Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
"[DPB] začal pripravovať projekt na nákup ďalších na trať v Petržalke, ktoré budú mať o polovicu vyššiu kapacitu ako súčasné električky."
https://e.dennikn.sk/minuta/2147915

To iba niečo poplietli v redakcii alebo sa fakt plánuje (ďalší) samostatný nákup 45-metrových vozov? Pôvodne sa vravelo, že prípadné predĺženie električiek sa má riešiť iba v rámci opcie.
V každom prípade ale nerozumiem, prečo to nemôžu celé obstarávať naraz a musí to byť znova rozdelené na niekoľko tendrov.
Reakcia na: martinah #237368:
V niečom máš pravdu, ale napr. v takých Soroch (či sólach, či dlhých) sa ani nie je kam posunúť bližšie k páske a človek vždy stojí jednou nohou v druhých dverách. Na druhej strane v Urbanoch (hlavne 12m) či BN 10,5 naozaj nikto úplne pri páske nestojí (keď je inde miesto), ale keď je bus plný tak ľudia stoja aj tam a nevyužitý je len ohradený priestor. To, že ľudia stoja v dverách pri krátkej ceste sa dialo aj pred ohradením páskou.
Reakcia na: Urbanway 2423 #237363:
ludia sa tlacia do zvysnych dveri a v priestore pri nich, ked cestujes denne, iste si si vsimol, ze ti, co cestuju na kratsie vzdialenosti sa neposuvaju do priestoru k paske, a viac sa tlacia vo zvysnom, v malych busoch je to dost citelne, a pri prazdninovom rezime este citelnejsie
Hej ľudia, neviete ako to teraz vyzerá na Nivách po otvorení? Nechce sa mi tam ísť veľmi pozrieť, no nejaké čerstvé fotky by bodli. Máte niekto? Možno aj prerobený Blumentál 🙂 (V prevádzke s vozidlami samozrejme - fotky stavby ako takej som videl)
Reakcia na: Andy #237360:
Ja využívam MHD takmer denne, ale nezdá sa mi, že by odstránenie pások niečomu výrazne pomohlo (to, či vodičov skutočne ochránia je už druhá vec...). Kapacitne určite nie a ani pri prestupoch sa mi ešte nestalo, že by som kvôli zatvoreným predným dverám nedobehol do autobusu.
Reakcia na: Kotlár #237361:
Tak je, preto má napr. Panorama city parkovania nad zemou 2-5.np nie pod zemou ako je bežné. Aby tú vykopanú zeminu nemuseli zneškodniť ako "nebezpečený" odpad
Reakcia na: Viko #237355:
No sanovali to tým spôsobom že kontaminovaná zemina nebola vôbec odborne spracovaná/zlikvidovaná a akurát sa postavali hrubé základové dosky, takže to tam stále je.
Myslím, že by bolo na čase dať preč tie pásky za prvými dverami, ak niekto chce, aby aj poslední verní cestujúci naďalej využívali MHD aj v prázdninovom grafikone. Tá kombinácia presahuje hranicu zdravého rozumu.
Reakcia na: Vladimír #237358:
To museli opravit lebo este vcera to bolo zle 🙁
Reakcia na: NickDMPB55 #237353:
No ja neviem, ja na Sokolskej vidím zastávku 204, 209, 212 jasne vyznačenú.
Reakcia na: Urbanway 2423 #237349:
Áno, bola to chyba. Vďaka, už je to opravené.
Reakcia na: Viko #237355:
Aha no. ked tam pred 10 rokmi chceli postavit modernu bytovu zastavbu nemohli kvoli tym sajrajtov postavit podzemne garaze. Ale ano verim ze by sa to dalo sanovat.
Reakcia na: NickDMPB55 #237354:
Aj na Nivách boli vytečené chemikálie po bombardovaní Apolky, a hľa - most, autobuska, administratíva... ono je aj lepšie to sanovať (a následne kľudne zastavať), než nechať kvasiť v zemi.
Reakcia na: Samo Paulini #237352:
Ale ved nebolo to inak ? Ved spominam ze kedysi sa hovorilo ze sa tam nemoze stavat kedze podzemou su nejake chemikalie co este za cas ChzJD vylievali...
Reakcia na: Urbanway 2423 #237349:
Ta mapa má viacej chyb. Chyba aj zastavka Sokolská pre linky 204 209 a 212
Reakcia na: N/A #237351:
Istrochem určite. Toto sa mi však zdalo ešte centalnejšie. Tam na tom zas nanešťastie sedí Babiš bez povinnosti sanácie. Tiež sú mi sympatické tie mlynské nivýv ale som zvedavý, akým spôsobom bude riešené to, že "nikam nevedú" poriadne ak by to teda išlo tade. Skôr predpokladám, že sa postaví trať pozdĺž prístavu, čím bude mať územie hodné dvoch radiál navždy iba jednu.
Reakcia na: Samo Paulini #237350:
Toto je ešte veľmi ďaleká budúcnosť a momentálne nemá zmysel ťahať trať cez územie, kde najbližších 15 - 20 rokov nič nevznikne. Čo sa týka Biskupickej radiály, zvažovala sa aj možnosť trasovať ju po Prístavnej, no nakoniec boli zvolené Mlynské nivy - práve preto, že oblasť východného downtownu je husto zastavaná už teraz (a množstvo ďalších projektov je tam tesne pred začiatkom výstavby) a ide tak o väčšiu prioritu než ťahanie električky do iba potenciálne rozvojových území.

P.S. Ak by mala niekde vzniknúť živá štvrť s dostupným bývaním, ideálnym kandidátom je brwonfield po Istrocheme.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.