Škoda, že 191 nemá dojazdy do vozovne aj v smere z centra. Aspoň Betliarsku a Depo Petržalka by podľa mňa mohla obslúžiť. Žehrianska by sa asi musela vynechať, jedine, že by sa autobus otočil naspäť na Jasovskej, čo sú ale zbytočné vzkm, alebo by sa zriadila občasná zastávka aj s prechodom na Dolnozemskej ceste, ak by to teda bolo možné.
Celkom by ma zaujimalo, že podľa coho sa taketo veci vyhodnocujú. Tu to bude určite niekto vedieť. Že aká je kedy kapacita a aké vozidla nasadiť. Existuju nejaké rátace ľudí? Alebo sa zamestanci vozia a rátajú? Že podľa coho sa určuje, že napríklad medzi 8 a 9 ráno bude na linku xy vypravených napríklad 10 spojov. Rozumiem, že prepravné prúdy sa museli sledovať už desiatky rokov no napríklad pri zavádzaní nových liniek a podobne. Že ako to funguje. Lebo úprimne sa mi nieked zdá, že si to niekto ráno povie a tak to je. Niekedy zasa nie. Napríklad linka 9. Čo znamená, že to je na hrane? Že sa v elektrické už ani nedá stať? Alebo že sú všetky spoje plne obsadené na sedenie? Ďakujem za odpoved.
Dnes som išiel L9 a veru už je to v istých časoch na hrane kapacity. Buď nech sa zlepší interval na 5 minút a nechajú K2S alebo súpravy so súčasným intervalom
Bolo to aj vtedy zbytočné.. ale zase na druhú stranu v KV vypomáhal ráno/poobede 6ka...
Samozrejme bez K2S na hlavnej linke... K2 iba na 7ke a každé druhé poradie na 1ke...
Pretože sa mení komplet podložie a robí sa iná skladba spodku a zvršku. A okolie výkopu by museli zapažiť a zrejme sa im to nechce robiť takto zložito.
Ike aj Urbanway 2423 ďakujem za objasnenie, už v tom mám jasno. Takže ForCity sú preto vždy špinavé na tých krytoch podvozkov? Vyzerajú, akoby prišli z betonárky.
Prečo sa v súčasnosti u nás vôbec nevyužívajú jednokoľajné úseky? Veď kaliforňany DPB má a so ZZ by hádam tiež nebol problém. Pri niektorých rekonštrukciách by to fakt pomohlo, napr. pri plánovanej rekonštrukcii na Krížnej ulici by sa to zišlo, aby nemuseli byť naraz vylúčené dve radiály, resp. aby nemuseli byť linky rozdelené na 2 časti.
Ja mám tiež pocit, že Záhradnícka neduní ale Mhr, ktorý tam býva, tvrdí, že duní. Ja bývam tesne pri železničnej trati a nevadia mi ani dve bardotky na nočnom manipuláku s podkôrnikom, takže asi nie som tá správna posudzovateľská osoba.
Kaliforňan sa dá použiť len na zakrytom zvršku alebo na BKV paneloch. Ale klasické perové výhybky nie sú žiaden problém. Teda kedysi neboli, pri ďaleko primitívnejšej mechanizácii.
V minulosti sa to zvládalo aj bez ZZ, s dvoma výhybkármi, ovládajúcimi semafory na jednokoľajnom úseku (niekedy pri prehľadnom úseku stačil aj jeden) z výhybkárskej búdky typu "Metropol", výhybky z a do jednokoľajného úseku pri postupe prác sa prekladali za noc.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ma178rek
Samozrejme bez K2S na hlavnej linke... K2 iba na 7ke a každé druhé poradie na 1ke...