Výmenu blata za štrk treba vnímať čisto v intenciách údržby. Samozrejme tie najhoršie úseky majú problém s odvodnením (nefunkčným/zaneseným) a tie by bolo vhodné podľa mňa kompletne zrekonštruovať.
Podľa mňa je celkom na diskusiu, či väčšiu hodnotu za peniaze prinesie dosypávanie štrku do blaťákov, alebo lokálne novostavby bez riešenia odvodnenia ako prapríčiny problému a teda bez zamedzenia ich opätovného vzniku.
Aj ja som to videl. Ale neviem, či je zrovna riešením situácie, že sa do blata nasype nový štrk. Skôr som myslel, že počas nejakej víkendovej výluky by sa to normálne rozobralo a kompletne vymenilo, tak, ako by sa to pri "opravovaní" blaťákov malo robiť. Hlavne tie najväčšie kúsky pri Palme.
Ja si myslím, že bude musieť byť zvýšená. Takisto predpokladám, že sa bude platiť 90 centov (základná cena 30 minútového lístka) k pokute namiesto súčasných 70 centov.
Čo myslíte, keď sa od 1.7. zruší 15-minútový lístok, bude aj pokuta zvýšená zo 70 na 90 EUR? Lebo pokuta je stanovená fixne ako 100-násobok základného cestovného.
Včera som po dlhšej dobe šiel 3 z Rače do mesta a späť a musím povedať, že tá neúdržba tratí je rovnaká ako si pamätám.
Vždy sa čaká až na to kedy hrozí odstavenie aby sa s tým niečo rýchlo porobilo. Vinohrady, katastrofa. Úsek medzi vinohradmi a rackom niečo medzi hrôzou a katastrofou
Ale co ja obyčajný plebs, cestujúci sa tomu môžem rozumiet
A čo autobusy? ZF Retarder - REKLAMA, fuj, sundať! A Euro 6? Však to je reklama na EÚ, okamžite sundať!!!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Viko