No nebude to super, lebo napr. Sládkovičovo aj Galanta sú priradené do inej, novej TTSK zóny, než sú aktuálne v IDS BK. Takže u rôznych dopravcov budú v rôznych zónach, a teda pri cestách u rôznych dopravcov budú platiť rôzne ceny, ale aj rôzne PCL zároveň.
Vyzerá to, že zatiaľ nie, ale číslovanie a architektúra zón sa prispôsobí k IDS BK. teda zrejme linky TTSK na území IDS BK nebudú integrované do IDS BK, čiže tarifa bude trnavská. Takže napr. úseku linky 202409 GA-SC-BA bude od Rece dvojitá tarifa PCL buď podľa trnavskej tarify alebo IDS BK tarify. Tá istá cesta s dvoma systémami. (+ ZSSK tarifa)
Architektúra zón je vhodnejšia: kým zóna 645 zahŕňa tri malé obce (Reca, Veľký Grob a Čataj), nasledujúca 655 bude siahať až po Šintavu.
https://youtu.be/fcLAm3SflFw?t=886 tu o tom rozprava viac, navrhuje nejaky potencialny novy produkt, rozumej vyrazne zlacneny listok. Hoci v prvom rade bude treba zabezpecit dostatocnu ponuku vlakov. Myslim si, ze sucasne ceny listkov su akceptovatelne.
"Doležal chce preto vodičom ponúknuť alternatívu v podobe integrovaného cestovného lístka na prímestský vlak a bratislavskú MHD: „Chcem o tom debatovať aj s predsedom Bratislavského samosprávneho kraja (Jurajom Drobom - pozn. red.) a dotknutými samosprávami.“"
Pán minister dopravy nevie, že IDS BK už existuje?
V smere do BA vôbec, a len z BA, kde už platí to čo píšeš.
A tá 628 vôbec neviem pre koho bude jazdiť, totiž pre takmer 20 min. čakacie doby v podobe *nadväznosti* nebude použiteľná, a náhodný dopyt pre reláciu Čierna Voda - Chorv. Grob - Bernolákovo túto linku vôbec nespasí. Linky na vlaky "nazad" majú zmysel len ak to časovo je kratšie riešenie. O okresávaní premávky zrušením prvých či posledných spojov naprieč celým regiónom, nielen na tejto linke ani nehovoriac.
Však ale v prehľade zmien na webe IDSka píšu že 622 bude nadväzovať na vlaky. Snáď by si nenechali príležitosť aplikovať BIDkárske know-how v riešení pripojov k vlakom autobusmi ktoré predtým idú súbežne s tými vlakmi. Osvedčilo sa to po celom regióne a je to spravodlivé - ako by k tomu prišli cestujúci v autobusoch keby sa ľudia čo idú vlakmi vyhli zápcham? Preto ten prípoj k vlaku necháme v zápche uviaznuť tiež a cestujúcemu sa to v prestupnom bode spravodlivo dorovná.
Mohli 628 tam zaviesť, napojiť tým v oboch smeroch na vlaky, aj cez víkendy. Takto nová 622 bude subezna s vlakmi, nebude nadväzovať na ne, bude aj nespolahliva, a 628 napriek petícii rozviazu od vlakov.
A ďalšie obete za túto linku sú ostatné oslabené regionálne linky aj do obcí, ktoré nemajú vlaky. No fakt gratulujem...
L622 vytvorená pre obsluhu novej štvrte v Bernolákove. Zastávku Osiková už začali stavať. Včera tam vykopali jamu... Nešťastné riešenie, že bude stáť v kolóne.
Región Senec: okrem 659 a Bernolákova+Ivanky vďaka novej súbežnej autobusovej linke 622 do BA, ktorá bude stáť v kolóne v Ivanke na každej linke dochádza k redukcii:
- na 640 pôjdu už len dve tretiny spojov,
- na tak slávnostne predstavenej návoznej linke 628 z Chorv. Grobu do Bernolákova k vlakom totálne rozviazané /prakticky zrušené/ nadväznosti pre príliš dlhé čakania (17 až 20 min.). Vydržalo im to tri mesiace. Môžu opäť spisovať petíciu.
- nadväznosti na vlaky smer BA od Tomášova vo Veľkom Bieli na 729 rozviazané pre príliš dlhé čakania
Vo voľných dňoch naďalej paušálny dvojhodinový interval, napriek hodinového na železnici.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Joyki
- na 640 pôjdu už len dve tretiny spojov,
- na tak slávnostne predstavenej návoznej linke 628 z Chorv. Grobu do Bernolákova k vlakom totálne rozviazané /prakticky zrušené/ nadväznosti pre príliš dlhé čakania (17 až 20 min.). Vydržalo im to tri mesiace. Môžu opäť spisovať petíciu.
- nadväznosti na vlaky smer BA od Tomášova vo Veľkom Bieli na 729 rozviazané pre príliš dlhé čakania
Vo voľných dňoch naďalej paušálny dvojhodinový interval, napriek hodinového na železnici.