Šiel som tadiaľ v roku 2011, a už vtedy bola potrebná dobrá obuv a vhodný by bol aj krovinorez. Koľaje boli len v miestach, kde sa nedali ukradnúť (zaliate na priecestiach), drevené podvaly nikto nechcel, takže zostali na mieste, kde sa ešte nerozpadli. Kde tu zostal popri trati stožiar telegrafného vedenia. Dnes je navyše v trase diaľnica.
Ak sa chceš ísť prejsť po poľnej ceste s predstavou, že tu jazdil kedysi vlak, tak je to pekná prechádzka (ale to by som radšej odporučil niektoré z bývalých lesných železníc v Karpatoch).
Ahojte, neviem či to sem patrí ale chcel by som sa spýtať či niekto šiel po zrušenej žel. trati Kvetoslavov - Šamorín, že ako to vyzerá bo niekto spomínal, že koľaje niesú len podvaly, či je zarastená krovím a zastavaná trať budovami,s kamošom by sme tam radi išli na výlet, ďakujem.
Meteorológovia vydali výstrahu pred snežením, snehovými jazykmi a závejmi na štvrtok, čiže za dva dni. Som zvedavý, či na to mesto Bratislava dokáže zareagovať a ako bude vo štvrtok vyzerať doprava.
Samospráva si vydrankala europeniaze na to, aby kúpila obyčajné civilizované prístrešky na zastávky, kde chýbajú - odsuňme teraz trochu na neskôr myšlienku, že čo bude toto mesto robiť, keď eurofondy vyschnú - a tu sa robí dráma z toho, že, citujem, "niektoré kusy dostanú do výbavy dokonca solárne panely"
Len to nie Na večné časy sme tu mali už ruskú armádu, stačilo. Stačilo aj priemyselného zábradlia a lacných malých košov Akože to koho napadlo dať solárne panely na prístrešky? Má to nejaká eur. krajina? Mne to príde tiež ako nezmysel.
Ja si myslím, že tie koše by mali spolu so Slovšportami a tým červeno-bielym zábradlím ostať na večné veky, patria už ku koloritu Bratislavy podobne ako T3 k Prahe
Stará nýtovaná lávka pre peších z roku 1903 (118 ročná) na žst. Bratislava predmestie bola dňa 12.11.2021 rozpílená na časti a dnes sa uskutočnila jej nakládka žeriavom z priestoru bývalej vlečky do Palmy na plošinové vozne (a z opačnej strany z Podnikovej ulice zo zákruty), ktoré ťahali prasiatka z Rendezu, súprava bola popoludní poskladaná do celku a po preposunovaní cez bývalé odstavné nádražie Kórea sa ďalej vydala z žst. Bratislava predmestie pred západom slnka na krátku cestu smerom na Bratislava východ, lávka dostane "druhú šancu" a neskončí v šrote, ako bolo pôvodne zamýšľané....
Ako som písal - prístrešok so solárnym panelom, o ktorý sa treba starať (ak ho zničia vandali, jeho výmena nie je lacná, ako výmena strechy), aby to malo zmysel, tak aj s batériami (aby tie panely nepoháňali svetlá iba cez deň, kedy je ich "najviac" treba) a to všetko kvôli 2 LEDkám (a možno reklame). Ako Bratislavčan sa veľmi teším tomuto ekologickému paškvilu. Ale čo, pre virtue signaling gretariánov to stačí.
Ten priestor je v pohode, stačí upraviť geometriu trate a doplniť mazanie.
Čo sa stavu týka, v úseku Pekná cesta - Malokrasňanská chýbajú podvaly (rozpadli sa), medzi Vinohradmi a Bielym krížom a tiež medzi Pionierskiu a Ursínyho sa znovu vytvorili blaťáky (podbitý štrk sa už prepadol do podložia)....
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
3pa3ck3