Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ahojte rád by som sa opýtal, vždy keď idem okolo poobedia tak je 60 natrepaná že ľudia ostávajú na zastávke. Plánuje sa s tým niečo robiť ? Ďakujem za info
Reakcia na: N/A #246860:
Myslím, že to platí tak, že ak je kočík obsadený dieťaťom do veku 6 rokov, tak preprava je bezplatná. Potom sa platí klasické polovičné cestovné za dieťa nad 6 rokov a za kočík nič. Pokiaľ sa kočík prepravuje iba ako batožina bez dieťaťa, tak sa platí polovičné cestovné.
Dobrý deň, pri cestovaní s kočiarom treba nejaký špeciálny lístok?
Reakcia na: S499.1023 #246846:
Hej, moja reakcia na Bobinka bola skôr v zmysle, že som Tvoju odpoveď nechápal ako univerzálne platnú železničiarsku pravdu, ale skôr vyjadrenie sa k situácii v Petržalke...

Inak rekonštrukcia toho Siemens AŽD zlepenca už prebehla alebo sa to stále odkladá? (A výsledkom bude zlepenec nový alebo niečo štandardnejšie?)
Reakcia na: TeBeCe #246854:
Bože tento senilný spamovač všetkých BA FB skupín 😵 😠 🤬 🤮 🤮 🤮
Most a Liberec sú špecifické - veľká kapacita tam naozaj po väčšinu dňa nie je potrebná. No a Praha je úplné špecifikum - šotoušovsko-potrebné. Pre šotoušov: T3 je večná. Potrebné sú na nočné električkové linky (ktoré inak majú len máloktoré mestá) a na pár sólo liniek cez deň (t.č. 2, 13, niekedy aj 21). Ale nové vane sa tu robia bez zásuvky mnohočlenného riadenia vpredu (cca 15 rokov po Bratislave prišli na to, že čelný voz vpredu nepotrebuje zásuvku a je tam - ako v BA - stierač), ale vzadu ju majú.
Reakcia na: TeBeCe #246854:
Aj 1,29-násobne je niekoľkonásobne?
Reakcia na: Ike #246848:
V SimRaile ak máš priecestie v obvode stanice, musíš ho dať zavrieť a keď rampy padnú dole, môžeš postaviť vlakovú cestu. Dovtedy nie (ak tade chceš predsalen vlak pustiť, tak jedine tak že si manuálne nastavíš výhybky a vlak vojde na privolávačku). Preto som to spomenul lebo mi to prišlo podobné ako to čo písal Igor, že sa nedá postaviť cesta kým nemáš dole rampy.

SR by mal byť presný, ale opakujem, je to (zatiaľ len) Poľsko a tam to môže byť inak ako u nás.
Reakcia na: Viliam22 #246852:
King of Petitions

= Fadruszova, zatvorenie Mosta SNP, zrušenie nových EČV, zrušenie zdieľaných kolobežiek, a mnoho iných nezmyslov 😬
Neviete kto je za bilbordovov kampanou "Vratte nam 15 minutovy listok"?
Reakcia na: Ike #246848:
Ako uvádzam v príspevku pred Tvojím, urban legend o ČR sa nezakladá na pravde. Navyše správanie priecestí sa líši, nie je to jednotné.
Reakcia na: Ma178rek #246849:
Občas sa to stane po silnom daždi.

Ráno sa cez Dúbravku a KV prehnala prietrž.
Reakcia na: N/A #246838:
Práveže som tam nikoho nevidel pre to mi to bolo čudné a zvuk šiel zo zastavkovej tabule
Reakcia na: 810zssk #246844:
"V realite keby to bolo ako v Unisime tak nie je problém postaviť cestu 5 hodín vopred a rampa padne až keď sa priblíži vlak. V SimRaili to nevieš lebo skrátka kým je rampa hore, nič nepostavíš."

Ja som myslel, že realita je taká ako v Unisime. Koluje dokonca urban legenda, že v ČR ti nesvieti pozitívka (a zároveň ani červené svetlo) na priecestí vtedy, ak máš postavenú vlakovú cestu, ale žiadny vlak nie je v obvode priecestia.

Ako potom v SimRaily staváš vlakovú cestu? Priecestie ovládaš nezávisle? A ako to teda funguje v realite?

Lebo napríklad ja som bol v tom, že také priecestie v Rači funguje podobne ako Unisim (diaľkovo ovládaná trať).
Reakcia na: 810zssk #246842:
Pravidelne pozorujem v žst. Jílové u Prahy pri križovaní vlakov, že protiidúci vlak (smer Luka pod Medníke) má postavené na voľno a na priecestí tesne za perónmi bliká pozitívka. Priecestie sa začne zatvárať, až keď protiidúci vlak vstúpi do približováku.
V Petržalke ale ten vlak už stojí v stanici, takže približovák je obsadený a vlak dostane na voľno, až keď sa pricestie zatvorí. Výpravca by mu mal staveť tak, aby nebolo priecestie zatvorené zbytočne dlho.
Inak samozrejme platí to, čo píše Ike - približovák nerieši, či sa blíži atmatický kocúr s ťažkotonážnym vlakom alebo Pendolino, počíta s najrýchlejším vlakom, takže na toho kocúra s Wapkami sa bude čakať dóóósť dlho.
Reakcia na: ceres #246839:
Nie, Laminátka myslela situáciu v okolí Bf. Tschertschan, kde sa vyskytuje na české pomery pomerne bežné SZZ typu AŽD ESA 11, väčšinu času diaľkovo ovládané z CDP Praha.
Reakcia na: N/A #246836:
O praveku nehovorím.
Reakcia na: Ike #246843:
Hej, ale už máš tú cestu zablokovanú, atď. V tom SimRaili keď máš otvorenú rampu tak príkaz postaviť cestu nespraví nič.

V realite keby to bolo ako v Unisime tak nie je problém postaviť cestu 5 hodín vopred a rampa padne až keď sa priblíži vlak. V SimRaili to nevieš lebo skrátka kým je rampa hore, nič nepostavíš.
Reakcia na: 810zssk #246842:
Ani v UNISIM. Resp. postavíš, ale signál voľno dostaneš až keď závory prejdú celým regulárnym postupom. Teda výhybky sa reálne prehodia hneď, ale na zelenú sa čaká.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.