Cez prac. dni je i na Senec a Galantu cez Predmestie, prípadne Petržalka i keď v hodinovom takte, no cez víkendy len DS, KN a mnohí vystupujú z toho smeru a idú na 50, tí, čo idú na 4 odvezú sa na Trnavské mýto
Býva využívaná, ak to chceš vedieť či je obsadená rob vodiča alebo sa voz od prvého do posledného spoja t.j. celý deň
Keď som bol po výlete a končil pri NOÚ do 45 (ex211) nastupovalo cca 12 ľudí poobede, ktorí šli na Patrónku alebo Nemocnica Kramáre a pokračovali inými smermi.
Videl, a áno, zvyčajne nebýva plná (aj keď z Patrónky s ňou zvyknú ľudia chodiť až na Klenovú a NOÚ, príp. k Nemocnici Kramáre), ale to neznamená, že je zbytočná. Okrem toho ja som nepísal o imobilných, ale menej mobilných/starších pacientoch, ktorí necestujú len DZS, alebo taxíkom.
Táto linka hlavne zjednodušuje prístup k nemocniciam pre menej mobilných, ktorí by bez nej museli 2x prestupovať a navyše by na Magurskej museli ísť cez cestu. Ako píšeš, je to v podstate náhrada za 22 z DNV ku NOÚ.
Exaktne jej vyťaženosť iste zistia pri súčasnom sčítavaní cestujúcich. Väčšinu dňa ide skoro prázdna (teda tak cca 10 cestujúcich), ale sú spoje, kde je aj dosť plná-teda obsadené skoro všetky miesta na sedenie. Ona obsluhuje ako prípojný spoj celú Dúbravku, Lamač, DNV, Záhorskú + kto ide zo Záhoria na Kramáre či už do nemocnice alebo k Národnému onkologickému ústavu (resp. v pešej dostupnosti aj k Národnému ústavu srdcových a cievnych chorôb). Zároveň obsluhuje obývanú lokalitu Vlárskej s okolím a potreby obyvateľov ísť do západnej časti mesta. Preto podľa mňa v rámci obslužnosti má táto linka svoje miesto, aj keď nie je logicky plne vyťažená po celý deň.
Neviem, ake mate skusenosti s linkou T 211,teraz 45, na linke Červený most k NOU.
Linka o vzdialenosti cca 5 km, doba jazdy celkové 7 ( sedem ) minut, interval. 15 minut, často ( 99%) prazdne vozidlo.Nemal by DP Bratislava usetrit na vozidlách a vodicoch? Veď na tej trase ide 212 ( 42) a prestup na Magurskej na 209 ( 49)..?
Samozrejme. Majú ich dodať o dva roky + Bratislavské autobusy sú červené, preto už narýchlo vyrobili prvý kus pre Bratislavu a dali mu nesprávny náter. Alebo je možnosť, že to je predvádzacie vozidlo, ktoré už nejaký ten piatok existuje a brázdi ulice rôznych miest a použili jeho fotku
Posledne vysutazene ceny vyhybiek a prestavnikov.
K TSH 123LC este treba riadiaci system a ten napr. na Americkom stal 27 584,12 €/ks (Riadiaci výhybkový systém TSC 3.1 mod. SIL3 s komunikačným systémom VETRA)
Keďže má jednu konečnú v Novom Meste (5) a jazdí okolo Stn. Nivy (0), tak áno
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Miro