Vsetecna otázka:
Podľa PP IDS BK je cestujúcim zakázané jesť a piť vo vozidle. prepravný poriadok ZSSK to, pokiaľ viem, nezakazuje. Do akej miery sa to vzťahuje na integrované vlaky?
A. PP IDS BK sa vzťahuje na všetky spoje integrovaných železničných liniek na svojom území, takže jesť a piť možno na týchto linkách len mimo jeho územia(chudáci cestujúci v lete vykopavkami Sekule-Cifer)
B. Cestujúci v integrovanom vlaku má na výber, ktorou tarifou sa bude riadiť, takže sa odvolá na celoštátnu tarifu ZSSK a môže jesť a piť, koľko chce.
C. Kúpou lístka súhlasím s prepravnými podmienkami, takže ak cestujem na čisto železničný lístok, jesť a piť môžem, ak na integrovaný, musím vydržať?
Podľa PP IDS BK je cestujúcim zakázané jesť a piť vo vozidle. prepravný poriadok ZSSK to, pokiaľ viem, nezakazuje. Do akej miery sa to vzťahuje na integrované vlaky?
A. PP IDS BK sa vzťahuje na všetky spoje integrovaných železničných liniek na svojom území, takže jesť a piť možno na týchto linkách len mimo jeho územia(chudáci cestujúci v lete vykopavkami Sekule-Cifer)
B. Cestujúci v integrovanom vlaku má na výber, ktorou tarifou sa bude riadiť, takže sa odvolá na celoštátnu tarifu ZSSK a môže jesť a piť, koľko chce.
C. Kúpou lístka súhlasím s prepravnými podmienkami, takže ak cestujem na čisto železničný lístok, jesť a piť môžem, ak na integrovaný, musím vydržať?
upravovač fotiek
"Taktické cvičenie dopravnej nehody trolejbusu a osobného motorového vozidla" by bolo možno vhodnejšie. Neviem kde na tom trolejbuse kontrolovali a zaisťovali prípadný únik motorového oleja a iných potenciálne nebezpečných prevádzkových náplní, prípadne či a ak áno, ako vozidlo zabezpečili proti samovoľnému pohybu (podloženie kolies klinmi). Síce na jednej fotke klin vidím, ale ten tam mohol byť už predtým než prišli. Zaujímavé by bolo sledovať ako by zasahovali v prípade spadnutého trolejového vedenia...