Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Urbanway 2423 #237650:
volakedy boli aj okolo kazanskej siroke nicim nezabrane pasy travy a obcasnych stromcekov a trat by sa tam bola byvala zmestila bez problemov aj na niektoru stranu vedla cesty bez uprav samotnej cesty, len potom nejakeho developera napadla spasonosna myslienka nasekat tam tie kadibudky a na miestnom zastupitelstve/stavebnom urade mu to schvalili.....
Reakcia na: perets #237648:
V strede Kazanskej je pomerne široký trávnatý pás, takže ak sa trochu rozšíri a upraví cesta, tak by sa tam mala v pohode zmestiť. Mňa by skôr zaujímalo, či pôjde električka na Dvojkrížnej po ceste alebo nie a či sa budú musieť kvôli obratisku pri ŽST PB asanovať niektoré domy?
Reakcia na: Viko #237647:
Neboli by potom na niektorých miestach troleje príliš blízko stĺpov? Dali by sa tam potom urobiť klasické prevesy alebo by bolo potrebné nejaké iné riešenie?
Reakcia na: MatejBA #237628:
Myslel som v konfigurácií 2+ET+2, prípadne ET na okraji.
#237638
Nepohybujem sa v oblasti DH často, už vôbec nie v čase špičky, pri Vrakunskej ceste vidím riešenie len predĺženie Galvaniho. Inak zmestí sa ET na Kazanskú ?
Reakcia na: Pe67 #237645:
Nedalo by sa to vyriešiť posunutím stôp?
Reakcia na: Pe67 #237645:
no aj by som k tomu niečo napísal ale nechcem byť vulgárny (nie na teba skôr na to riešenie) 😁
Reakcia na: Minko #237643:
Pokiaľ idú v ľavej stope tak určite nie, hrozí vypadnutie palíc (vzhľadom na polohu vedenia od buspruhu). Toto je už skôr otázka na nejakého pavučinára.

Presne tento istý prípad je za zastávkou "Košická,AS" smerom na Novohradskú, hneď za zastávkou je rozraďovacia výhybka. Pravidelne som v minulosti chodieval linkou 207 (ešte keď chodila starou trasou do Ružovej doliny) a vždy sa musel preradiť do priľahlého pruhu na 100m (a v pohode išiel 50 km/h), alebo ostal v buspruhu a išiel cca 20 km/h, lebo mu ledva dočiahli palice a hrozilo že mu zo stopy vypadnú. Pavučinári by to dokázali popísať lepšie.
Možno že zmeny zastávok sa diskutovali na Ústrednom krízovom štábe včera 😆
Reakcia na: Pe67 #237642:
a to akože v buspruhu nemôžu ísť 50 km/h? (teraz nemyslím otázku tankodrómu)
Reakcia na: Minko #237640:
Toto robia 212, 202 kvôli tomu že idú v ľavej stope, aby mohli ísť 50 km/h, lebo z buspruhu neviem ako by dočiahli palice do ľavej stopy (už to tu bolo v nejakom príspevku vysvetľované, nechce sa mi ho hľadať). Ak takto ide 201, tak potom neviem - v akom stave je ten buspruh, je to tankodrom (ako veľa buspruhov v meste), alebo sa tam dá ísť 50 km/h ???
Reakcia na: Thomas55 #237639:
Nie, mala by chodiť stále na Hl. st.. Podľa mňa bude chyba skôr v mape mestských dráh, orientoval by som sa skôr podľa tej mapy električiek.
Reakcia na: ivanbuto #237634:
ja som chcel vysvetliť ten nezmysel, ktorý vodičov pravidelne vidím urobiť. Nie situáciu kedy má vodič 201 v závese a robí jej miesto aby plynulo odbočila na zelenú odbčovaciu šípku. ale to keď vidím, že mám 201 pred sebou s odstupom, inak prázdny buspruh a ZBYTOČNE sa preradím do pravého (celkovo stredného) pruhu, prejdem niekoľko desiatok či 100 alebo koľko to je metrov ku križovatke s Miletičovou, aby som sa tesne pred križovatkou naspäť zaradil do buspruhu.
Od 13. 12 má jazdit linka 7 na ŽST Nové mesto (Stn. Nové mesto) ? V mape mestských dráhach je v tabulke pre využitie obratiska napísaná linka 7 ? Lebo v mape eletričiek 13.12 má linka trasu Hlavná stanica - ŽST Vinohrady a nie je ŽST Vinohrady - ŽST NM...
Reakcia na: perets #237621:
Myslím si, že Gagarinova zvládne BUS pruhy, stavebné úpravy by bolo vhodné riešiť len na miestach, kde vznikajú nepríjemné lieviky, ktoré blokujú aj samotnú MHD. Tam ja vidím dostatočnú priestorovú rezervu.

Slovnaftská sa riešiť dá tiež, snáď len samotná úprava vodorovného značenia by dokázala zázraky. Je inak tiež nedostatok aj v nerešpektovaní zákazu vjazdu zo strany IAD.

Problémom v tejto lokalite však dnes sú najmä Vrakunská a Vrakunská cesta. Kým riešenie prvej je nutné a realizovateľné, tej druhej by podľa mňa pomohla len zásadná zmena organizácie dopravy, na ktorú si zrejme nikto netrúfne.
Reakcia na: samkoh #237623:
Nespochybňujem, že občas niekto nastúpi/vystúpi na Hauerlande, len hovorím, že je zbytočný luxus, aby boli dve zastávky od seba vzdialené sotva 100 metrov, a to v úseku, ktorý je takmer na rovine. Súbežná má zmysel (v režime na znamenie), lebo je v primeranom vzdialenostnom aj výškom odstupe od predchádzajúcej aj nasledujúcej zastávky.
Reakcia na: ivanbuto #237635:
Debatovali sme o tom, padli nazory, s Peretsom sme sa o tom bavili (a co ak moj nazor nebol ten "spravny ekozeleny pro-mhd expertnou komisiou schvaleny"? Obcas treba povedat aj iny nazor) a ty sem prides, buchnes pastou do stola a ironicky povies "ty o tom nerozhodujes"...

Nuz keď toto je pristup DPB a ich zamestnancov k ludom, tak sa nedivim, ze pribuda viac a viac aut.
Reakcia na: MatejBA #237633:
Neviem, ako súvisí téma buspruhov na Gagarinovej s premenovaním zastávok, ku ktorému som sa vôbec nevyjadroval.
Tiež neviem, prečo by som mal riešiť, ako práve ty cestuješ a či sa vykašleš alebo nevykašleš na šotoušstvo a MHD a neviem čo ešte - pokojne cestuj, ako uznáš za vhodné.
Reakcia na: Minko #237588:
V príspevku, na ktorý reaguješ, boli uvedené hlavné dôvody, prečo sa buspruh používa tak, ako sa používa. Ak potrebuje linka idúca v priamom smere stihnúť zelenú na Miletičovej (t. j. štandardne cez pracovné dni), tak využije stredný pruh, v pravom BUS pruhu najmä v úseku pri Jarabinkovej nemôže spoľahlivo ísť 50 km/h vzhľadom na polohu vedenia.
A ak to nestíha a v následe je 201, umožní 201 sa zaradiť prvej pred križovatkou.
Reakcia na: ivanbuto #237632:
Hej, lebo MatejBA sa tak nudi v praci, ze musi vymyslat kraviny typu "premenujme zastavky len tak z nudy" - ci na to treba titul v DPB? 😃

A sorry, ale od teba som cakal korektnejsi pristup s ohladom na to, ze snad vsetci viete, ze expert nie som. Ale fajn, kludne sa mozem na MHD a svoje sotoustvo vykaslat a zacnem chodit 100% casu autom, ak ta to potesi - pretoze ja uz nemam chut sledovat kazdy prd sucasneho vedenia DPB, ktore meni veci podla toho ako sa zobudi 🙂

EDIT: A ked to teda nie je problem, preco mame niektore useky s uzsim pruhom? Preco nemame rovno permanentne 1+Bus?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.