Reakcia na: Peon #237230:
V roku 2020 prišiel na filiálku MUV 69 (motorový univerzálny vozík). Traťoši kanibalizovali použiteľné diely železničného zvršku a počas návratu do obvodu žst. BA predmestie inštalovali červenú, bielo orámovanú obdĺžikovú dosku. (Prenosné návestidlo STOJ), číslo návesti z hlavy neviem, dohľadaj si na webe, začni predpisom ŽSR Z1.
A ak Ti Google vyhodí v obrázkoch kruhový terč zapichnutý do štrku priamo v osi koľaje, tak nemaj dilemu, číslo, pomenovanie a význam návesti návestenej návestným znakom prenosného návestidla je úplne identický.
A za domácu úlohu dostaneš zistiť, prečo to nie je Filiálka, ale filiálka s malým tlačeným f.
Valec
Takáto trať môže časovo konkurovať súčasným účelovým autobusovým linkám. Problém je, že ak by aj vznikla, tak len od Dúbravky, nie od centra ani z Petržalky alebo Podunajských Biskupíc (tam všade dnes vedú tie zamestanencké VW linky).
Takže vo výsledku... takáto rýchlodráha nebude VW v rýchlosti dopravy zamestnancov prínosná (viď TomJ #237226). A tí, čo by takýto návrh za štát posudzovali tiež nie sú o zem buchnutí aby si mysleli, ako takéto predĺženie výrazne pomôže VW.
A ak by chcel štát podporiť systém hromadnej dopravy v Bratislave, tak vidím niekoľko vhodnejších lokalít (napr. aj samotnú Biskupickú radiálu) než (nateraz) po poli za Dúbravkou.
Mimochodom, tých pošahaných 3 km v Petržalke naviac brzdí najmä administratíva projektovania, posudzovania a výberu dodávateľa. A tam sú možnosti štátu rovnaké ako možnosti mesta.