Reakcia na: m@rtin #24626:
len k tomu reklamnemu sotu za niekolko desiatok tisic. ja neviem ako u vas, ale na slovenskej markize stoji 30sekundovy spot v prime time okolo 230 000 sk. je to mimochodom viac, ako spot na mtv (a tym nemyslim madarsku )...
J
Podľa mňa komerčné využívanie názvou zastávok áno, ale s jasnými pravidlami kde áno a kde nie.
Keď sa zmení názov nedôležitej zastávky pri obchodnom centre, ktorej pôvodný názov obyvateľom tohto mesta nič nehovorí, je to v poriadku. Veď v takom prípade iba zlepšuje orientáciu ľudí, ktorí idú do tohto obchodu, či hypermarketu, pretože ľudia vystupujúci na tejto zastávke pôjdu poväčšine práve do daného obchodu. Avšak keď zmena spôsobí iba chaos na dôležitom prestupnom bode, kde drvivá väčšina ľudí nie je návštevníkom Kooperativy, tak s tým treba niečo spraviť. A ja som rád, že sa s tým niečo robiť ide.