ohladne Zahoria resp.Stupavy
Nebolo by vhodne využiť kapacitu klbovej linky 37 ktorá by mohla zachádzať na aut.stanicu Stupava ./bolo by to vhodnejšie ohladne konečnej.resp. v buducnosti aj tam čerpať vydrže tam odbremenilo by sa konečna Most SNP samozrejme ak by tam bolo zazemie pre vodičov-/Aj tak je to vlastne subeh s linkami Ariva smer Stupava / a tych pripadne obmedziť/
Viem je tu množstvo prekažok ohladne tarify a pod .to by si mali vyriesiť BID a DPB.
Je to myslim rozhodne lepši variant ako ukončiť *Zahoracke* linky nevhodne v Dubravke Pri kríži.
Nebolo by vhodne využiť kapacitu klbovej linky 37 ktorá by mohla zachádzať na aut.stanicu Stupava ./bolo by to vhodnejšie ohladne konečnej.resp. v buducnosti aj tam čerpať vydrže tam odbremenilo by sa konečna Most SNP samozrejme ak by tam bolo zazemie pre vodičov-/Aj tak je to vlastne subeh s linkami Ariva smer Stupava / a tych pripadne obmedziť/
Viem je tu množstvo prekažok ohladne tarify a pod .to by si mali vyriesiť BID a DPB.
Je to myslim rozhodne lepši variant ako ukončiť *Zahoracke* linky nevhodne v Dubravke Pri kríži.
pavol86
nevidim v tom problem aby autobusy na zahorie zacinali na konecnej elektriciek v dubravke alebo autobusy na juhovychod v podunajskych biskupiciach. v raci sa vybudovalo P+R parkovisko, mohlo sa tam postavit aj obratisko primestkych autobusov. ale to by musela mat bratislava nejaku rozumnu koncepciu hromadnej dopravy a nie ze kazdy si robi svoje na svojom piesocku. bratislava by mohla mat taku super dopravu keby sa niekto pozrel trochu na zapad.