Mam taky pocit ze papiere (povolenie na jazdu na tratiach DPB, nie vodicak na eliny) maju platnost 1 rok, po roku prepadaju ak si ich neobnovi, a ked mu prepadnu, musi ist znova do zacviku, ak chce zacat zas jazdit. Ale ten zacvik mohol byt aj o tom, ze zacvik na novy typ voza - ked ziska papiere na dalsi typ, musi si ho tiez odzacvikovat, ale uz v podstatne mensom rozsahu ako ked ziska nove papiere
Po akom dlhom čase nejazdenia musí vodič električky v BA do zácviku? Videl som s ceduľou "vodič v zácviku" vodiča, ktorý jazdí už najmenej štvrť storočia.
Podmienky pre nove BA tramvaje, ktore budete chciet po vyrobcovi:
- metrovy rozchod, schopnost tolerancie 996-1036 mm
- napajanie 600 V js (naco su ti ine napatia, ked si limitovany rozchodom?), tolerancia 520-760 V
- dlzka max. 40 m
- aspon nejaka cast NP
- nizka cena, pokial mozno zadarmo
- schopnost vyrobit takuto tramvaj v malej serii (opciu DPB nepodpise, bo nikdy nevie, kolko bude mat penazi)
- blbuvzdornost vodicskeho stanovista
- interier i exterier odolny proti cestuucim
- pretazitelnost aspom 150%
Ahojte vsetci. Som si vsimol ze nam pribudli na zastavkach nove CP linky 204. A su platne od 7.1.2005 A na Hanacke je cp nalepeny opacne (v smere do mesta je nalepeny smer radiova...) Tak tento CP by mohli zaplastovat dat nan pexisklo i sklo a vystavit ho
Nie nie, už konečne treba prestať z miliónom lieniek. Načo bude jazdiť do Petržalky 5 liniek, keby stačila jedna a prestupy by boli na Šafku, Kamennom, Obchodnej. A Tam prestúpš na všeštky smery. Keď dáš ľuďom jednu linku, pôjdu na ú, každé dve minúty, 1,5 minúty a nebudú 12min čakať na tú svoju, ktorá im ide priamo.
Asi by tam muselo jazdit nieco ine, lebo tolko vozov nemame. A T6A5 - pochybujem ze to niekto vyrobi... Neveim co bude v Bratisleve, lebo mame specificke podmienky: metrovy rozchod, sirku elekticky 2,5 metra, vozidlo bude asi NP (aspon ciastocne)... Dlzka 40 metorv, napajanie od 350 do 1000 V 50 000 Hz az js, rozchod od 996 mm az po 1036 (najma v oblukoch)...
Vladimír: Linky do Petržalky :nou problém. 6: ŽST Nové mesto - Petržalka (priamo po Špitálskej, na Obchodnú zaviesť L10). L 11, 12, 13(z Hl. ST.), 14 - všetko poslať cez starý most do Petržky. (Namiesto konečnej Ľ.Štúra). A keby v Petržalke teda bola jedna radiála (Chorvátske rameno) až na Vyšehradskú- či Jasovskú, a bolo by tam 5 liniek - 6, 11, 12, 13, 14 s intervalom 12 minút - bude nevyhnutný preklad - tak je to celkom dobre - nie?. Alebo sa nejaké môžu točiť uprostred tejto radiály - na obratisku (Technopol?) Prípadne môže mať jedna z týchto liniek vložené poradia - interval 6 min. - šak to je super kapacita!!!! Ja si tam iempredstaviť ešte aj 2xT6, alebo K2S. Keby padlo dôležité rozhodnutie z magistrátu oveľa skôr, moja vízia s malými, či väčšími obmenami by mhla bzť realitou - toižto to je riešenie problému Petržalky OKAMŽITE, lebo to potrebuje OKAMŽITE a nie o neviemkoľko rokv. J, Daro, Ferro, Galyosha, Tomáš,.......
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Beus