Ike asi narážal na to, že keď ideš dole po Šancovej od Karpatskej cez Račianske mýto, tak je tam vozovka v zlom stave práve v mieste trolejového kríženia.
To samozrejme nie je argument, že by sa nemalo udržiavať, ale ten stav cesty je tam konkrétne zlý.
Neviem, aké rúško používaš (príp. aké dýchacie problémy máš), ale mne sa v jednorazovom rúšku dýcha úplne normálne a ani sa mi veľmi nepotí tvár (aj v rozpálenom autobuse), ak máš ale látkové rúško, tak v tom to býva horšie.
pár signálov môže znamenať aj reálne zo skúseností z tejto križovatky aj 10 minút naviac v cestovaní. A to je oproti štandardným cca 20 minútam už aj tak dosť, resp. 50% predĺženie jazdného času.
Asi tak, že odbočiť z Tomášikovej doprava na Vajnorskú a z nej doľava cez el. koľaje na Odborársku a pokračovať cez Nobelovu na Vinohrady bolo v špičke ešte ako tak rozumné riešenie (pokiaľ človek na priecestí pri Istrocheme nechytil sled 3 vlakov za sebou) oproti totálne zarúbanej Račianskej vďaka dodnes nedoriešenému Bielemu krížu. Pritom práve odbočenie doľava na Vajnorskú (kde stála často aj "50") bolo upchaté ale doprava sa dalo odbočiť často pohodlne.
Áno, to má logiku, predsa mamička, nastupujúca s kočíkom, nebude upaľovať niekam k prvým dverám.
Ale DPB by to mohol komunikovať, že "OCL s možnosťou platby kartou je vždy pri dverách s piktogramom kočíka", na tom nevidím nič zložité.
Čo som si všimol, tak u nás je pravidlo "tam kde nastupuje kočík". Nevravím, že je to úplne najprehľadnejšie, ale ak sa to takto bude prezentovať + budú velké piktogramy na dverách + bude viditeľne označené že "pri týchto dverách je označovač na karty" o koľko menej prehľadné to bude oproti Prahe?
P.s pokiaľ viem, v Prahe to nie je v busoch. Ak by to tam bolo, tiež by v tom asi bol "bordel", nakoľko kĺbová Karosa, NB18, NB12 či BN12 jaksik stredné dvere nemajú.
Tiez si myslim, zeby sa to malo zjednotit, napriklad nech OCL s moznostou platby kartou su pri prvych dverach vozidla alebo nech su vyrazne designovo ine.
Za seba mozem povedat, ze ked v tom bude gulas, tak urcite nebudem tu sluzbu pouzivat a riskovat pokutu, staci ked obcas sa revizori snazia chytit ludi, co si nestihnu oznacit listok, nie to este maturovat, ktorymi dverami nastupit a potom hladat OCL ked nastupia inymi.
V Prahe je v električkách vždy len jeden kartový terminál pri stredných dverách, s výnimkou vozov 14T, ktoré nemajú "stredné dvere" a v nich sú dva. U nás sú kombinácie:
- všetky OCL,
- OCL len pri prvých dverách,
- OCL pri prvých a posledných dverách,
- OCL pri druhých dverách,
- OCL pri tretích a štvrtých dverách.
Navyše, v Prahe je výrazný vizuálny rozdiel medzi OCL na platobné karty a ostatnými. S Prahou sa v tomto naozaj radšej neporovnávajte.
neblúznim, dnes ráno pri prejazde Tomášikovou smerom na Vajnorskú od žst. Nové Mesto boli popri ceste také prenosné tabule že pripravujeme pre Vás zmenu organizácie dopravy a vyznačené zavedenie buspruhu- podľa infografiky mu za obeť padne pravý pruh, pričom bushpruh bude tesne pred križovatkou vyústený do ľavého pruhu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ivanbuto
To samozrejme nie je argument, že by sa nemalo udržiavať, ale ten stav cesty je tam konkrétne zlý.