ja by som si tam pri troche fantazie vedel predstavit aj to odbocenie vlavo zakazat.... zo smeru od koliby sa auta vedia dostat aj na zabotovu a tam je lave odbocenie povolene (a nie je tak kriticke ako z karpatskej), zo zmeru od zilinskej je nejaka jednoducha obchadzka trosku vacsi problem, z tohto smeru ale tusim zas az tak vela aut vlavo neodbocuje, ci sa mylim ?
áno, ale narozdiel od niektorých tvojich príkladov som myslel také križovatky, kde ti nenaskočí na konci/na začiatku fázy zelená šípka doľava. Lebo tá pri Mlynoch smerom od staníc ku veľkému Tescu a pri N-centre z Akademickej tú zelenú šípku má.
Ale spomenul som si ešte jednu, ktorá má však minimálne vyťaženie v tomto smere: križovatka Šafárikova/Esterházyovcov/Puškinova/seredská v Galante-plná zelená od seredskej zároveň so zelenou pre chodcov cez puškinovu. Tam je ale križovatka prioritne svetelná kvôli šafárikovej, nie puškinovej, ktorá má minimálnu frekvenciu a v niektorých mestách by z puškinovej hodili iba prikázaný smer vpravo a blikačku.
Ale ok, uznávam, že nejaké také križovatky sú, len cez ne chodím pomerne zriedka(Mlyny zvyknem obchádzať po Čsl. armády)
Ivanbuto: naozaj je to tam také zúfalo intervalovo napnuté, že sa nedá oddeliť fáza pre žilinskú od fázy pre Karpatskú, prinajhoršom počas fázy pre Žilinskú doplnková šípka rovno alebo vpravo pre Karpatskú(viď tomášikova/gagarinova/kaštieľska/prievozská so šípkou od tomášikovej rovno alebo miletičova/prievozská s "hodom mincou" o to, či prvé auto pred križovatkou pôjde vľavo alebo vpravo)? Keď nie kvôli chodcom, tak aspoň kvôli autám.
Ja keď prestupujem na 63ku z 37cky tak vždy až na Patrónke lebo aj keď 37 mešká, doženie to keďže 63 robí ešte zachádzku k Tescu. Zatiaľ sa mi nikdy nestalo, že by som prestup na Patrónke nestihol
V sobotu tam bola akurát nehoda s pekne rozbitým autom. Zrejme auto s TT značkou odbáčalo z Furdekovej smer Dostihová dráha a nedalo prednosť autu z Osuského -> Furdekova
Popísaná situácia býva už roky na Nám. hraničiarov x Osuského. Polovodiči (zvyknutí z iných častí mesta, že zelené žiži = plný plyn) čas od času zotnú pri odbočovaní doľava protiidúce auto, nerozlušujúc šípku od plného signálu.
Ten vodič 37 to ale neurobil zo zlomyselnosti voči cestujúcim, on chcel iba pomôcť vodičovi 63, lebo dobre vie, že nikto iný by tú 63 nepustil. Takéto prejavy kolegiality ma vždy prihrejú pri srdci.
Posunutie spoja o 3 minúty by podľa mňa veľmi nepomohlo (museli by sme posúvať aj ďalšie linky v preklade so 63, takže problém by vždy niekde bol), ale úplne nerozumiem, prečo v tomto prípade nezastavila 37 za 63 a tá nepočkala na prestupujúcich? Na takéto čakanie na prestupujúcich by podľa mňa malo DPB viacej apelovať.
Ak Vaším cieľom nie je Tesco Lamač, skúste prestup až na Patrónke. Ak sa aj na Vrančovičovej dostane 63 pred 37, tak 63 potom robí zachádzku a teda 37 bude na Patrónke skôr (ak teda nemá výrazné meškanie).
To je však proti predpisom.
Je tam iba jeden jazdný pruh.
Priepustnosť smer Račianske mýto je v špičke katastrofálna..
Plná križovatka v priamom smere na Šancovej pomedzi to chodci a tlačiace sa autá z Karpatskej a Žilinskej..
L. č.63 predčasne odchádza z Lamača dopoludnia. L.č. 37 ju nestíha ,často mešká a niekedy sa vlečie ako slimák. Stane sa tiež že sa stretnú oba na križovatke a Lč.37 spomalí a pustí pred seba Lč.63 a potom sa nedá na Vrančovičovej do nej prestúpiť lebo ujde pred nosom. Takéto gavalierstvo robí vodič na úkor cestujúcich. To nech si nechá pre seba. Čo sa má ponáhľať aby bol na zastávke skôr ako Lč.63 tak on ju ešte pustí pred seba. Mala by sa tá Lč. 63 posunúť aby išla neskoršie o nejaké 3 minúty.
Interval 7 poobede je už asi rok dvojnásobok celosieťového intervalu. Čiže áno, kedže už asi mesiac sa jazdí v 6 min. intervale, tak 7 má poobede 12 minútový interval.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TomJ