Podmienky pre nove BA tramvaje, ktore budete chciet po vyrobcovi:
- metrovy rozchod, schopnost tolerancie 996-1036 mm
- napajanie 600 V js (naco su ti ine napatia, ked si limitovany rozchodom?), tolerancia 520-760 V
- dlzka max. 40 m
- aspon nejaka cast NP
- nizka cena, pokial mozno zadarmo
- schopnost vyrobit takuto tramvaj v malej serii (opciu DPB nepodpise, bo nikdy nevie, kolko bude mat penazi)
- blbuvzdornost vodicskeho stanovista
- interier i exterier odolny proti cestuucim
- pretazitelnost aspom 150%
Ahojte vsetci. Som si vsimol ze nam pribudli na zastavkach nove CP linky 204. A su platne od 7.1.2005 A na Hanacke je cp nalepeny opacne (v smere do mesta je nalepeny smer radiova...) Tak tento CP by mohli zaplastovat dat nan pexisklo i sklo a vystavit ho
Nie nie, už konečne treba prestať z miliónom lieniek. Načo bude jazdiť do Petržalky 5 liniek, keby stačila jedna a prestupy by boli na Šafku, Kamennom, Obchodnej. A Tam prestúpš na všeštky smery. Keď dáš ľuďom jednu linku, pôjdu na ú, každé dve minúty, 1,5 minúty a nebudú 12min čakať na tú svoju, ktorá im ide priamo.
Asi by tam muselo jazdit nieco ine, lebo tolko vozov nemame. A T6A5 - pochybujem ze to niekto vyrobi... Neveim co bude v Bratisleve, lebo mame specificke podmienky: metrovy rozchod, sirku elekticky 2,5 metra, vozidlo bude asi NP (aspon ciastocne)... Dlzka 40 metorv, napajanie od 350 do 1000 V 50 000 Hz az js, rozchod od 996 mm az po 1036 (najma v oblukoch)...
Vladimír: Linky do Petržalky :nou problém. 6: ŽST Nové mesto - Petržalka (priamo po Špitálskej, na Obchodnú zaviesť L10). L 11, 12, 13(z Hl. ST.), 14 - všetko poslať cez starý most do Petržky. (Namiesto konečnej Ľ.Štúra). A keby v Petržalke teda bola jedna radiála (Chorvátske rameno) až na Vyšehradskú- či Jasovskú, a bolo by tam 5 liniek - 6, 11, 12, 13, 14 s intervalom 12 minút - bude nevyhnutný preklad - tak je to celkom dobre - nie?. Alebo sa nejaké môžu točiť uprostred tejto radiály - na obratisku (Technopol?) Prípadne môže mať jedna z týchto liniek vložené poradia - interval 6 min. - šak to je super kapacita!!!! Ja si tam iempredstaviť ešte aj 2xT6, alebo K2S. Keby padlo dôležité rozhodnutie z magistrátu oveľa skôr, moja vízia s malými, či väčšími obmenami by mhla bzť realitou - toižto to je riešenie problému Petržalky OKAMŽITE, lebo to potrebuje OKAMŽITE a nie o neviemkoľko rokv. J, Daro, Ferro, Galyosha, Tomáš,.......
S tým dátumom som samozrejme žartoval. Ale v prípade zmien v linkovom vedení by sa už mohli pripravovať niektoré linky s výhľadom na predĺženie do Petržalky.
Re #24333 d3k0: Vieš, kedysi stačilo ako dôvod na vyradenie naplnenie veku životnosti alebo nabehanie určitého počtu km. Na konkrétny stav vozidla sa často neprihliadalo.
Trebalo by to spracovat viac komplexne, prehodnotit aj linky 68, 89, pripadne aj 88 po vystavbe mostu Kosicka. Zmeny budu urcite rozsiahle, lebo Stary most sa uzavrie...
Viaceré zdroje uvádzajú, že reálna situácia po revolúcii (reálny kapitalizmus) nastal až niekedy po roku 1993, keď sa rozdelilo ČSFR. Tak ako vraví Si, laicky by sa to dalo nazvať nejakou zotrvačnosťou pôvodného režimu.
ja si realne pamatam socik az pri konci (druha polovica 80tych rokov) a to co si z neho pamatam tak bolo co sa tyka MHD v pohode, stavali sa nove trate (elektrickove, trolejbusove), zriadovali sa nove linky, predlzovali sa a ani tie vozy neboli v tak zalostnom stave (sak ked ich po 5tich rokoch vyradili a nahradili novymi ). Co sa tyka situacie v rokoch 1990 - 1991 - to bola este zotrvacnost zo sociku...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
Napatie Bratislavskych elektriciek je v skutocnosti od 350 voltov po 1 kV, 50 000 Hz az jednosmerne.