Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dnes je to 30 rokov od sprevádzkovania prvých električiek Tatra T6A5. 🙂
Reakcia na: TomJ #242700:
Zato také Brno, ktorému začali dožívať 21Tr skôr než stihli vyradiť 14Tr, by sa možno reálne potešilo.
Reakcia na: Dispecer #242699:
Bolo to myslené ako irónia.
Reakcia na: TomJ #242698:
Naozaj máte pocit, že linky 71 a 72 sú stvorené pre vozidlá s kapacitou 60 ľudí? 😂
Reakcia na: Urbanway 2423 #242697:
Mohli by sme 30Tr predať / prenajať Košiciam, nech si obnovia trolejbusovú prevádzku. 😁
Reakcia na: Mhr1 #242696:
Nestačili, už teraz býva tá 33 plná. Keď skrátka tie 30Tr bez APU nie je treba, tak by sme ich nemali nasilu niekde nasadzovať, keď by to v konečnom dôsledku zhoršilo kapacitu a/alebo zvýšilo náklady. Po dodaní nových trolejbusov budú 27+31Tr stačiť, veď sa nám uvoľní 14 vozov z 71.
Reakcia na: Urbanway 2423 #242686:
Ja sa len snažím nájsť, kam by sa dali pichnúť krátke trolejbusy bez APU a čo po vyradení 25Tr. Ak by podľa teba pri 4-min. intervale stačilo aj krátke vozy, tým lepšie.
Reakcia na: S499.1023 #242674:
Bolo ale vtedy čo iné kúpiť? (Mal k nám vôbec záujem vstúpiť DPO+Cegelec+Solaris?)
Reakcia na: Ike #242692:
Neviem, kde to je zverejnené. Možno stránka výrobcu.
Reakcia na: FFF13 #242691:
Dobre… Ale je to naozaj zbytočné, najmä, keď kompetentní stále omieľajú, že je treba šetriť každý cent. Toto mo ako šetrenie nepríde.
Reakcia na: FFF13 #242691:
Rozdiel je skoro 5 t, takže zanedbateľné to nebude. Pri SOR 18 je rozdiel menší.
Reakcia na: TramLover #242690:
Ono všeobecne má byť kapacita MHD nastavená tak, aby si sa v špičke bezproblémov do vozidla zmestil (žiadna sardinkáreň) a v sedle a cez víkend aby si si sadol. Kapacitnejšie vozidlo cez víkend zase nie je až taký problém, aj tak ich je k dispozícii veľa. Ale aj mňa zaujíma porovnanie spotreby Otokar vs. NB 12
Reakcia na: FFF13 #242689:
Uprímne sa priznám, že 88 nepoužívam, takže neviem posúdiť. Ale táto 37 je fakt extrémne mrhanie peniazmi. 37 využívam dosť často, asi najčastejšie z a-bus liniek a cez víkend bol aj 10,5 metrový voz veľa, nie to ešte 18 metrový.
Reakcia na: TramLover #242688:
Cez víkend ich tam naozaj netreba, dokonca podľa mňa ani cez týždeň, stačilo by jemne skrátiť interval v poobednej špičke. Avšak spomínam si dávnejšie na diskusiu tu na imhd, kde niekto vravel že až taký rozdiel v spotrebe 12 vs. 18m voz nie je, resp. záleží aký konktétny model porovnávame. Btw 12m vozy na 88 cez víkend stačia?
Reakcia na: Urbanway 2423 #242687:
DPB od 2019 len píše jedno, povie druhé a urobí tretie. Výsledky tu máme v podobe sfušovanej KV-D radiály, ktorá zjavne bez opätovnej reko bude naďalej hlučná (t.j. nebude splnený zámer modernizácie, nebude skolaudovaná a tým pádom padnú EÚ-fondy) v podobe jednolinky, Stn. a mnohého ďalšieho.
Reakcia na: TramLover #242685:
V tomto článku sa tiež písalo o kĺbákoch len cez PD...
https://imhd.sk/ba/doc/sk/21241/Zv%C3%BD%C5%A1enie-prepravnej-kapacity-na-link%C3%A1ch-37-88-191
Reakcia na: Mhr1 #242684:
4-minútový interval spolu s 32 v špičke ti príde málo? Pridanie vozu by si okrem toho vyžiadalo aj vodiča navyše, čo by boli ďalšie zbytočné náklady.
By ma fakt zaujímalo, načo sú kĺbáky na 37 cez víkend… Okrem mňa tu bolo maximálne 6-7 ľudí (úsek Lafko - ZB). Hlavne, že obmedzujeme výkony električiek a trolejbusov, aby bolo na takéto šoto-kraviny. Ale hlavne, ako sa narieka, že nie sú peniaze. Na grc… Foto je z 3329.
Reakcia na: trolejbus6207 #242673:
Hej a po zatrolejovaní MD by t-33 bola práve tou vhodnou linkou na krátke 30 Tr bez APU. Len by to chcelo voz - dva pridať. Pre cestujúcich zlepšenie v podobe hustejšieho intervalu.
Reakcia na: branislav #242681:
Čiže je evidentné, že tam informačnú tabuľu treba, keďže ani ŽSR nemá žiadnu, a ani funkčná IDS tabuľa.
Stačí komunikovať s mestom, lebo vypnutie tabule a žiadne ďalšie kroky absolútne nie je vhodné riešenie. Aj v Pezinku a aj v Malackách, dokonca aj na ostatných prestupnych bodoch sú aspoň ŽSR tabule, v okresných mestách aj IDS tabule, Senec nemá nič.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement