Dobrý deň, cestujem mhd pravidelne už dosť dlhú dobu a všímam si všetko, čo sa deje, všímam si zmeny, opatrenia, nariadenia, oznámenia, upozornenia, proste všímam si a rozumiem aj anglicky, hoci nie som žiaden tlmočník, ale rozumiem a všimol som si, že najnovší oznam, ktorý je oznamovaný už niekoľko dní, že treba od 28-meho marca znovu používať dopytové tlačidlá a v angličtine som si všimol, že ako počúvam, tak počúvam, hovorí, že od 38-meho marca.......hovorí, čo je dobre rozumieť THIRTY a má byť TWENTY, čo je dosť veľký aj zvukový rozdiel, na FB ten pán nereaguje, tak som sa rorhodol opýtať tu niekoho, kto na to pozná odpoveď, ďakujem.
integrácia
Stále chodia vysokopodlažné črepy najrôznejších farieb, a to máme koniec marca, každú chvíľu máme iný typ busu a aj vodiča, očividne to lepia. Záložné busy žiadne, stále musím tesne pred odchodom pozerať do tých arriváckych pdfkových sajrajtov, či niečo na poslednú chvíľu nevyžltili, ako sa nám napríklad stalo v piatok poobede. Nastupovanie/vystupovanie je čistý adrenalín. Mňa na začiatku marca nechal šofér na drzovku ráno stáť na zastávke, roky chodím tým spojom, je posledný, ktorým sa viem dostať včas do práce. Myslel si, že je neviditeľný, bol to zjavne zájazdový bus, lebo ani nemal hore displej na číslo, predné sklá takmer cez celý predok a tam kdesi v rohu zdrap papiera odkiaľ kam ide. Akokeby, keďže už mali nabiehať pokuty, niekomu povedali vrť volantom, nech ťa je vidieť na mape (aj bolo), na zastávky kašli. Štvrtý týždeň čakám od Arrivy z tej slávnej adresy, čo zverejnil Droba, odpoveď, čo to malo znamenať. Vystupovanie: česky mluvící vodička pretelefonuje polovicu jazdy súkromne, v priebehu 15 minút 2x nezastaví vystupujúcim, hoci znamenie dali a v jednom prípade prešla vystupujúca dokonca k nej k predným dverám, vôbec ju nevnímala.
Keď to Arriva nezvláda, mali by sa zrušiť zastávky na znamenie a pekne sa vrátiť k tomu, aby sa muselo stáť na každej zastávke, inak sa to nenaučia.
Meškania/prestupy: šoféri neskoro pristavujú busy na východzie zastávky, pomaly robia s čítačkami, naberajú meškanie, neviem, kto z BID vymyslel tie krátke časy na prestupy, pár minút je málo. Zvlášť pri neschopnej Arrive. To, že prípoje nečakajú, je ale fatálne maslo na hlave BID, za niečo sú predsa platení. Asi pred 2 týždňami sme po príchode z BA meškali 10 minút, na prestup bolo 5, takže prípoje preč, jeden cestujúci vyletel na šoféra a ten na neho zavolal políciu. Takže sme meškali nakoniec 30 minút. Na ďalší deň sa iný asertívny vodič vyjadril, že máme byť radi, že vôbec niečo ide. Sme to dopracovali.