S tým rozdielom, že akosi po Gagarinovej nechodí električka a je tam vysoká frekvencia trolejbusov, autobusov MHD aj SAD, však?
Našťastie, MatejBA o tom nebude rozhodovať.
Veď práve R7 umožní odliv nemalej časti vozidiel z Gagarinovej.
Ak si si nevšimol, zúžené pruhy sú len na niektorých miestach, a na iných je už dnes profil 1+1, tak prečo by nemohol zostať potom, ako odtiaľ ubudne časť dopravy?
Tiež mi to príde ako reálnejšie, zmestila by sa na Slovnaftskú (Malý Dunaj - Závodná) aj električka? Z Karlovej Vsi som registroval reálne len 1 cestu, ak by tam nebolo električka tak by tam asi boli tie buspruhy.
inac absencii elektricky v danej lokalite sa dost divim, ze to nespravili uz komanci, je to po rovine, bolo by to o hodny kus jednoduchsie ako ked tahali elektricky na koniec dubravky....
dnes to je inac uz znacne komplikovanejsie kvoli zastavanosti uzemia kadial by to bolo mozne tahat... (moje volakedajsie fantazie boli inac okruh z jednej strany od slovnaftu a z druhej od ruzinovskej aby ako kazda z radial v mojich fantaziach mala 2 cesty kadial do mesta )
Realnejsie je prerobit Slovnaftsku na 2+2, kedze ma viac priestoru na rozsirenie, resp. na mnohych castiach na premalovanie ciar a nie je tak zastavane okolie cesty (zatial) Plus Dolne Hony su momentalne na tom rovnako ako Karlova Ves - 3 cesty pre cele sidlisko v smere do BA pricom 2 z nich pre Dolne Hony su 1+1 a ta hlavna tepna je okliestena uz dost dlho.
To mas ako keby si chcel bus pruh na Karloveskej v oboch smeroch - ako 1 pruh fungoval a nadalej funguje vidime teraz.
A radsej ako vyuzivat oj**by NDSky s D1 na Gagarinke by bolo lepsie postavit elektricku na Dolne Hony.
Nečakám že z DH by niekto chodil po R7 do centra (možno sa oplatí tak západná časť mesta), ale predpokladám že veľká časť východne od Rovinky využije práve R7. Čo je reálnejšie prerobiť Slovnaftskú na 2+2, alebo Gagarinovu na 3+3? Viem, ani jedno sa neplánuje. Vidím 3 riešenie, dve z nich dávajú šancu MHD, z toho jedno nieje v súlade so súčasnou STN, a tretie je poslať trolejbusy to zápchy ako boli predtým.
Vždy bude lepšie ak budú bus pruhy na 80% Gagarinovej ako na 20%.
Už som písal, že Sokolská nemôže byť "Pod stanicou" , lebo je na jednej úrovni s koľajiskom. Pripadajú teda do úvahy "Pri stanici" alebo "Vedľa stanice".
Len malá poznámka, "SAV-ky úplne mimo stanice" sa bežne využívajú pre pešiu dochádzku na stanicu, nie každý túži byť odkázaný na L93 so všetkými jej negatívami.
Hauerland mohli miesto premenovania radšej rovno zrušiť, keďže je vzdialený 100 metrov od Slov. nár. archívu. Vždy som si myslel, že tú zastávku tam ponechávajú len kvoli príjmu z komerčného názvu.
Rádiová - Depo Trnávka
To su akoze obidve vzajone nesuviace Radiove alebo iba ex Vozovna oremenovana na Radiovu?
Prestupný uzol SAV – Nám. Franza Liszta dostane jednotný názov Pod stanicou,
To akoze ajSav-ky uplne mimo stanice budu Pod stanicou?
A zrusit nazov zastavky a v rovnakom obdobi dat presne ten isty nazov inde je top-pitomny tah - Vajnory, Ivanska cesta, Kuklovska...
To kto v DPB potreboval tak nutne vykazat cinnost?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
perets
Vždy bude lepšie ak budú bus pruhy na 80% Gagarinovej ako na 20%.