Neviem, v tom hypotetickom prípade asi kvôli údržbe, zbytočnému míňaniu vodičov a vozidiel, ...
Tá 666-ka by ma zaujímala, že ak to nebolo edit: NEochotou zo strany SL, prečo sa zrazu k 15.11. našla vôľa nechať ju jazdiť celý deň a v lepších intervaloch?
jedna vec sa ale s príchodom Arrivy zmenila k lepšiemu: konečne sa sfunkčnila 666-ka. Vraj predtým napriek ochote BASK aj TTSK SL odmietali jazdiť tam viac spojov.
Keď už spomínam to právo odmietnuť, ako to funguje v záväzkovej prímestskej doprave? Je mi jasné, že ak by si BSK objednal v rámci dodatku zmluvy o verejnom záujme za štandardnú cenu 24/365 1-minútový interval medzi dvoma susednými samotami v studienke , dopravca má právo povedať. že na takúto blbosť si míňať prostriedky nebudeme, ale je nejaká hranica, čo už nemôže odmietnuť?
podľa toho čo povedal Droba, dostali výpovede. pri vodičoch čo tam robia 5+ rokov by to ale znamenalo danie výpovede prinajlepšom v priebehu 7/2021 aby stíhala uplynúť zákonná výpovedná doba.
mohli ich kludne dat preistotu, vypoved je mozne vo vypovednej dobe aj zrusit....
a taktiez sa tu akosi zabuda na to, ze pracovny pomer je mozne ukoncit aj dohodou (a tym bez vypovednej lehoty), aj ked predpokladam ze dohodu by sa im asi nepodarilo spravit so vsetkymi...
Výpovedná doba ale môže byť aj dlhšia ako uvádza zákonník práce, nie však kratšia. Teda je vysokopravdepodobné, že vodiči dostali výpoveď v priebehu augusta, takže výpovedná doba začala plynúť 1.9.2021 a zákonná skončila 1.11.2021, no vo výpovedi mali vodiči zrejme uvedenú 14.11.2021, k tomu museli podpísať buď dodatky, alebo musela byť upravená kolektívna zmluva.
Nevyzltene a nevykonane spoje napr. vcera 610 o 12:37 z AS, dnes 620 o 11:07 z AS. Ale teda kazdym dnom sa zlepsuju.
Btw za tu pokutu Arrive by kraj mohol vsetkym dat rocnu elektricenku zadarmo.
vidíš kažedý to chápe inak. Pre mňa to znamená, že 14.11. "prišiel SL, rozdal výpovede" a začal plynúť výpovedná doba. Pochybujem že by individuálne vypočítavali výpoveď každému zamestnancovi, kedy to musia stihnúť, najmň keď by nemalému počtu vodičov vychádzali v čase, keď Arriva ešte ani poriadne zmluvu nemala podpísanú.
Ja ti neviem, keby kraj nemal záujem na skvalitňovaní služieb tak tu nemáme nové vysoké štandardy IDS, nové CP, atď. Že to v praxi kvôli zlyhaniu Arrivy nevidno je druhý problém.
Je ale pravda že kraj nie je ochotný investovať do rozvoja VHD peniaze, čo vidno na tom že stále si neobjednáva dostatočný rozsah výkonov aspoň na zabezpečenie aspoň základnej obsluhy a v podstate vozí len to kde je veľký dopyt (v rozpore s konceptom dopravy vo verejnom záujme). Uvidíme čo bude teraz keď na Arrive masívne ušetril, či tu úsporu premietne do navyšovania výkonov.
Ako ti bolo povedané, toto nie je starosť Arrivy, ale kraja. Lenže ani ten kraj nemá záujem na skvalitňovaní služieb. Možno tak pár mesiacov pred voľbami, ale určite nie dlhodobo a systematicky. Z toho politické body nevytrieskaš.
Poslať ako podnet na info@idsbk.sk, ideálne aj s číslom vozidla alebo kópiou lístka. Ja som včera takto cestoval bez problémov (asi som mal šťastie na tých lepších 50%).
Výpoveď k 14. novembru znamená, že 14. november bol posledný deň kedy mali platnú pracovnú zmluvu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
frenky