Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TomJ #238069:
Kto by prestupoval na č.63 už v Lamači ak by jeho cieľ nebolo Tesco.
Reakcia na: Viko #238071:
V sobotu tam bola akurát nehoda s pekne rozbitým autom. Zrejme auto s TT značkou odbáčalo z Furdekovej smer Dostihová dráha a nedalo prednosť autu z Osuského -> Furdekova
Reakcia na: david1 #238067:
A čo navrhuješ?
este hlasia vo vozidlach star ehlasenia?
Reakcia na: Ike #238055:
Popísaná situácia býva už roky na Nám. hraničiarov x Osuského. Polovodiči (zvyknutí z iných častí mesta, že zelené žiži = plný plyn) čas od času zotnú pri odbočovaní doľava protiidúce auto, nerozlušujúc šípku od plného signálu.
Reakcia na: janstár #238066:
Ten vodič 37 to ale neurobil zo zlomyselnosti voči cestujúcim, on chcel iba pomôcť vodičovi 63, lebo dobre vie, že nikto iný by tú 63 nepustil. Takéto prejavy kolegiality ma vždy prihrejú pri srdci. 🙂

Posunutie spoja o 3 minúty by podľa mňa veľmi nepomohlo (museli by sme posúvať aj ďalšie linky v preklade so 63, takže problém by vždy niekde bol), ale úplne nerozumiem, prečo v tomto prípade nezastavila 37 za 63 a tá nepočkala na prestupujúcich? Na takéto čakanie na prestupujúcich by podľa mňa malo DPB viacej apelovať.
Reakcia na: janstár #238066:
Ak Vaším cieľom nie je Tesco Lamač, skúste prestup až na Patrónke. Ak sa aj na Vrančovičovej dostane 63 pred 37, tak 63 potom robí zachádzku a teda 37 bude na Patrónke skôr (ak teda nemá výrazné meškanie).
Reakcia na: janstár #238066:
Toto isté sa deje aj na linkách 23 a 92!!!
Reakcia na: samkoh #238047:
To je však proti predpisom.
Je tam iba jeden jazdný pruh.
Priepustnosť smer Račianske mýto je v špičke katastrofálna..
Plná križovatka v priamom smere na Šancovej pomedzi to chodci a tlačiace sa autá z Karpatskej a Žilinskej..
L. č.63 predčasne odchádza z Lamača dopoludnia. L.č. 37 ju nestíha ,často mešká a niekedy sa vlečie ako slimák. Stane sa tiež že sa stretnú oba na križovatke a Lč.37 spomalí a pustí pred seba Lč.63 a potom sa nedá na Vrančovičovej do nej prestúpiť lebo ujde pred nosom. Takéto gavalierstvo robí vodič na úkor cestujúcich. To nech si nechá pre seba. Čo sa má ponáhľať aby bol na zastávke skôr ako Lč.63 tak on ju ešte pustí pred seba. Mala by sa tá Lč. 63 posunúť aby išla neskoršie o nejaké 3 minúty.
Reakcia na: N/A #238062:
Redne nám aj akože terajší prázdninový režim..
Celé poobedie int. 6 min.
Na L1 to aj stačí no na L3 rozhodne nie.
Reakcia na: Jak44 #238063:
Ten poobedný int. je teda riadna blbosť..
To akože odbremeňujeme iba každý druhý spoj L3..
Reakcia na: N/A #238062:
Interval 7 poobede je už asi rok dvojnásobok celosieťového intervalu. Čiže áno, kedže už asi mesiac sa jazdí v 6 min. intervale, tak 7 má poobede 12 minútový interval.
Postrehli ste, ako v zmysle #castejsieakometro s každou zmenou pomaličky, latentne, potichúčky redne interval na L7? Zo 4 minút, na 5, 7/8, 10, 12... 😁
Reakcia na: samkoh #238048:
Aby sme si rozumeli - hovoríme o križovatke, kde ako vodič odbočujúci vľavo na zelený signál, dávaš prednosť oproti idúcim vozidlám a následne aj chodcom prechádzajúcim po priechode po ľavej strane, OK?

V takom prípade takto v NR fungujú minimálne križovatky v smere: Cintorínska-Štúrova, Štefánikova-Štúrova, Akademická-Tr. A. Hlinku, Slančíkovej-Tr. A. Hlinku, Kmeťova-Hviezdoslavova, Dolnočermánska-Hviezdoslavova, Mikovíniho-Hviezdoslavova, P. Straussa-Hviezdoslavova, Farská-Mostná.
Reakcia na: Minko #238056:
Ja teda vidím problém jednoznačne u Teba.
207 a 212 majú cieľ ŽST Železná St. no inú značne inou trasou (207 cez hrad; 212 cez Kramáre), no na spoločných zastávkach (Kollárovo nám., Hodžovo nám.,) to vôbec na zastávkových elektronických tabuliach nevidno. Príde mi to trochu škoda, nedalo by sa tam dostať info (via Hrad / via Kramáre) ?
Reakcia na: Minko #238056:
tiež si myslím, že podstatný rozdiel medzi púšťanim chodcov s autami idúcimi vľavo vs. s autami idúcimi vpravo je v tom, že autá idúce vpravo čakajúce na prejdenie chodcov zablokujú vnútorný roh križovatky, ale nikoho iného neblokujú. Autá idúce vľavo zastaviace tesne pred prechodom blokujú min. protismer... so zelenou šípkou vľavo súhlasím.
Reakcia na: Ike #238055:
Tak oni ne sú nesprávne spravené, ono nie je nikde napísané, že nesmieš mať nadštandard vo forme bezkolízneho odbočenia. Problém je práve v tom, že bezmozgy si na to zvyknú a uplatňujú si to ako zvykové právo. Riešil som pár konfliktov so "vždysatakjazdilo" vo dvoch podobných prípadoch - odbočovanie doprava z jedného pruhu do dvoch a blikanie/neblikanie pri jazde priamo križovatkou, kde hlavná odbočuje doprava.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.