Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: si #24789:

No vidíš, takže sám potvrdzuješ, ak Ťa vodiči väčšinou počkajú, tak potom musia vedieť, že čakaním na Teba sa vedia časovo zariadiť. S tým strhnutím prémií si neprotirečíš? Veď keď je niekde rovný dobrý úsek, tak tam asi nebude žiadne obmedzenie a ísť 60-kou porušenie predpisu nie je.
Reakcia na: Sarko #24788:
hej a potom mu pre zmenu strhnu premie za to ze siel s elinou 60... (aj ked to bolo na rovnom a dobrom useku 🙂 )
PS: nemam skusenosti s tym, ze by ma pri spojoch ktore chodia zriedkakedy (alebo aj pri poslednych odchodoch) vodic nepockal, pokial ma vidi dobiehat na spoj. (a pokial mi zdrhne v pripade linky s 10 minutovym intervalom, cert to vem, pojde dalsi... aj ked to nepotesi...)
Reakcia na: si #24786:

No nie v každom smere sú cesťáky typu "3 - 4 min.". Myslím si, že chronometráže nie je potrebné príliš meniť. V súčasnosti sú oproti minulosti chronometráže aj tak poskracované. Ak Igorko tvrdí, že na bývalej L12 z Pošne do Dúbravky bola jazdná doba 56 min., slimačí vodiči to zvládali za 40 a ostatní za 35 min., znamená to, že aj pri súčasných chronometrážach existujú rezervy. Samozrejme tým nechcem povedať, že sa má vodič vyrútiť do zákruty 50-kou, ale spôsobom jazdy zvládnuť meškanie hlavne na rovných a bezpečných úsekoch.
Reakcia na: COLOR #24730:

Našiel som Tebou spomínané údaje v sekcii "Články" a "Prevádzkové údaje", sú veľmi obsiahle a zaujímavé. Akurát tam chýba presne to, čo by som potreboval. 🙂 Údaje o jednotlivých linkách.
Reakcia na: Sarko #24784:
hmm lenze to co ty vravis je ma vyznam iba v pripade ze sa zrealnia chronometraze, pretoze inac v pripade prilis natiahnutych casov bude mat neskonale vlecenie sa vozidiel na linke ako dosledok iba ak odliv cestujucich...
A aj tak asi najrozumnejsie je ak premavaju vozidla na linke dost husto, tak mat cestak typu "kazde 3 - 4 minuty" a nemat tam presne odchody a v takomto pripade je aj to cakanie na dobiehajucich dost od veci, kedze za chvilku by im prisiel dalsi spoj...
Reakcia na: Andy #24718:

S tými vzdialenosťami by to bolo určite zaujímavé obohatenie. Nielen ja by som si počítal nejaké štatistiky, ale určite by len pre zaujímavosť hocikto mohol chcieť vedieť, aká je vzdialenosť z miesta nástupu po výstup. Niekedy to napovie viac ako čas, ktorý je uvedený len na celé minúty.
Reakcia na: Andy #24721:

Keby čakanie na dobiehajúceho cestujúceho malo byť pravidlom, nenamietal by som. Aj keď vodič mešká, vždy má nejakú rezervu, že môže ísť napr. rýchlejšie a dobehnúť svoj čas. Je to ako na železnici. Koľkokrát sa mi stalo, že výstup/nástup cestujúcich na stanici presiahol čas odchodu a predsa sprievodca vlak odpíska až keď všetci nastúpia. Z Brna som raz cestoval do BA s EC, ktorý meškal 30 min. Musel ísť rýchlejšie, pretože do BA sme dorazili už len s 10 min. meškaním. Mne sa raz dokonca v KE podarilo presvedčiť výpravcu (v spolupráci s hlavným výpravcom), že sa čakalo na príchod R v smere od Žiliny a kamoš tak stihol prestúpiť na už aj tak meškajúce IC do Budapešti. Kvôli jednému človeku!Tomu sa hovorí prístup! Ďalšia vec je tá, že meškanie sa dá vždy odôvodniť, náskok je neodpustiteľný. Bolo by dobré inštalovať systém kontrolných čidiel, aký funguje v Prahe. Ak má vodič náskok (hoci aj pár sekúnd pred celou minútou), zaznamená sa to (aj to oznámi vodičovi) a ten už rovno vie, že bude mať za to strhnutú príslušnú čiastku. Keď vodiči neviedia mať trochu sebadisciplíny, treba na nich takto.
Zavolaj nam ty! 02/5950 5950 ;-P
Nazdar chlapi! Pokecáme? Co vy na to? Môžte aj volať. Tu je číslo 0908667782 tak volajte.
Reakcia na: J #24778:
Pozri, v zivote som v ziadnom prostriedku MHD neodhodil akykolvek odpadok na zem, dokonca som neraz zodvihol aj cudzie. Nieco take, ako lupanie semienok priamo na zem, by ma ani vo sne nenapadlo.

Ked je z oboch stran prazdna cesta, tiez nebudem cakat na na prechode pre chodcov na zelenu...
Reakcia na: J #24778:
hehe, tak to vidim ze si este nevidel take, ze leto, horuco, tak si veselo nastupim do vozidla MHD, v kazdej ruke jedna zmrzlina, jednou sa veselo napchavam a druhu podam vodicovi do kabiny 😃 [linka 14, zastavka kamenne nam. smer ruzinov, blizsie info poskytovat ale nebudem... 😃 ]
Inak s katalógom by sa malo niečo spraviť. V novinkách si prečtam, že 2882 jazdí v už neviem kde a v katalógu je označený červeným písmom.

FBW - Oerlikon #80 patrí DPB?
galiyosha: Ale nemal by si vo voze jesť a keby ťa vodič raz vyhodil a musel čakať na ďalší spoj, tak i nabudúce rozhodneš, či v tom voze jesť budeš alebo nie.
Reakcia na: Tomáš #24731:
Ty mas presne myslenie DPB, myslim, ze Teba tam prijmu velmi radi.

Re #24774 J: Aj ja niekedy vo vozidle jem, ale to este neznamena, ze ho zaspinim...

Inak, ked tu riesite (este takymto vyberanym sposobom) podobne zalezitosti, necudujte sa, ze si o iMHD DPB mysli, co si mysli (aj ked mi je absolutne jasne, ze diskusne forum != iMHD ako take).
Tomáš: Áno sú také prípady, ale ja by som sa zachoval tak, že by som zhasol motor, zavolal dispečink povedal čo a ako a že nepôjdem kým nevystúpi či nedoje.

A ten zo 1402 😕 Keď sa nehal. Ja by som ho v TAMe povozil rovno na PZ SR. Nech si ho ukáznia hajzla.

Ale aj tak si myslím, že vodiči by mali mať vo výbave, tak ako lekárničku aj nejaký slzotrvorný plyn etc. Jednoducho niečo na obranu.

Ak sa už nechceš o tom baviť nereaguj a hotovo. Pochopím to. 🙂
Reakcia na: J #24774:
Hehe a teraz ti mozem zase nieco na to napisat!:-)Ale uz naozaj chcem to ukoncit, ale nejako sa to neda:-D
Si dodnes pametam, ze som sa vozil s kamosom este vtedy to bola 21-ka(terajsia 97) bolo to par rokov dozadu..Tiez nejaky typko nastupil z nanukom a vodic ho vyhodil a kedze odmietol tak zhasol motor, ale pan sa nenunuval a sedel dalej tak ho vyrazil von a na druhy den mal po chlebicku, vyhodil totiz takeho cloveka co nemal a vodic nemohol dokazat, ze mal v ruke nanuk! A kde to skoncilo?? Zase len u vodica a vsetko na vodica!
Takisto si pametate nedavno scenku zo 1402, ze nepockal cestujuceho a na druhej zastavke dostal na papulu! Takze dneska sa neoplati ani nikoho vyhadzovat.
Úlohou každého správneho riadtieľa firmy je zvyšovať produktivitu práce. Zvláštne vždy sa ľudia sťažujú koľko práce dostanú a že sa to nedá stihnúť a vždy to stihnú. A keď potom dostanú viac tak aj to stihnú. Hm čím to bude.

Pokiaľ viem, za voz zodpovedá vodič a je v ňom jediný zátupca DPB (okrem pár prípadov revízie) a často vidím ľudí nastupujúcich s jedlom do voza. Prečo ich vodič nevyhodí. Pamätám si keď vodiči vyhadzovali a ľudia s jedlom do voza nechodili. Potom vyhadzovať prestali a ľudia s jedlom do voza začali chodiť. Je to o fyzikálnom zákone, ktorý platí aj v psychike a to akcia reakcia.

Čo kecáš. Keby takých ľudí bolo za kolo 20, tak namiesto busov sú podlahe papieriky, či škupiny z pistácii,... Ale vždy sa mi stáva, že je tam prach, špina, smrad, vazelína jednoducho bordel ala DPB.
Reakcia na: Tomáš #24771:
Máš pravdu, nadiskutovali sme sa o tom až dosť.
Reakcia na: J #24769:
No ja ho struham..Mne je to naozaj jedno, ze ci mi strhnu tie peniaze!!! Ak tebe urobi radost, ze budes pisat namna staznosti tak prosiiim si rob:-)
Ja pokial viem svoju pracu robim az moc poctivo, ale tiez si to nikdo nevie vazit!
Reakcia na: Emo #24766:
Je to myslene vseobecne!!

Uz koncim uz toho je namna dost, zajtra ak chcete mozme pokracovat:o)..
Uz sa to sem nehodi..Ideme do extremu:-)..A teraz asi mnohi zmenili namna nazor,hehe:-D

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.