Reakcia na: Stenly #247490:
dobre, podme na to cisto prakticky.... byvam v raci, akykolvek pohyb smer lamac, dubravka, zahorska, stupava alebo dialnica smer brno realizujem cez mesto.... je to o viac nez 10 km pre mna kratsie ako sa trmacat cez vajnory na obchvat a riskovat upchaty pristavny most....aj dialnicny variant cez tunel pod karpaty by bol aspon pre mna kilometricky obdobny ceste cez mesto aj pre oblasti v severozapadnej casti mesta a vzhladom na vyssiu povolenu rychlost v trase aj rychlejsi....
a pri dobudovani krizovatky D1xD4 by si videl aj nemale znizenie zataze na pristavnom moste co by pomohlo aj vnutromestskej doprave (vratane VHD po nom premavajucej)....
a ano, ono by to pytalo tie tunely (trasy) oba, ale tak ako Ti napisal Valec v #247492 tak treba tlacit aspon za to co ma vyssiu sancu na realizaciu....
a (opat moje osobne fantazie) v idealnom pripade ked by uz v lokalite bol zostaveny raziaci stroj, by bolo dobre okrem 2 cestnych rur vyrazit aj tretiu zeleznicnu (a zaroven by vsetky tieto rury mohli mat spolocnu zachranarsku) a spravit cez nu spojku z trate 110 (asi od stanice zohor, aj ked idealnejsia by bola dnv kvoli trati do AT, len tam si neviem dobre predstavit zaustenie) na trate 120 (pk alebo jur) a 130 (ivanka pri dunaji alebo bernolakovo) pre nakladnu dopravu, cim by sa odbremenila bratislavska hlavna stanica od casti nakladneho tranzitu...
len teda okrem mojej velkej fantazie by toto vyzadovalo aj spolupracu a optimalizaciu nakladov medzi jednotlivymi organmi statnej spravy a statnych spolocnosti (nds a zsr), co je asi privelka utopia....
pešiak
je treba vydeliť
- stupeň korupcie s politickým vedením a
- rýchlosť slimáka /vyspelosť stavebných firiem / so záujmom o ekonomický rast Slovenska.
No a už sú učitelia zúfalí. Všetci stále iba prepadávajú v tejto škole života a oni zas nemajú odmeny.