Som za to, aby DPB poskytol všetko čo môže v rámci humanitárnej pomoci susedom na Ukrajine!
DPB by mal na vlastné náklady spojazdniť (ak by boli nepojazdné) autobusy 2331, 2332, 2336, 2337, 2338, 2340, 2343, 2348, 2350, 4010, trolejbusy 6278, 6285, 6310, 6311, 6621, 6632, 6634, 6635, 6636, 6637, 6638 a súpravu T3SUCS 7821+7822 a venovať v rámci humanitárnej pomoci Ukrajine. Po dodaní nových Škodoviek aj T3M 7733+7734 a 8439, prípadne T3S 7301+7302 a T3AS 7303 a T3Mod 7304. Na UA do nich môžu kľudne dať zrýchľovač. S ním by tie vozne boli oveľa spoľahlivejšie.
PAD, a tým pádom je to trochu blbé, keďže vodič vidí, že je to senior karta.
Aj ja som uz niekoľkokrát dostal študentský, dokonca aj žiacky lístok, lebo si vodič myslel, že som školáčik.
Ako veľmi spoľahlivo bude fungovať ťap in/out systém, keď dnes priloží cestujúci SENIOR kartu a stiahla sa čiastka celého lístka? Nemá byť v čipe zapísaný druh karty a nič iné by sa nemalo dovolovať stiahnuť? Karta bola vystavená minulý týždeň.
U nas podobne, ale stale poznam par firiem kde HO uz bude bezny, tak nepredpokladam problemy. Skor vidim problem,ze zacnu chodit skolaci zo skol. CP prazdniny maju neskory zaciatok poobednej spicky,co robi dost kapacitne problemy po 13.hodine,kedy je este "sedlo" interval takmer vsade na abus linkach
u nás v práci sa významným spôsobom od zajtra obmedzuje využívanie HO. predpokladám že tieto kroku budú vo viacerých spoločnostiach/úradoch takže objem prepravovaných ľudí zrejme začne narastať.
Zdravý rozum je veľmi relatívny pojem, bežný nešoto šofér si nemusí uvedomovať brzdnú dráhu autobusu, to, že sú tam stojaci cestujúci, manévrovateľnosť a ďalšie veci, ktoré môže nesprávne konanie spôsobiť. BUS pruh by mal byť BUS pruhom, lebo u nás je zvyk, že jeden tam vojde a keď aj ďalší ho tam vidia, tak pôjdu tiež, veď prečo nie - keď môže on, môžem aj ja.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Lurny