Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: FFF13 #242707:
Opravím:
Šotovodič šotopozná šotokód šotocieľa, tak si ho šotonastavil
Reakcia na: FFF13 #242707:
Aha dakujem, som sa zlakol, ze sa to zaviedlo vsade.
Reakcia na: Adam3 #242706:
Vodič pozná kód šotocieľa tak si ho nastavil
29T minimalne zozadu s malym dvojriadkovym cielom DUBRAVKA, PRI KRIZI. Pre mna uplne necitatelne a urcite mala ostat iba DUBRAVKA. Videl som aj 9tku a ta mala nastastie pekne iba RUZINOV. Ak sa neda inak tak nech sa zastavka Pri Krizi premenuje na Dubravku rovnako ako mame Lamac, Zahorsku Bystricu, Dlhe Diely...
Reakcia na: Viko #242695:
Keby DPB po všetkých neoficiálnych kanáloch nedával najavo, že Schadefabrika je jediná voľba, tak by možno záujem mali. Inak Trollino 18 sa robilo aj jednomotorové, keď už musel DPB za každú cenu mať trakčne čo najhoršie vozidlá. Dvojmotoráky boli len tie štyri do La Chaux de Fonds, čo skončili v Soľnohrade (mmch. trolejbusy v La Chaux de Fonds majú 2023 predsa len znova vyraziť do ulíc, tentokrát vo forme celej flotily parciálnej, aby si nemuseli zadrôtovať to svoje vzácne Predstaničné námestie. Ale výsledkom bude aspoň kompletné vyhubenie čistokrvných autobusov).
Reakcia na: TramLover #242703:
V čom konkrétne?
Reakcia na: Andrej #242702:
Jedny z najlepších vozov 🙂
Dnes je to 30 rokov od sprevádzkovania prvých električiek Tatra T6A5. 🙂
Reakcia na: TomJ #242700:
Zato také Brno, ktorému začali dožívať 21Tr skôr než stihli vyradiť 14Tr, by sa možno reálne potešilo.
Reakcia na: Dispecer #242699:
Bolo to myslené ako irónia.
Reakcia na: TomJ #242698:
Naozaj máte pocit, že linky 71 a 72 sú stvorené pre vozidlá s kapacitou 60 ľudí? 😂
Reakcia na: Urbanway 2423 #242697:
Mohli by sme 30Tr predať / prenajať Košiciam, nech si obnovia trolejbusovú prevádzku. 😁
Reakcia na: Mhr1 #242696:
Nestačili, už teraz býva tá 33 plná. Keď skrátka tie 30Tr bez APU nie je treba, tak by sme ich nemali nasilu niekde nasadzovať, keď by to v konečnom dôsledku zhoršilo kapacitu a/alebo zvýšilo náklady. Po dodaní nových trolejbusov budú 27+31Tr stačiť, veď sa nám uvoľní 14 vozov z 71.
Reakcia na: Urbanway 2423 #242686:
Ja sa len snažím nájsť, kam by sa dali pichnúť krátke trolejbusy bez APU a čo po vyradení 25Tr. Ak by podľa teba pri 4-min. intervale stačilo aj krátke vozy, tým lepšie.
Reakcia na: S499.1023 #242674:
Bolo ale vtedy čo iné kúpiť? (Mal k nám vôbec záujem vstúpiť DPO+Cegelec+Solaris?)
Reakcia na: Ike #242692:
Neviem, kde to je zverejnené. Možno stránka výrobcu.
Reakcia na: FFF13 #242691:
Dobre… Ale je to naozaj zbytočné, najmä, keď kompetentní stále omieľajú, že je treba šetriť každý cent. Toto mo ako šetrenie nepríde.
Reakcia na: FFF13 #242691:
Rozdiel je skoro 5 t, takže zanedbateľné to nebude. Pri SOR 18 je rozdiel menší.
Reakcia na: TramLover #242690:
Ono všeobecne má byť kapacita MHD nastavená tak, aby si sa v špičke bezproblémov do vozidla zmestil (žiadna sardinkáreň) a v sedle a cez víkend aby si si sadol. Kapacitnejšie vozidlo cez víkend zase nie je až taký problém, aj tak ich je k dispozícii veľa. Ale aj mňa zaujíma porovnanie spotreby Otokar vs. NB 12
Reakcia na: FFF13 #242689:
Uprímne sa priznám, že 88 nepoužívam, takže neviem posúdiť. Ale táto 37 je fakt extrémne mrhanie peniazmi. 37 využívam dosť často, asi najčastejšie z a-bus liniek a cez víkend bol aj 10,5 metrový voz veľa, nie to ešte 18 metrový.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.