Reakcia na: SixSixTrooper #246318:
Veď sa môže použiť dvojriadkový cieľ "Hlavná stanica cez Hrad" a "Koliba cez Hrad", aby bolo každému jasné, že nejde priamo po Štefánikovej. Druhým riešením by bolo nechať 2 linky s tým, že na cieli by bolo napr. od Kozej uvedené "Búdková ďalej ako 41". Tiež by to bolo uvedené aj CP, že "Všetky spoje pokračujú z Búdkovej ako 41 smer Hl. st.". Aj taká 88 môže byť pre niekoho celkom mätúca, a preto je v cieli napísané "cez Petržalku".
samkoh
1. ideálna dĺžka= vzdušnou čiarou určite
2. ideálna dĺžka= najkratšia cesta zjazdná na cestnom bicykli, t.j. bez ohľadu na jednosmerky, pešie zóny, prejazd zakázaný atď. a zákazy odbočenia tiež bude asi na popredných miestach.
3. ideálna dĺžka= najkratšia trasa osobným autom pri dodržaní všetkých predpisov, tam to už až také strašné nie je, ale ešte stále to asi bude vychádzať cez Slavín alebo Žabotovu/ Jeleniu-šancovú-pražskú-hrboňovu-búdkovú.
4. ideálna dĺžka= najkratšia trasa, po ktorej chodí MHD, zase vyjde cez Slavín alebo Hroboňovu.
5. jediný parameter, ktorý vyjde relatívne normálne, je deviabilita oproti najkratšej trolejovo zjazdnej trase, tam asi veľký rozdiel oproti trase od prezidentky cez Hroboňovu nebude.
Konkurentov v deviabilite má medzi električkami asi e-4, trolejbusmi t-47 a autobusmi a-23, a41, a50, a66, a78, a87, a88, a99.
Nič v zlom, ale ak zahraničný turista príde po novom na konečnú na kolibe a bude vidieť na t-44 cieľ hlavná stanica, poteší sa, že aspoň nemusí prestupovať. Po jednej vyhliadkovej jazde po (hlavne) I. bratislavskom obvode si túto linku asi zaradí na zoznam pascí na turistov, resp. šotoliniek.