Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Viko #244408:
Krasňany patria pod Trnávku. Organizačne je to dokopy 1. DPA.
Reakcia na: Urbanway 2423 #244404:
petržalka bola 4ka až do roku tuším 2011 keď sa autobusové krasňany (3ka) zrušili... vtedy sa petržalka prekvalifikovala na 3ku
Reakcia na: N/A #244407:
Parkovanie elektrobusov v Krasňanoch nie je formálne samostatná DPA? Alebo ako sa vyriešilo toto "obnovenie" vozovne?
Reakcia na: Urbanway 2423 #244404:
Ano, Petrzalka je 3. DPA.
Reakcia na: Urbanway 2423 #244405:
Tam by sa mozno oplatilo zvazit aj schodisko od Drotarskej (dostupnost 41, potravin)

Inak este ma napadla jedna vec: ak uz chcu prznit cestu v Mlynskej, nebolo by lepsie nechat chodnik na lavej strane cesty, postavit extra pruh od BKIS ku krizovatke a napriklad zriadit zastavku pred semaforom, aby autobusy necakali na semaforoch zbytocne?
Reakcia na: Arrivaderci #244393:
Ešte by sa mohla zriadiť zastávka pri OMW (ak by sa tam dal postaviť záliv), keďže je tam niekoľko nových domov a v súčasnosti tam vedie len úzky chodník.
Reakcia na: Dispecer #244403:
Nie je Petržalka 3. DP, aj keď autobusy mali EČV v tvare 4xxx (teraz používané pre pracovné vozidlá)?
Reakcia na: RI99 #244394:
Čiastočne:
https://imhd.sk/ba/doc/sk/10102/Hist%C3%B3ria-bratislavskej-MHD-v-rokoch-2010-a%C5%BE-2015
"(...) Zároveň všetky autobusy týchto dvoch vozovní obdržali 5-miestne evidenčné čísla tak, že k pôvodným číslam sa pridala 5. číslica určujúca vozovňu, 1 - Trnávka, 2 - Jurajov dvor. (...)" (Pozn. Podľa starších správ o zaradení nových vozidiel tu na imhd.sk boli 3 - Krasňany a 4 - Petržalka.)

Toto číslovanie podľa všetkého sa používa naďalej, avšak už nie pri evidenčných číslach vozidiel (z používania 1., príp. 5. cifry na identifikáciu príslušnosti k vozovni sa ustúpilo v 2019 - viď https://imhd.sk/ba/doc/sk/18622/K%C4%BAbov%C3%A9-autobusy-z-druhej-ruky-sa-zara%C4%8Fuj%C3%BA-do-prem%C3%A1vky).
Reakcia na: S499.1023 #244397:
teoreticky by mohli aj z inych napajacich usekov, avsak len v usekoch za tym istym usmernovacom (neviem ale ako su zapojene meniarne, teda ze ci je jeden velky usmernovac na cele trafo alebo su nejake "mensie" usmernovace obslujuce len nejaky mensi pocet (ci dokonca jeden) usekov

#244392 - technicky by si musel mat v meniarni v jednosmernom okruhu zas nejaky menic, ktory by pri prekroceni stanoveneho napatia (= pri prebytku vykonu v obvode) na zaklade parametrov odoberal nadbytocny vykon a zmenil ho na striedave (a to uz potom pripojit ci uz na primar (nevyhodou je potrebne vysoke napatie) alebo sekundar trafa (nevyhodou je nizsia ucinnost) v meniarni; a toto predpokladam ze vzhladom na ceny menicov a ocakavatelnu "usporu" je asi nezaujimave....
Reakcia na: ceres #244392:
To je viac-menej automatické. Pri prekročení nastaveného napätia ide zvyšok do odporníka.
Reakcia na: ceres #244391:
Aj iná charakteristika (PWM vs. PDM napríklad).
Reakcia na: Andrej #244376:
Iná regulačná charakteristika výzbroje.
Reakcia na: Andrej #244376:
To záleží na SW.
Reakcia na: N/A #244368:
Rekuperovanú energiu odoberajú vozidlá v režime jazdy, nachádzajúce sa v rovnakom napájacom úseku.
Reakcia na: N/A #244367:
Všetky vozidlá majú záskokové odporníky.
Reakcia na: N/A #244361:
Skutočnosť je presne opačná.
Reakcia na: N/A #244390:
A je na to nejaký odkaz/zdroj? Ne, že by som Vám neveril, len by som si chcel pozreť aj ostatné.
https://www.yimba.sk/clanky/doprava-v-bratislave-bude-ekologickejsia-priprava-novych-trolejbusovych-trati-napreduje

"Rozšírené tak má byť nástupisko pre cestujúcich na zastávke ZOO smer Patrónka a zabudovaný bude prístrešok a zriadená bude nika pre zastavovanie na úkor jazdných pruhov."

Spravne tomu rozumiem, ze tam spravia 1 jazdny pruh za krizovatkou smer Patronka? Ak ano tomuto mestu nie je pomoci.
Reakcia na: Pe67 #244373:
Však a nie je to tak, že výbzroj si pri rekuperácii meria napätie v troleji a pokiaľ prekročí nejakú stanovenú hodnotu, ktorá by asi bola mimo rozpätia bezpečnej prevádzky ostatných vozidiel, tak sa rekuperácia vypne? Na to, aby mohli rekuperovanú energiu použiť iné vozidla v úseku, nemusí byť na strane meniarne upravené asi nič nijako. Iná vec je, či to meniareň vie vyrovnávať naprieč úsekmi, a prípadne vracať do siete (čo môže byť problém nielen technický, ale aj zmluvný)...
Reakcia na: Andrej #244376:
Úprava regulácie na vyššie pracovné frekvencie? Laminátka istotne doplní presne.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.