Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Color: HEHE... nezlepsime, ved sam vies ako nas beru kravatnici z vedenia.
Jofo: uz tri roky sa snazime, aspon teoreticky, zlepsit nasu MHD 🙂
Na 21 dame 3506 akoze ZV a toto dame na 58!
COLOR:He He to by sa hodilo na L21 🙂
Reakcia na: qwix #23880:
Ty nevies googlovat? Hned prvy link po zadani phileas apts: http://www.apts-phileas.com/
Reakcia na: Citybus DPmL #23878:
nikdy som o tom nepocul, mas nejaky link, kde by sa dalo najst viac info?
Reakcia na: bok #23877:
A aké služby by si si predstavoval? To je normálna otázka nie sarkazmus.
Nazdar všichni, jsem z Liberce, kdyby náhodou jste chtěli vědět...

Znáte ty nový eindhovenský hybridy APTS Phileas (délka 24 m) ?
zaujímavé debaty o rôznych typoch mhd ....
problém je v tom,že cena cestovného nezodpovedá poskytnutej službe takže aj naďalej je výhodnejšie používať auto...to isté platí aj o železničnej spoločnosti...
Reakcia na: Spectre #23875:

Aleba... Tak asi tu bude pes zakopaný... 🙂
To si robíš srandu á la myslenie DPB?
Reakcia na: Sarko #23873:
Ale nezabudaj, ze smradobusmi (aj ked su NP :-)) cesta k lepsej a ekologickejsej doprave nevedie... 😉
Reakcia na: COLOR #23871:
Hehe... vsimni si, ze podla niektorych jeho prispevkov by aj on chcel asi byt dajaky iny -bust 😉 😉 😉
Reakcia na: BM #23872:

Viem, spolu aj s SU18. No dúfam, že Bratislava už začne so súčasným stavom niečo robiť, pretože v KE budeme mať za chvíľu všetky typy NP autobusov (12, 15, 18m) a 12 KT8D5 s NP článkom...
Reakcia na: Sarko #23863:
Prenejsie ma byt v Kosiciach.
Reakcia na: fobust #23870:
Lenze tam naozaj boli VRbusti a hrabali sa asi pol hodiny v ukazovateli vyhybky. Kym som dosiel tak mozno aj v inych dratoch... Nemysli si az taky blby nie som 🙂
COLOR:
Urobi si jasno v tych -bustoch, lebo za chvilu tu budes aj mna oslovovat inak ako fobust...

Gyrobusy:

Svajciari s tym velmi experimentovali, firma Oerlikon. Skonstatovali vsak nasledovne: Specificky vykon zotrvacnikov noe je zatial obmedzeny. Pri sucasnych dostupnych materialoch zotrvacnikov je specificka energia akumulovana v zotrvacniku nizsia, ako v elektrochemickom akumulatore.

firma General Electric skusala nasledovne:
Otacky toho zotrvacnika, ktory ma cca 1,5 tony boli 10000 /min!!! Vozidlo ma dojazd 5,6 km a pri vypnuti vsetkych pomocnych pohonov az 11 km. Z 5000 ot. na 10000 ot sa zotrvacnik roztoci za 90 sekund. Vozidlo ma hmotnost 12700 kg.

Zaiste si viete predstavit, co sa deje, ked s takym vozidlom idete do zatacky. Gyroskopicke vlastnosti zotrvacnika nemaju na to prave najlepsie vplyvy...

Skusalo sa to aj na kolajovych vozidlach, ovsem s rovnakym vysledkom: Je to zbytocna blbost. Najvyssiu ucinnost prenosu aku dosiahli bola 70 percent (tusim).
Reakcia na: Martin Fundárek #23868:

Vďaka za opravu. Ja som si tie ostatné (a zaujímavé) názvy ulíc opisoval na papier a až potom som ich nahodil do PC, takže chyba nastala niekde v postupnosti mapa-papier-PC 🙂
Reakcia na: Sarko #23726:
Nie Továrnikova osada, ale Tavárikova osada.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement