Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Dezerter #239661:
Prešli sme z "častejšia ako metro" na "častejšie ako L1 v Prešove". 😃
Reakcia na: Kubo03 #239658:
Dnes som išiel L9 a veru už je to v istých časoch na hrane kapacity. Buď nech sa zlepší interval na 5 minút a nechajú K2S alebo súpravy so súčasným intervalom
Reakcia na: Qwertzuiop #239659:
Nebol to iba starý CP, pretože práve v starých v nočných CP boli farebné linky, potom sa prešlo na univerzálne biele čísla v čiernom podklade.
Všimli ste si, že nočné linky začali byt farebne? Či to už bolo predtým? Ja som si to len dnes všimol, že číslo nie je bielou, ale zltou.
Reakcia na: Dezerter #239645:
Na 9 by mali chodiť aj naďalej K2S, súpravy sa ešte neplánujú.
Reakcia na: Dezerter #239645:
Bolo to aj vtedy zbytočné.. ale zase na druhú stranu v KV vypomáhal ráno/poobede 6ka...
Samozrejme bez K2S na hlavnej linke... K2 iba na 7ke a každé druhé poradie na 1ke...
Reakcia na: Urbanway 2423 #239651:
Pretože sa mení komplet podložie a robí sa iná skladba spodku a zvršku. A okolie výkopu by museli zapažiť a zrejme sa im to nechce robiť takto zložito.
Ike aj Urbanway 2423 ďakujem za objasnenie, už v tom mám jasno. Takže ForCity sú preto vždy špinavé na tých krytoch podvozkov? Vyzerajú, akoby prišli z betonárky.
Nechcem sa zapájať do diskusie, len mi prosím niekto povedzte čo je "kaliforňan" a čo je "blaťák", lebo absolútne nemám poňatia. 😁
Reakcia na: S499.1023 #239647:
Prečo sa v súčasnosti u nás vôbec nevyužívajú jednokoľajné úseky? Veď kaliforňany DPB má a so ZZ by hádam tiež nebol problém. Pri niektorých rekonštrukciách by to fakt pomohlo, napr. pri plánovanej rekonštrukcii na Krížnej ulici by sa to zišlo, aby nemuseli byť naraz vylúčené dve radiály, resp. aby nemuseli byť linky rozdelené na 2 časti.
Reakcia na: Solider #239643:
Ja mám tiež pocit, že Záhradnícka neduní ale Mhr, ktorý tam býva, tvrdí, že duní. Ja bývam tesne pri železničnej trati a nevadia mi ani dve bardotky na nočnom manipuláku s podkôrnikom, takže asi nie som tá správna posudzovateľská osoba.
Reakcia na: si #239639:
Kaliforňan sa dá použiť len na zakrytom zvršku alebo na BKV paneloch. Ale klasické perové výhybky nie sú žiaden problém. Teda kedysi neboli, pri ďaleko primitívnejšej mechanizácii.
Reakcia na: si #239636:
V minulosti sa to zvládalo aj bez ZZ, s dvoma výhybkármi, ovládajúcimi semafory na jednokoľajnom úseku (niekedy pri prehľadnom úseku stačil aj jeden) z výhybkárskej búdky typu "Metropol", výhybky z a do jednokoľajného úseku pri postupe prác sa prekladali za noc.
Reakcia na: Urbanway 2423 #239634:
Už si nepamätám minulosť tak presne ale mám pocit, že niekedy v tom 1988, keď sa robila račianska radiála komplet od Račka až po Gaštaňák z rozlámaných vyžitých žliabkových koľajníc naboso na makadame na poctivý otvorený zvršok, tak sa to s využitím jednokoľajných úsekov celé stihlo za dva alebo tri mesiace.
V Bratislave sa od pondelka vracajú všetky ročníky SŠ prezenčne do škôl. Tak dúfam, že DPB vráti režim školský rok
Reakcia na: Ma178rek #239640:
Pred zavedením jednolinkoveho variantu bol celý deň interval 4 minúty. Aj vtedy to bolo zbytočné? Teraz ešte postači 5 v sedle a neskôr to môže byť problém. Hlavne, ak budú na linke 9 chodiť naďalej K2S
Reakcia na: Solider #239641:
no bez udrzby nevydrzi.... ale pokial by sa kriticke useky opravili a celej trati sa venovala primerana priebezna udrzba, tak rekonstrukciu sposobom vsetko vybagrovat a postavit nanovo tu naozaj nemusime vidiet az tak skoro.... (dokonca aj prilis ojazdene kolajnicove pasy sa daju menit v noci/cez weekend, rovnako tak ako rozpadnute podvaly alebo dostrkovavanie.... podbijanie a brusenie je v noci trosku problematickejsie (hluk), ale nejaka ta weekendova vyluka by sa z takychto dovodov asi prezit dala.....)
Reakcia na: ufo #239642:
Myslím, že tam bola chyba skôr v realizátorovi, ktorý postavil okrem iného aj krivú trať na Záhradníckej na úplne rovnom úseku. A samozrejme v tom, kto tú stavbu prebral. Zaujímavé, že na Záhradníckej nič neduní, a tiež to bolo zhotovené systémom w-tram.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.