Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: martinah #235305:
Horšie bude, ak na túto sociálnu politiku nakoniec nebudú peniaze. Celý balík má stáť 500 mil. €, ale len bezplatná doprava v BA kraji vyjde na cca 40 mil. €, krajov máme 8 (nech sú iné o čosi slabšie), ale odhadom viac ako polovicu z tej sumy zhltne len bezplatná doprava. A čo potom ostatné opatrenia, najmä 13. dôchodky nestoja málo.
"Okrem toho by sa mala zaviesť bezplatná doprava v miestnej hromadnej doprave pre deti (ziakov, studentov) či seniorov a ťažko zdravotne postihnutých."

Čítajte viac: https://ekonomika.sme.sk/c/22447278/vlada-predstavila-velky-balik-socialnych-opatreni-za-500-milionov.html

cize sa da cakat zvysovanie odvodov a dani, lebo odkial chce stat vziat pri rekordnom deficite na toto peniaze fakt netusim
Aké sú platové podmienky u vodičov električiek?
Reakcia na: ivanbuto #235285:
tak to budem veľmi zvedavý ako to dopadne, lebo podľa tých tabúľ to tak nevyzeralo.
Reakcia na: N/A #235300:
A plánovalo sa niekedy aj prepojenie Štefánikovej a Hlavnej stanice (ako chodí 93) pre N72, či je zbytočné ťahať ju až na stanicu?
Reakcia na: Urbanway 2423 #235299:
Tá spojka sa beztak bude musieť vybudovať v súvislosti s výstavbou TT v Mlynskej doline, takže realizovať by sa to mohlo v horizonte cca 2 rokov.
Reakcia na: Solider #235297:
Plánuje sa pri tejto rekonštrukcii aj stavba spojky Pražská-Hlavná stanica? Približne v akých rokoch sa plánuje táto rekonštrukcia?
Reakcia na: S499.1023 #235291:
Nemam. A uz vidim ako sa vynimkou preukazujem v kazdom vlaku, obchode atd 🙂 Radsej budem dalej vyhladavat osvietenejsie miesta.
Reakcia na: Ike #235296:
Myslel som rozbitú vzdušnú križovatku s električkou, do toho ešte ten rozbitý asfalt na priecestí. To, čo spomínaš ty, je tiež problém v tom, že zbiehacia výhybka je na mieste pôvodnej, mala by byť o preves ďalej. Snáď sa to podarí vyriešiť pri rekonštrukcii trolejového vedenia v uzle pod stanicou.
Reakcia na: Solider #235295:
Myslíš to "safety car" napojenie zo SAV na pražskú? To je výborné
Reakcia na: ivanbuto #235286:
Cez to sa dá v pohode ísť do 30. Horšie je to pod stanicou smerom hore kopcom a to by sa malo urýchlene vyriešiť, pretože tam sa nedá ísť viac ako 10-15 km/h.
Reakcia na: Valec #235290:
No len ako potom niektorí zle znášajú, keď sa na konci zazipsuješ...
Reakcia na: ivanbuto #235288:
Hanebné je to, že iné ako "rýchlostné" výhybky by mali byť jedine tak vo vozovniach alebo v obratiskách.
V iných mestách sa dá vidieť čokoľvek a to aj vo Švajčiarsku - v takých Nových Zámkoch sa ešte veselo jazdí po ekvivalentoch starých Kremníc. V ČR sú dobré výhybky v Zlíne, Pardubiciach, Plzni ale v Pardubiciach sa napriek tomu plazia ako sopeľ po deke kvôli chronometrážam a šetreniu elektrinou, v Brne naopak lietajú ako šarkani po horšom vedení ako bratislavskom, lebo to kompenzujú 30 kg prítlakmi. Vo všeobecnosti je v civilizovanom svete proste stav taký, že trolejbusy jazdia cez armatúry rovnako rýchlo ako autobusy. Najúžasnejší lokálny extrém som zažil asi v roku 2002 v Solingene, tam som myslel, že sa ten Berkhof Premier v serpentínach do Öhligsu prevráti.
Reakcia na: ivanbuto #235286:
A ja som narážal na to, že tam nie je (ak hovoríš o krížení Šancová x Karpatská x Žilinská) žiadna špičková armatúra, lebo to celé visí nakrivo, pretože to visí na starej nosnej sieti od podvesného kríženia. Cez to, namontované ing. Zrzavým a Podivínom, sa dalo lietať. A ak hovoríš o Račku samotnom , tak tam už vôbec nie, tam je to celé zle ako armatúrami, tak smerovým vedením, tam by sa nedalo rýchlejšie jazdiť ani keby tam bol povrch ako na Bonneville Salt Flats.
Reakcia na: 810zssk #235281:
A u lekára si už bol? Ak máš CHOPCH, dostaneš na rúško výnimku.
Reakcia na: Minko #235274:
Problém Bieleho kríža je v tom, že všetci sa do pravého pruhu natlačia už pri Figare a potom to trvá dlho. Ja jazdím vľavom na doraz a zdržanie je minimálne, dokonca je to rýchlejšie ako cez Nobelovu (aj kvôli kolóne pri odbočení v Vajnorskej na Odborársku), a to už vôbec nehovorím o situácii, keď chytím aspoň jeden vlak.
Reakcia na: Jak44 #235270:
V busoch by to malo byť v nejakej dohľadnej dobe (už si termín nepamätám). Rovnako si už nepamätám, pri ktorých dverách. Ale každopádne, jedna trakcia, jedno pravidlo.
Reakcia na: Urbanway 2423 #235257:
Aj v BA je viacero takýchto "rýchlostných" výhybiek, napr. na Pražskej alebo pri Zimnom štadióne, ktoré vyhovujú pre jazdu 50 km/h. Ešte sa rieši aj úprava označenia, aby taká jazda bola v súlade s predpismi (konkrétne na Pražskej to je ale "legálne" už teraz).
Kríženia štandardne do 40 km/h, závisí od konkrétnych lokalít.
Čo sa týka čísla 30, nič také nie je paušálne stanovené.
K iným mestám sa lepšie vyjadrí S499. 🙂
Reakcia na: si #235278:
Jáj, strašne zlé je to, že sa nejaké buspruhy vyznačujú a obmedzujú "dopravu".

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.