Dnešná pekná kuriozitka v Dúbravke: Keďže sa (tuším) #4925 na L83 pokazila, išla ju hradiť #1036ka. Tá sa však okolo 17tej na Švantnerovej tiež pokazila.
Ešte by som sa chcel spýtať:
Plánuje ešte DPB vrátiť SORky na L84?
predstav si, že predajcovia áut aj dnes úplne bežne lepia na zadné okná z vnútornej strany reklamy, a čuduj sa svete, len málokto si ich strháva riešiš nepodstatné hlúposti. Je to voz č. 1 preto bol polepený ako čiastočne reklamný, tak to tam proste ostalo. Alebo to hyzdí tvoj šotoušský objektív?
GPK sa musí "zachrániť", v opačnom prípade hrozí znižovanie traťovej rýchlosti a predlžovanie jazdných dôb. A môže to byť aj tlak na to, aby sa konečne začal pripravovať projekt na rekonštrukciu - ako som písal, napríklad aj na menšie úseky, či už pre eurofondy alebo z vlastných zdrojov, bude to treba v blízkej dobe urobiť, trať do Rače je mimoriadne kľúčová.
Pokiaľ ide o tú lokálnu novostavbu ako si to nazval, to si predstav len tak, že sa blaťák kompletne vybagruje, nanovo zaštrkuje a podbije.
Súhlasím, údržba nie je rekonštrukcia, ale keď na reko nie sú ani zdroje, ani vozy, ani projekt, aký postup vlastne očakávame? Že sa v rámci čakania bude aspoň zachraňovať GPK? Alebo že sa v rámci čakania na rekonštrukciu každý z tých tisíc blaťákov vymení individuálne a o pár rokov sa to aj tak zas celé vyhodí von?
Lebo teda ja fakt neviem, čo by som stanovil ako "najhorší úsek", aby to malo zmysel... Od Vinohradov až po putujúci oblúk pri Manhattane?
Dá sa nájsť súvislosť medzi lokálnymi novostavbami a poškodzovaním trate "blaťákmi" ? Ak áno, prečo DPB a.s. nerieši náhradu škody od vinníka ? Vopred ďakujem za vysvetlenie
Výmenu blata za štrk treba vnímať čisto v intenciách údržby. Samozrejme tie najhoršie úseky majú problém s odvodnením (nefunkčným/zaneseným) a tie by bolo vhodné podľa mňa kompletne zrekonštruovať.
Podľa mňa je celkom na diskusiu, či väčšiu hodnotu za peniaze prinesie dosypávanie štrku do blaťákov, alebo lokálne novostavby bez riešenia odvodnenia ako prapríčiny problému a teda bez zamedzenia ich opätovného vzniku.
Aj ja som to videl. Ale neviem, či je zrovna riešením situácie, že sa do blata nasype nový štrk. Skôr som myslel, že počas nejakej víkendovej výluky by sa to normálne rozobralo a kompletne vymenilo, tak, ako by sa to pri "opravovaní" blaťákov malo robiť. Hlavne tie najväčšie kúsky pri Palme.
Ja si myslím, že bude musieť byť zvýšená. Takisto predpokladám, že sa bude platiť 90 centov (základná cena 30 minútového lístka) k pokute namiesto súčasných 70 centov.
Čo myslíte, keď sa od 1.7. zruší 15-minútový lístok, bude aj pokuta zvýšená zo 70 na 90 EUR? Lebo pokuta je stanovená fixne ako 100-násobok základného cestovného.
Včera som po dlhšej dobe šiel 3 z Rače do mesta a späť a musím povedať, že tá neúdržba tratí je rovnaká ako si pamätám.
Vždy sa čaká až na to kedy hrozí odstavenie aby sa s tým niečo rýchlo porobilo. Vinohrady, katastrofa. Úsek medzi vinohradmi a rackom niečo medzi hrôzou a katastrofou
Ale co ja obyčajný plebs, cestujúci sa tomu môžem rozumiet
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Viko
Myslel som lokálne novostavby samotnej trate ako zhrnutie Soliderovho "by sa to normálne rozobralo a kompletne vymenilo".