hmm tak potom sice nemam nic proti priebeznym linkam, ale urobit takto sialene dlhu linku prechadzajucu cez vela problematickych usekov, kde bude schytavat meskania a pod. je proste haluz... A ak sa ti zda byt linka 21 nevytazena od hlavnej stanice dalej, tak by bolo skor rozumne ju otocit na hlavnej stanici...
no ja neviem, nemam prehlad, ale kolko Petrzalcanov cestuje do DNV (alebo naopak, kolko obyvatelov DNV cestuje do Petrzalky) ?
PS: ak vytvoris po dostavbe mosta Kosicka takuto linku, aby to nebolo vyrazne rychlejsie ist cez novy most pod stanicu a tam s prestupom - urovnova krizovatka Kosicka - Mlynske nivy totiz bude riadna zabitost...
Prípadne, aby Petržalčania neliezli do L21 a neprevážali sa dookolo k VW cez po mesta rozdeliť linku nasledovne:
a) dnešná L21 - VW - DNV - Patrónka - Račianske mýto - AS Mlynské Nivy, interval špička ráno 8 min., špička popoludní 10 min., sedlo 20 min., sobota-nedeľa 15 min.
b) nejaká iná linka (čo ja viem 121) - DNV (zo zast. Na hriadkach alebo tak nejak) - Patrónka - Račianske mýto - AS Mlynské Nivy - Most ošická - Kutlíkova - Dolnozemská, interval špička ráno 8 min., špička popoludní 10 min., sedlo 20 min., sobota-nedeľa nepremáva
Vážení, tak trochu som sa zase zamýšľal na bratislavskými linkami a zrazu ma napadla jedna myšlienka na zmenu trasy:
L34 - zrušená - v úseku po SAV nahradená L83, po Račianske mýto nahradená L83 po Patrónku a ďalej L21 po Račianske mýto
L84 - zrušená - v úseku Hroboňova - Hodžovo nám. - Rusovská cesta nahradená L83, vo vzťahu Hroboňova - Ekonomická univerzita L21
L83 - skrátenie intervalu na polovicu - špička ráno na 4 min., špička popoludní na 5 min., sedlo na 7 min., víkend 12 min. (bez zmeny)
L21 - predĺženie trasy o úsek ...AS Mlynské Nivy - Mlynské Nivy - Košická - Most Košická - Ekonomická univerzita - Dolnozemská - Kutlíkova - Jantárová cesta - Betliarska - DOLNOZEMSKÁ
Keby sa niekde našlo aj na skrátenie intervalov medzi spojmi, bolo by fajn.
Teória je taká - že študentov z Hroboňovej na EÚ by nevozila L84, ale L21 cez Račko a Mlynské Nivy. Táto linka by taka spájala jedným ťahom EU s autobusovou a hlavnou železničnou stanicou a intrákmi. Súčasne by zabezpečila spojenie Karadžičovej a Račianskeho mýta s Petržalkou (pokus o čiastočnú náhradu bývalej L37, či 53). Na fóre som zachytil, že v úseku Račko - AS nie je L21 obsadená dostatočne, takto by sa do nej hrnuli už od Račianskeho mýto Petržalčania.
Som si vedomý aj rizík -
1., náklady by zrejme šli o dosť nahor, neviem, kde by sa naškrabali kilometre
2., nepoznám prúdy študentstva medzi Hroboňovou a EU. Pomestili by sa do toho autobusu spolu s ostatnými jeho usermi?
Tak čo? Je to strašná blbosť alebo to má nejakú logiku? Súďte!
Až teraz som si prezrel novoročné sci-fi "Šrotrix", čo nebolo na škodu, lebo s braškom sme len minulý týždeň videli poslednú časť Matrixu. No, váľali sme sa po bruchu... Ešte teraz nám tečú slzy
Tento problém sa vyskytuje, poklaľ je medzi CP a plexi medzera (vypuklina). Také plexi stačí vymeniť za nové. Aby sa nevyzrážala vlhkosť, je potrebné, aby plexi na papier priliehalo.
Ľahká pomoc! Ako som už spomínal, v KE medzi plech a plexi dávame ešte tvrdé PVC (resp. novodur) modrej farby. Ak sa na ňom časom nanesie viac lepidla, ako je únosné, jednoducho sa vymení. Je to ľahké a hlavne lacné riešenie. Dobre skúsenosti sú aj s nalepovaním zalaminovaných CP. Zalaminované CP stačí v rubovej časti pretrieť len lepiacou tyčinkou, ktorá za sebou zanecháva vrstvu, ktorá sa po odlepení dá z PVC zotrieť rukou.
U nas bolo robene debilnym systemom, pretoze CP sa LEPILI na plech, a boli prikryte plexisklom. Tak si vies predstavit, ako to po par vylepeniach vyzeralo. Lepidlo prenikalo na prednu stranu CP a vsetky pismena sa nalepili na plexisklo a nebolo to citatelne.
slovanista: Ikarus už nevyrába Ikarusy ale Citybusy, jedine že by sme ich presvedčili na nejakú dodávku 200 kusov a hadam by oprášili Ik435 a Ik415. Ich NP vozy radšej nie, sú málo kapacitné. A Karosu nestraš preboha. To radšej te staré naďalej plynofikovať.
Sú dve teórie, že nové busy prídu ešte tento rok a že nové busy prídu budúci rok s tendrom v tomto roku. Ako to dopadne?! To ani pánboh nevie a tn kto to vie äa ja viem kto no neprezradím) zarito mlčí.
K tomu nitovaniu:
V KE sa nitovanie veľmi osvedčilo. Na električkových zastávkových stojanoch dochádzalo k neúmernému rozbíjaniu skiel a veľká "vzduchová bublina" medzi sklom a podkladom. Nepomáhala ani výmena za plexi, tak sa v DP naštvali, všetky tie presklené dvierka poodstráňovali a na podklad sa podložilo tvrdé PVC modrej farby, na to sa naliepajú CP, hneď na to ide plexi a toto celé je v každom rohu prenitované. Keď je pracovník šikovný, tak pri zmene CP sa dokáže pekne trafiť a nerobiť viac dier.
Emo: vyradena? aj tento vyzeral na uz davno vyradeny bus (mal straaasne hrdzavu strechu) ale asi mas pravdu, asi to bola 4074, nie som si ista.
btw. maju tento rok fakt prist nejake nove busy? a kedy uz konecne prestanu premavat take stare sroty ako napr. ta 4074
hm to ma nenapadlo. O.K. nebol to dobrý nápad.
Ale veď re-kár má na zastávkach také tie vytríny stále. Navrhoval by som Recar predať a s novým majiteľom dohodnúť podmienky, že musí dať na zastávky vytríny, DP ich bude používať, ale o ich funkčnosť sa bude starať nový majiteľ Recaru. Ak nie = sankcie.
Myslím si, že DP by nemali vlastniť firmy ako Recar aj keď len v pozícii matky. Buď z nej spraviť rozpočtovú organizáciu Hl. mesta s tým, že dostane do správy aj zastávky a svoj zisk, ktorý bol minulý rok tuším viac ako 7 mil. musí vraziť do obnovy zastávok, mobiláru,... Také isté podmienky by sa dali dohodnúť aj so súkromným vlastníkom s tým, že ročne musí obnoviť, či opraviť isté množstvo zasávok PLUS samozrejme riadna údržba. Tento vlastník by samozrejme musel električky a autobusy dávať po skončení reklamy do pôvodného, či Bratislavského náteru.
Re #24288 Spectre: He, no tých čo nitujú plechy by som strielal, lebo to vyzará ako... dobre, dobre nebol to dobrý nápad.
Sarko: Istenem! Tak jednoduche Teraz uz rozumiem 50 percentam isteho chatu Kezik csokolom!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
si