No nemusí zastaviť lenže niekto stlačí stop omylom a zastaví už, marí sa mi: nestála 59 kedysi pri Auparku? Potom ju zrušili keďže nebola vraj využívaná, neviem či 59 alebo predchodkyňa 117
Veď 59 okolo Povrazníckej v súčasnosti aj tak prechádza, takže si nemyslím, že to tú 59 spomalí, hlavne ak na tej zastávke asi vo väčšine prípadov ani nezastaví. 59 bude stále jeden z posledných skutočných expresov.
Od 1.11. by mala podľa novej mapy 59 obsluhovať Povraznícku. Aký je k tomu dôvod, veď tá zastávka je minimálne využívaná (niežeby to nejako tú 59 spomalilo)?
Nieje tam bufet Flinstones? Nejaký dôvod musí byť, treba ísť pozrieť úsek, môže byť kvôli turistickej modrej značke zo Slovnaftu do Kalinkova, či rozbitá cesta? Dlhé roky som tam nebol, naposledy keď ešte nebol plán výstavby R7 a fungovalo záhradníctvo Florea, boli tam skleníky, no je to dávno
Nemohli by požiadať o eurofondy z nového programovacieho obdobia ? A aj keby to postavili za vlastné peniaze, tak do +- 2025 by trať stáť mohla a BA by si na zaplatenie musela požičať, ale 90 miliónov by sme utiahli aj sami, trošku zvýšiť dane a zarezať všetky ostatné projekty na 10 rokov je tiež cesta
Nový most nie je dimenzovaný na výstavbu trakčného vedenia.
Plán B je, že všetko ostane tak, ako je. Trolejbusy v Engerau nemajú súvislosť s nosným systémom.
Vie niekto čo sa bude diať ak sa petržalská električka nepostaví? Ako bude MHD na druhom brehu fungovať potom? Je nejaké trvalé dlhodobé riešenie - nejaký plán B? Plánuje sa do Petržalky zaviesť trolejbusová doprava? Videl som nejaké návrhy, ale všetko ide cez Prístavný most. Prečo nie aj cez Nový most?
Máš pravdu, do Rače boli 3,5,11 a menili sa linky, trasovanie a nebola linka Rača - Ružinov cez SNP, Kamenné nám.?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Thomas55