Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Viko #241649:
Neviem či tie čítačky už sú aktívne. Myslím že zatiaľ len ukážeš vodičovi. Inak teda tak ako píšeš.

Z mojej skusenosti ako človeka čo dnes (mimo BA) používa obe metódy je rýchlosť čítania podobná. Pri mobile mi skôr vadí že musím otvárať appku, kód a tak, takže preferujem skôr tie karty.
Reakcia na: Viko #241649:
Nie, práve tieto kombinácie riešime že to zatiaľ nevie. Ale vieš si kúpiť buď električenku, alebo CL1C bez električenky.
Reakcia na: 810zssk #241647:
Ok, ďakujem. Čiže si v appke kúpim električenku na čojaviem tri zóny priamo na užívateľské konto, a potom pri každej jazde prímestskou skenujem na čítačke QR kód? To je fajn, aj keď si myslím, že QR oproti NFC je pomalšie/nespoľahlivejšie (jas, uhol).

(Ospravedlňujem sa, nemal som appku inštalovanú a teraz by som si to ani nemal kde odskúšať, tak sa musím pýtať.)
Reakcia na: Jak44 #241646:
Takých ľudí je celkom dosť. Súhlasím že toto treba dopracovať. Ale keďže sa časom ráta s prechodom na check-in/check-out, tak už sa to možno nikomu nechce riešiť.
Reakcia na: Viko #241645:
Nie, ani neviem načo by si to chcel, keď tie isté produkty vieš mať ako lístok priamo v aplikácii a nič nemusíš pípať 🙂
Reakcia na: Viko #241645:
Nie, to je virtualizovaná BČK akú ponúka Ubian u iných SAD. Toto bude QR kódik ako pri klasických lístkoch z aplikácie.

810: Presne pre ten dôvod. Kombináciu električenky 100/101 + doplatok zvyknú síce využívať taký občasno-pravidelný užívatelia, čiže nepôjde o veľké percento, ale stále si myslím, že je škoda, že sa to takto drobí.
Reakcia na: 810zssk #241644:
Čiže oddnes máš appku fakticky ako virtuálnu kartu, ktorú si skrz NFC môžeš pípať v buse bez toho, aby si potreboval nejaké ďalšie konto?
Reakcia na: Jak44 #241641:
Aký by bol benefit virtualizovania BČK keď už je všetko v aplikácii?

Jediné čo mi napadá je že BČK dokáže v regiobusoch kombináciu PCL+CL1C, ale to by som radšej riešil dorobením tej feature aj do appky.
Reakcia na: Joyki #241567:
Lavka je uz fuc..cez vikend ju zvladli zniest R.I.P.
Reakcia na: LUK #241638:
Keď sa to vypína diaľkovo, tak ako je to zabezpečené proti omylu?

V niektorých priemyselných podnikoch sa používa LOTO systém. Ten má princíp, že každý pracovník zamkne vypínač svojim zámkom a kým nie sú všetci bezpečne odomknutý, tak sa nedá fyzicky zapnúť.

Ja teda neviem vôbec, ako to funguje v DPB, ale pri "vypínaní na diaľku" sa mi zdvíha obočie.

Vlastne dosť často keď vidím vrchárov, sa mi zvíha obočie. Vysunutá plošina do boku, neoznačená pre prípad prejazdu nákladného auta, panáci na vysunutej plošine za jazdy. Ale ako píšem, nerozumiem sa tomu, možno je to na 100% v súlade s predpismi. 😏
Reakcia na: 810zssk #241639:
Myslím si, že pri tom fiasku by boli na smiech keby toto propagovali ako príjemnú novinku. 😄

Škoda ale, že sa nedá zvirtualizovať aj BČK...
Reakcia na: LUK #241638:
Nemalo by sa ale k síce vypnutému, ale neskratovanému vedeniu pristupovať ako ku "živému"?
Od dnes boli potichu zavedené PCL v mobilnej aplikácii 🙂
Reakcia na: Ike #241633:
to sa vypína diaľkovo 😉
Reakcia na: Joyki #241612:
Po aplikovaní hrubej vrstvy Duvilaxu po jeho zaschnutí sú cestovné poriadky chránené - akoby boli zalaminované. Teda čím viac ho tam dáš, tak tým dlhšie cestovný poriadok vydrží. Nežiadúci vedľajší efekt je hlavne v takomto počasí dlhšie schnutie a nepriehľadnosť, o to lepší je ale výsledný efekt.
Reakcia na: Ike #241633:
Keď som zvykol tak laicky sledovať opravy vedenia, viac krát som videl ako sa vrchári dotýkajú trolejbusového vedenia pod prúdom, obvykle keď napr. po oprave niečo narýchlo dolaďovali.
Podľa plánu výpravy to vyzerá tak, že na MHD Malacky budú premávať dve biele Rošerá (z roku 2019) a jeden Crossway LE 12M, na MHD v Pezinku jeden Crossway LE 12M (doteraz sa v MA a PK točili rôzne typy vozidiel) a MHD v Senci zostáva v podstate ako doteraz.

No a na regionálne linky pod Arrivou som zvedavý, v Ubiane je nahodených dosť veľa jazdeniek (najmä zo ZV a MI) ale keďže mnoho spojov zajtra nepôjde, tak môže byť v skutočnosti všetko úplne inak.
Reakcia na: Ike #241633:
Napr. s električkovým vedením sa dá na plošine robiť aj pod prúdom, u trolejbusov sa človek nemôže dotknúť druhej troleje a preto to závisí od šikovnosti vrchárov. Každopádne to vedenie sa dá zapnúť na diaľku, takže v tom tvojom prípade možno aj bolo vypnuté, len ho na diaľku zapli.
Ahojte, chcem sa len spýtať, či sa používa pri manipulácii s trakčným vedením v DPB alebo ŽSR tzv. barehanding. Pri ŽSR som si raz všimol, že čosi majstrovali s trakcnym vedením, odišli a následne bez toho aby sa niekto dotykal vypínačov, tadiaľ prešiel vlak.
Reakcia na: FFF13 #241629:
Arriva kraju deklarovala, ze oni su pripraveni jazdit v plnom rozsahu. Ked ti vitaz verejnej sutaze tvrdi, ze to zvlada, neviem ci ma objednavatel vobec z pravneho hladiska nejaku moznost nedat mu to.
DeBility Solutions si za to mozu sami.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.