Tam by sa mozno oplatilo zvazit aj schodisko od Drotarskej (dostupnost 41, potravin)
Inak este ma napadla jedna vec: ak uz chcu prznit cestu v Mlynskej, nebolo by lepsie nechat chodnik na lavej strane cesty, postavit extra pruh od BKIS ku krizovatke a napriklad zriadit zastavku pred semaforom, aby autobusy necakali na semaforoch zbytocne?
Ešte by sa mohla zriadiť zastávka pri OMW (ak by sa tam dal postaviť záliv), keďže je tam niekoľko nových domov a v súčasnosti tam vedie len úzky chodník.
Čiastočne: https://imhd.sk/ba/doc/sk/10102/Hist%C3%B3ria-bratislavskej-MHD-v-rokoch-2010-a%C5%BE-2015
"(...) Zároveň všetky autobusy týchto dvoch vozovní obdržali 5-miestne evidenčné čísla tak, že k pôvodným číslam sa pridala 5. číslica určujúca vozovňu, 1 - Trnávka, 2 - Jurajov dvor. (...)" (Pozn. Podľa starších správ o zaradení nových vozidiel tu na imhd.sk boli 3 - Krasňany a 4 - Petržalka.)
teoreticky by mohli aj z inych napajacich usekov, avsak len v usekoch za tym istym usmernovacom (neviem ale ako su zapojene meniarne, teda ze ci je jeden velky usmernovac na cele trafo alebo su nejake "mensie" usmernovace obslujuce len nejaky mensi pocet (ci dokonca jeden) usekov
#244392 - technicky by si musel mat v meniarni v jednosmernom okruhu zas nejaky menic, ktory by pri prekroceni stanoveneho napatia (= pri prebytku vykonu v obvode) na zaklade parametrov odoberal nadbytocny vykon a zmenil ho na striedave (a to uz potom pripojit ci uz na primar (nevyhodou je potrebne vysoke napatie) alebo sekundar trafa (nevyhodou je nizsia ucinnost) v meniarni; a toto predpokladam ze vzhladom na ceny menicov a ocakavatelnu "usporu" je asi nezaujimave....
"Rozšírené tak má byť nástupisko pre cestujúcich na zastávke ZOO smer Patrónka a zabudovaný bude prístrešok a zriadená bude nika pre zastavovanie na úkor jazdných pruhov."
Spravne tomu rozumiem, ze tam spravia 1 jazdny pruh za krizovatkou smer Patronka? Ak ano tomuto mestu nie je pomoci.
Však a nie je to tak, že výbzroj si pri rekuperácii meria napätie v troleji a pokiaľ prekročí nejakú stanovenú hodnotu, ktorá by asi bola mimo rozpätia bezpečnej prevádzky ostatných vozidiel, tak sa rekuperácia vypne? Na to, aby mohli rekuperovanú energiu použiť iné vozidla v úseku, nemusí byť na strane meniarne upravené asi nič nijako. Iná vec je, či to meniareň vie vyrovnávať naprieč úsekmi, a prípadne vracať do siete (čo môže byť problém nielen technický, ale aj zmluvný)...
Úprava regulácie na vyššie pracovné frekvencie? Laminátka istotne doplní presne.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023