Reakcia na: m@rtin #24626:
len k tomu reklamnemu sotu za niekolko desiatok tisic. ja neviem ako u vas, ale na slovenskej markize stoji 30sekundovy spot v prime time okolo 230 000 sk. je to mimochodom viac, ako spot na mtv (a tym nemyslim madarsku )...
Vladimír
Ďalej si myslím to, že niet nad akustické hlásenie zastávok. Vizuálne je dobrá vec, ale len ako doplnok k akustickému. Skutočne nemám záujem nikoho presviedčať, hovoria zo mňa skúsenosti vo svojom okolí - od zavedenia akustického hlásenia i úplne obyčajní cestujúci začali zrazu používať oficiálne názvy zastávok, vedia, ktorá je ktorá a postupne miznú kadejaké ľudové názvy. Dnes ak sa spýtam aj Petržalčana bývajúceho na Vyšehradskej, ktorá zastávka sa volá Lúky V, takmer určite nevie. Ak by to každý deň počul hlásiť vo vozidle, spamäti by vedel všetky zastávky na trase.
Re #24612 hroch: Vieš, to sa nedá, lebo mne sa to tak nepáči Som totiž vskutku alergický na SADistické názvy typu "niečo čiarka niečo" (A, napr. Partizánska, Globtel a pod. Najideálnejší je jednoslovný názov, maximálne dvojslovný ak sa jedná o názov odvodený od niečoho čo sa pomenúva dvoma slovami (napr. Námestie hraničiarov).