Napriklad taky, ze mnohe rozvojove lokality bojuju s nefostatkom kapacity elektrickej siete. Rozvojove kapacity na byvanie, nejake auta su mi uplne irelevantne.
Odkial beries tu istotu ze akcionarmi su iba osoby posobiace na nasom uzemi? A navyse tieto zisky mala aj v normalnych casoch (2016-2019) tak tu nemiesaj tuto komplikovanu dobu ako etalon prikladu.
nuz len tak ako si odmyslis bateriu pri EV si mozes napriklad odmysliet motor s prevodovkou pri beznom spalovacom vozidle....
(a prave takymto ohybanim reality to nakoniec vyzera tak ako to vyzera.....)
Len zo zvedavosti, ak si odmyslíme batériu, o koľko viac komponentov ide do elektro auta oproti benzínovému? Ak teda nejdeme porovnávať Teslu a Škodu 120.
No ak ten zisk následne do niečoho investuje vhodne aby ten zisk nestrácal na sile, tak prečo nie? Najmä ak tie peniaze ostanú tu. A v tejto dobe kedy ceny materiálov rastú, tak neviem či je vhodné tie peniaze premrhať, či nie je lepšie prečkať to kým ceny aspoň trochu neklesnú.
Mimochodom pení sa tu vlastne na čo konkrétne? Že sa nenaplnia vízie ekofanatikov, ktorí odmietajú vidieť realitu, že ani krajiny, ktoré sú X krokov pred nami túto elektromobilitu proste nedávajú, že aj v Nemecku, či Anglicku sa už obmedzuje nabíjanie elektromobilov, lebo to ohrozuje stabilitu siete a aj energetickú bezpečnosť zariadení, ktoré sú strategické pre štát a obyvateľstvo?! Veď nemám problém s trolejbusmi, električkami, vlakmi ale s týmito druhmi dopravy nemala myslím nikdy sieť takéto problémy, takže objektívne by bolo dobré to posúdiť. Navyše do celého procesu si pripočítajte milí ekoteroristi uhlíkovú stopu, ktorá ostáva po výrobe komponentov do elektromobilu a batérie, plus jej likvidácia!
Nic v zlom ale chces povedat ze je vhodne aby firma ktora bojuje s limitmi sieti, prakticky v kazdej vacsej rozvijajucej sa lokalite, nedostatku kapacity (ZSD) atd vykazala kazdy rok zisk 60-80 mil eur medzi rokmi 2016-2021?
A je urobená nejaká kalkulácia, že koľko by také opatrenia na potrebnú kapacitu siete stáli? Lebo hovoriť od PC bez odbornosti je "pekné" ale na figu, nič nám to nerieši, lebo nepoznáme skutkový stav.
A to ich tu ani zďaleka nie je toľko, koľko by ich bolo potreba na pokrytie celej prevádzky autobusových liniek. Snáď konečne dojde k obratu v tomto "elektro-eko-šialenstve".
Zaujímavé že tu rušíme 27,X70 či výrazne obmedzujeme električky či 50 ale napr. 95 cez šk.rok jazdí aj v sedle stále každých 5 minút....
A keď už tak potrebujú nasadzovť krátke vozy cez víkendy, myslím si že mohli vybrať radšej 37 miesto 96..
Chcel by som sa opytat, viete niekto priblizne kedy zastavka Kladnianska bola premenovana na MiU Ruzinov ? Cisto z nostalgie, nakolko sa mi podarilo spomenut, ze dnesna Mierova bola kedysi Kastielska Ospravedlnujem sa vopred za mensi offtopic.
"Príležitostní turisti podľa mňa zväčša beztak striehnu na mapu na mobile a/alebo meno zastávky na displeji a neriadia sa hlásením. "
a ak by sa aj riadili hlasenim, tak podla mna budu cakat nazov taky ako je v cestovnom poriadku a nie jeho preklad....
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Minko
Odkial beries tu istotu ze akcionarmi su iba osoby posobiace na nasom uzemi? A navyse tieto zisky mala aj v normalnych casoch (2016-2019) tak tu nemiesaj tuto komplikovanu dobu ako etalon prikladu.