vraciam sa k starému problému: prečo ste zrušili dopravu do Hainburgu?
Spoločnosť Slovak Lines si účtuje skutočne neúmernú cenu za za kúsok dopravy za hranicami. Sme dôchodcovia a keď chceme navštíviť vnúčatá apsoň 2x v týždni, stojí nás to 20 €. pre nás je to priveľa. Neuvažujete o návrate k linke 901? Ďakujem žiaranka
Veď práve preto som navrhol tú trasu, aby bola sociálka aspoň na jednej konečnej, lebo inak to asi neviriešiš, pokiaľ nechceš, ako píše MatejBa napr. každý druhý spoj skrátiť po AVION.
Mne ešte napadlo, že od AVIONU by išla cez Hornbach ku Pharosu a odtiaľ cez BTS, Cargo na Letisko. Ešte by sa to dalo točiť objazdom na Fafrunách, aby to nemuselo ísť až na Letisko.
Pre autorov CP by som mal malú pripomienku. Podľa mňa by bolo lepšie po rozkliknutí odchodu vidieť celú trasu. Príklad: zvolím linku 29 zo zastávky Most SNP, teraz vidím len ďalšie zastávky, ale potom by som videl aj všetky predošlé, príp. aj s výjazdovou trasou (tie predošlé by mohli byť napr. šedé, aby to bolo odlíšiteľné). Bolo by to celkom fajn, lebo v plánovači ciest mi to z neznámeho dôvodu stále odmieta zobraziť niektoré výjazdy (nepomáha ani ,,menej prestupov," ,,menej chodenia") a hľadať to cez službu, je zdĺhavé a pre neregistrovaných nemožné (pokiaľ sa nezaregistrujú).
Urcite pomoze. Mne tiez jeden ponahlac zdrhol zo zastavky o 4 minuty skor ako mal ist podla cp a z dpb na to reagovali velmi rychlo. Casove veci su lahko dokazatelne.
Stačí iba meno. Odpovedajú na každý podnet, a veci ako nezastavenie na zastávke alebo taký výrazný predčasný odchod riešia dosť vážne.
Pri iných veciach ako zastavenie od obrubníka meter a podobné nevhodné zastavenia je to už horšie, to sa (aspoň podľa mojich skúseností) tvária ako sa to nedá a že šak vozidlo zastavilo na zastávke a dvere sa otvorili tak čo má cestujúci za problém a nemajú čo riešiť.
Ale zmysel určite má písať pri všetkých problémoch, lebo čím viac cestujúcich sa bude sťažovať na tieto veci tým ťažšie sa im bude pred problémami zatvárať oči.
A možno sa raz dočkáme aj toho, že bude DPB (alebo možno koordinátor) sám vykonávať audity v teréne a kontrolovať sám správanie vodičov aby ho zachytil skôr ako sa s ním stretnú zákazníci (podobne ako sa to už dávno deje v súkromných spoločnostiach).
Myslím to skôr tak, či to má mať ,,oficiálnu" formu (meno, adresa,...). Meno tam samozrejme napíšem, veď je koniec-koncov aj v emailovej adrese.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider