jedna vec sa ale s príchodom Arrivy zmenila k lepšiemu: konečne sa sfunkčnila 666-ka. Vraj predtým napriek ochote BASK aj TTSK SL odmietali jazdiť tam viac spojov.
Keď už spomínam to právo odmietnuť, ako to funguje v záväzkovej prímestskej doprave? Je mi jasné, že ak by si BSK objednal v rámci dodatku zmluvy o verejnom záujme za štandardnú cenu 24/365 1-minútový interval medzi dvoma susednými samotami v studienke , dopravca má právo povedať. že na takúto blbosť si míňať prostriedky nebudeme, ale je nejaká hranica, čo už nemôže odmietnuť?
Keď už spomínam to právo odmietnuť, ako to funguje v záväzkovej prímestskej doprave? Je mi jasné, že ak by si BSK objednal v rámci dodatku zmluvy o verejnom záujme za štandardnú cenu 24/365 1-minútový interval medzi dvoma susednými samotami v studienke , dopravca má právo povedať. že na takúto blbosť si míňať prostriedky nebudeme, ale je nejaká hranica, čo už nemôže odmietnuť?
810zssk
Je ale pravda že kraj nie je ochotný investovať do rozvoja VHD peniaze, čo vidno na tom že stále si neobjednáva dostatočný rozsah výkonov aspoň na zabezpečenie aspoň základnej obsluhy a v podstate vozí len to kde je veľký dopyt (v rozpore s konceptom dopravy vo verejnom záujme). Uvidíme čo bude teraz keď na Arrive masívne ušetril, či tu úsporu premietne do navyšovania výkonov.