Ako píšem, nemôžem to vylúčiť, ale ani to nepotvrdzujem. Nesledoval som to keď som nastupoval. Ten autobus stojí dosť ďaleko za miestom nárazu (na fotke môžeš vidieť že je už na úrovni deliaceho ostrovčeka pred ktorým sa to stalo), takže ak sa urvalo pri náraze, tak je zrejme pod autobusom. Posledná fotka toho busu tu na imhd je ešte z 2020, takže je možné že zmizlo už niekedy počas tých dvoch rokov.
Auto vychádzalo z pravej strany cez ten záliv smerujúci k miestu odkiaľ je ten pohľad. 59 sa práve rozbiehala za predchádzajúcou križovatkou, auto stálo, takže bolo úplne logické predpokladať že jeho vodič autobus vidí, ale potom sa rozbehlo (tipujem že vodič auta sa pozeral doprava a už si znova neskontroloval ľavú stranu) keď už bol autobus dosť blízko a takto spätne si nepamätám ani žiadne citelné brzdenie pred nárazom, vodička skrátka nemala šancu zareagovať. Ja som sa akurát stihol preventívne zaprieť o madlo a potom už bolo bum.
Palec hore vodičke autobusu, ktorá po nehode zvládla situáciu veľmi profesionálne a vykonala všetky následné kroky úplne ukážkovo. V takej situácií by som čakal slušný šok (mne sa tiež trochu klepali kolená), ale bolo to ako z učebnice. Je fajn vedieť že v DPB robia takíto skvelí profesionáli
Je to možné, bola to dobrá šupa, keďže to auto tam vletelo až na poslednú chvíľu, čiže autobus prakticky vôbec nebrzdil. Bolo minimálne jedno zranenie vo voze.
Už dlhšiu dobu sa DPB hrá so zastávkami ako keby to boli hračky. Očividne si niekto s tým masíruje ego, že "aha, pretlačil som niečo". Že to je nezmysel už nikoho netrápi.
u nas doma to deti volaju "zrychlovace", kedze za tym vzdy rozbehnem tak ze kusok za tym (ak sa to neda obist) idem vyrazne rychlejsie ako tam kde tieto blbosti nie su (a potom na hodnom kuse upravujem svoju rychlost "vybehom")
Hlavne tieto vankuse su skoro neucinne na vyssie auta s dlhsiou cestou pre tlmice. S mojim autom viem cez ne prejst uplne komfortne v 40-50km/h a ked mam mierne podhustene kolesa skoro vobec ich necitim. Ked tam idem 20-30km/h tak ma hadze ako na divokej koze.
Od kedy sa takto pomenúvajú zastávky, bez súvislosti s lokalitou? On tam býval?
Ja mám tiež návrh, premenujme zastávku Dunajská na Satinského, aspoň je tá ulica kolmo.
Add: viď ostatní diskutujúci, viacerí hľadali ulicu v okolí. Čo potom obyčajní cestujúci.
Spomaľovacie vankúše sú super. Len vyžadujú inštaláciu na správnom mieste. Naozaj by ma v tomto konkrétnom prípade zaujímalo, že na základe čoho sa zvolilo práve toto miesto. Lebo je to asi najhoršia možná voľba. Takto to bude úplne neúčinné, vozidlá 3,5+ t to nebudú vedieť prejsť obkročmo a ešte to bude generovať hluk a otrasy. Nespomalí to nikoho, lebo nie je koho a je to ďaleko od priechodu.
Toto vysvetlenie mi nenapadlo, ale asi ako jediné dáva zmysel (kdesi som sa dočítal, že vyrastal v Ružinove). Možno aj výsledok hlasovania (spomínaný Birchom) bol potom dohodnutý členmi komisie ako gesto s tým, že k reálnemu premenovaniu nedôjde (to je ale len moja ničím nepodložená hypotéza).
Tá fotka bola zoom. Stál som dosť na chodníku v mieste kde je vjazd pre smetiarske auta a pre trolejbus som nepredstavoval tak výraznú prekážku. Zastavil som práve na účel fotky hlbšie na chodníku s vedomím, že sa tam nikto nepohybuje. Skôr to bude ako Ivan hovorí,že vzhľadom na miestne pomery (auta parkujúce pred Ficériou) to bude ťažko hladko prejditelne. Minimálne v opačnom smere.
A z akého dôvodu došlo k prelomeniu toho tabu, že sa spomaľovacie zariadenia nebudú dávať na ulice, kadiaľ prechádza MHD (a najmä trolejbusy)?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk