Hlavne by ma zaujímalo, aké boli ich zdrojové dáta.
Keď si porovnáme napríklad 83 a 92, tak medzi spoločnou zastávkou v Petržalke a Patrónkou je rozdiel v rýchlosti štyri minúty (napr. z Romanovej 17' vs. 21' - a úspora sa následne rozpustí pri presadaní na tej Patrónke a vinou neprekladu týchto dvoch liniek).
Takže cestovanie z ich príkladu bude trvať 45-4 = 41 minút, a tým sa zázračne stane konkurencieschopným voči 15minútovej ceste autom?
Taká otázka. V PP IDSBK sa v bode B.12.4 píše:
"V PAD je možný nástup do vozidla len prednými dverami, kde vodič kontroluje cestovné lístky.
Cestujúci, ktorý nemá zakúpený cestovný lístok v predpredaji, je povinný zakúpiť si ho u vodiča."
Je niekde v štandardoch riešený nástup zadnými dverami na území BA smer AS? V PP som k tomu nenašiel nič. Ak hej, môže to upravovať/dopĺnať aj ten bod B.12.4 PP IDSBK? Či sa de facto porušuje PP?
Hlavným cieľom MHD nie je čo najrýchlejšie sa dostať z konečnej na konečnú (to by napr. taká 47 išla po Šancovej, 21ka vynechala Devínsku Novú Ves alebo 41ka by obišla Drotársku cestu), ale previesť za čo najkratší čas čo najviac cestujúcich. Nech sa na to pozerám ako pozerám, nadšenci nevymysleli nič.
zdroj hluku na urovni terenu vies teoreticky vytienit (ci tak spravil developer danej lokality ale netusim), zdroj hluku sponad hlavy nemas (aspon v exterieri) ako ....
(aj ked teda vzletova draha tusim nie je uplne nad tym projektom, v tomto je na tom horsie asi napriklad okraj ivanky pri ba ako je metro....)
počkaj, máme tu silného konkurenta - "luxusnú štvrť", kde je z jednej strany zriaďovacia stanica a z dvoch strán diaľnica ... nadáva sa tomu "Nový Ružinov"
Predstavujem si, ako by vyzerala kvalita mnou odvedenej prace, keby sa ma tato bananova republika pokusila nasilu nakomandovat do DeBility Solutions, a strasne sa smejem.
A preco by sa pre neschopnosti jedneho sukromneho dopravcu mala nariadit praca pre inych vodicov? Co to je za maniere? Tu nejde o zdravie ani zivot, len neschopnost uradnikov a majitelov jednej firmy.
Keby BSK stalo aspon za deravy gros, tak Arriva je davno vyrazena alebo v procese vyrazenia a zabezpecuje nahradnych docasnych dopravcov aj za cenu nedodrziavania vsetkych standardov IDS.
Predsalen sa čudujem, že do toho nešli - takto nebudú mať na množstvo spojov žiaden dosah, ale ako subdodávkari by mohli aspoň neformálne tlačiť na iné obehy.
Viete si niekto predstaviť situáciu že by mesiac bola v elektrickej sieti energia zodpovedajúca 50% dopytu a všetci by len vyhadzovali rukami do vzduchu že čo oni s tým?
Tu nefunguje úplne esenciálna strategická infraštruktúra a nikto nič.
"Navrhované podmienky a garancie nám neumožňujú poskytovať pre cestujúcich kvalitné dopravné služby a prevádzkovať novú autobusovú stanicu tak, aby sme zabezpečili ekonomickú udržateľnosť a stabilitu"
Čo s tým má ASMN? Vychádza mi to tak že sa pokúšali Arrivu/BSK dovydierať do väčšieho, alebo garantovaného využívania stanice a druhá strana to odmietla.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Viko
Keď si porovnáme napríklad 83 a 92, tak medzi spoločnou zastávkou v Petržalke a Patrónkou je rozdiel v rýchlosti štyri minúty (napr. z Romanovej 17' vs. 21' - a úspora sa následne rozpustí pri presadaní na tej Patrónke a vinou neprekladu týchto dvoch liniek).
Takže cestovanie z ich príkladu bude trvať 45-4 = 41 minút, a tým sa zázračne stane konkurencieschopným voči 15minútovej ceste autom?