Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ignac #241547:
Exaktne jej vyťaženosť iste zistia pri súčasnom sčítavaní cestujúcich. Väčšinu dňa ide skoro prázdna (teda tak cca 10 cestujúcich), ale sú spoje, kde je aj dosť plná-teda obsadené skoro všetky miesta na sedenie. Ona obsluhuje ako prípojný spoj celú Dúbravku, Lamač, DNV, Záhorskú + kto ide zo Záhoria na Kramáre či už do nemocnice alebo k Národnému onkologickému ústavu (resp. v pešej dostupnosti aj k Národnému ústavu srdcových a cievnych chorôb). Zároveň obsluhuje obývanú lokalitu Vlárskej s okolím a potreby obyvateľov ísť do západnej časti mesta. Preto podľa mňa v rámci obslužnosti má táto linka svoje miesto, aj keď nie je logicky plne vyťažená po celý deň.
Neviem, ake mate skusenosti s linkou T 211,teraz 45, na linke Červený most k NOU.
Linka o vzdialenosti cca 5 km, doba jazdy celkové 7 ( sedem ) minut, interval. 15 minut, často ( 99%) prazdne vozidlo.Nemal by DP Bratislava usetrit na vozidlách a vodicoch? Veď na tej trase ide 212 ( 42) a prestup na Magurskej na 209 ( 49)..?
Reakcia na: Miro #241545:
Samozrejme. Majú ich dodať o dva roky + Bratislavské autobusy sú červené, preto už narýchlo vyrobili prvý kus pre Bratislavu a dali mu nesprávny náter. Alebo je možnosť, že to je predvádzacie vozidlo, ktoré už nejaký ten piatok existuje a brázdi ulice rôznych miest a použili jeho fotku 😉
Reakcia na: Petto #241544:
To budú také bieločervené?
Reakcia na: TeBeCe #241540:
Čiže cca 50.000 €/ks. Tak ten byt asi nemal byť v Bratislave. 😁 Každopádne aj tak dosť na cca 6 spojov denne.
Reakcia na: TeBeCe #241540:
Kde všade majú byť tie výhybky? Chystá sa aj úprava D1/1, ak budú výhybky zamykateľné (myslím tým mechanicky zabezpečené)?
Reakcia na: 3pa3ck3 #241538:
a druhu konecnu ma este stale v petrzalke ? lebo nikde tam nevidim 8 ani 9 😛
Reakcia na: Valec #241533:
Posledne vysutazene ceny vyhybiek a prestavnikov.
K TSH 123LC este treba riadiaci system a ten napr. na Americkom stal 27 584,12 €/ks (Riadiaci výhybkový systém TSC 3.1 mod. SIL3 s komunikačným systémom VETRA)
Reakcia na: Valec #241533:
Mám Ti to zistiť?
Reakcia na: ceres #241535:
Keďže má jednu konečnú v Novom Meste (5) a jazdí okolo Stn. Nivy (0), tak áno 🙂
Reakcia na: rosomak44 #241328:
Na webe prebehli upravy, aby sa fotografie zobrazovali korektne. Podla zisteni sa to dialo na Chrome po aktualizacii.
Mate este problem so zobrazovanim fotografii?
Reakcia na: ceres #241535:
Keď sa pri rekonštrukcii Vajnorskej radiály urobí na Kuchajde združená zastávka, tak potom už nebude nutné, aby 4 zachádzala večer na Stn. Nové mesto, dovtedy by bol prestup z 50 na 4 a opačne dosť krkolomný.
Reakcia na: Valec #241529:
Navyše je to od zastávky Zá... 🤬 Kuchajda asi 400 metrov a jazdí tam linka 50... Je to ešte stále linka 50, hej?
Reakcia na: Valec #241533:
Tak, ak je skutočne taký drahý, tak to potom nemá zmysel.
Reakcia na: Urbanway 2423 #241530:
Tam sa to robilo z dôvodu presmerovania linky 3 počas reko Amerického nám (3+ mesiace x cca 100 spojov denne).

Inak (neviem čo je na tom pravdy) počul som, že ten elektrický prestavník vyjde cca na rovnako, ako 3-izbový byt. A tu treba prestavníky dva. Tak neviem, či je toto hodnota za peniaze.
Reakcia na: Valec #241525:
Je to zatial rovnake, ale snad sa vyriesi.
Reakcia na: ceres #241485:
OK, teraz je to tuším v stave ako predtým: kliknem v prvotných výsledkoch na Neskôr a (na mojom monitore) výsledky podtečú pätu a posledný výsledok, ako aj tlačidlá Skôr a Neskôr sú neklikateľné...
Reakcia na: Valec #241529:
Potom by sa tá zachádzka mohla zrušiť úplne, príp. by tam išli iba spoje, čo by priamo nadväzovali na vlak. Čo sa ale tej výhybky týka, tak doplniť tam to elektrické stavanie výhybky by snáď nebol až taký problém, keď to urobili aj na odbočení z Krížnej na Vazovovu (tu síce išlo o viac spojov, ale aj tu by to podľa mňa zmysel malo).
Reakcia na: Urbanway 2423 #241526:
Výhybky na križovatke Vajnorská - Tomášikova nemajú elektrické stavanie a pri ručnom prestavovaní nestíhaš signál voľno. Takže takáto zachádzka znamená 1,5-násoobk dĺžky signálneho plánu časovej straty len na tejto križovatke (plus čas zachádzky). A to všetko pre (vo večerných alebo skorých ranných časoch cez víkendy) 0 až 1 cestujúceho.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.