slušne formulovanou otázkou "Čo chcete?". Oznámil som mu, že by sme radi nastúpili a nezastavil na nástupnej zastávke. Na to reagoval, že poďte, ale posledný raz, tam nie je zastávka, tam sa len chodíme otáčať, zastávka je dole. Na moju otázku, prečo je tam podľa neho označník a cestovný poriadok, keď tam nie je zastávka, zareagoval tým, že si nasadil slnečné okuliare a tváril sa ako najväčší frajer z JRD s Liaz-kou plnou cementu.
V cykle sa pokračovať nedá, mohli by vznikať kolízne situácie. Sú definované miesta v signálnom pláne, kde môže cyklus začínať. Inak by sa muselo ísť cez Allesrot.
Ak ideš po ceste, ktorá má len jeden jediný pruh od prirodzenia, tak robíš čo? Či radšej rovno ostaneš doma?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Majo