Sarko: No áno, ale je rozdiel, niečo také vypraviť na tarti Ke - ZV a na trati DNV Hl.St.
Myslím si, že to bude krok vpred. #23480 = Trochu to zavanulo závisťou, či sa mi to len zdá?
qwix: No ževraj je to zo súbehu električiek pre Tatry takže tak. Je jedno kto to vyrába, vždy by si to mohli predsa kúpiť napriamo. Asi sú tam nejaké lešpie podmienky alebo čo.
A ešte jeden mail za všetky. I keď sa tam nachádzajú pravopisné chyby a trochu silné slová, je to pomenované najvýstižnejšie:
"Vcera (4.12.2003, pozn. autora) som si vyskusal aj ja ten novy vlak, a nemam z tej cesty najlepsie dojmi. Musel som sediet tak ako keby som motyku ligol a aby som netlacil velmi vajce oproti sediacemu... :-)))"
Mozes kontaktovat hlavneho organizatora celej tej akcie - Peta Pankraca - a spytat sa ho, kde mala henta tabula skoncit. Takze popis nezmenim. A do struktury updatov ta nie je nic, radsej sa pozri na svoje...
noo neviem to su slovenske vozne montovane tusim vo Vrutkach (som o tom videl kratku reportaz na markize) takze nexapem preco by to kupovali od ZSSK, ak to mozu kupit priamo od vyrobcu... Pripominam ze to je fcelku nove (ani nie rok!)
Mať tak trochu viac času, tak sa pridám. Len to auto a benzín....
Re #23469 Sarko: Prebytok trolejbusov je dedičstvom megadodávok nových vozidiel v 80. rokoch. Po vyradení najväčších sérií 14 Tr-iek sa síce nakupovali nové trolejbusy, ale jednalo sa o typ 15 Tr. Nové sólo trolejbusy boli nakúpené až koncom roka 1999, ale to sa už pomaly žiada obnova parku sólo trolejbusov, kedy najstaršie z nich majú (dnes) 18 rokov.
D3K0 : Rad by som vedel kto napisal tu hovadinu o tej "zmiznutej" tabuli do popisu k nasej byvalej SD11. Tabulu dostal jeden z nasich vtedajsich clenov priamo vo vozidle. Je to absolutna blbost a rad by som bol, aby sa to uviedlo na pravu mieru, hlavne ked uz tuto fotku pouzivate v pravom paneli, nehovoriac o tom, ze to tam uz je nejaku dobu... Dik.
Dňa 13. decembra 2003 bude obnovená premávka električiek po.... snad by sa to mohlo prepisat na BOLA.. aby si to niekto nepomylil a nevyhovaral sa na iMHD;-)
Ako to, že je v PO prebytok trolejbusov? Prečo sa potom v posledných rokoch nakupovali nové trolejbusy? A ešte, ako to myslíš, že tento problém nebol zvládnutý?
Vladimír: He He kúpi ten kto bude šikovnejší a bohatší, čiže asi niekto z ČR /
Z: Ale preboha, veď som počul, že niektorý vodiči, chodia aj s busom na iné konečné hrávať karty. Načapal ich raz jeden náš kolega a z tej jednej konečnej na druhú (svoju vlastnú v ten deň) odchádzal v čase kedy mal mať odchod. Niektoý vodiči sú naozaj svine a robia si čo chcú. äschválne neuvádzam podrobnosti bo som ich ja nevidel, ale keby som ich videl ja tak...)
dusoft: Zdržanie výstavby bolo na strane dodávateľa stavby vjazdu do podzemných garáží, kde sa to celé zdržalo. V tomto je DPB nevinne a mesto im zrejme ukrátilo peniaze na ten zvyšok keďže stavba sa predražila o pár miliónikov a tak na ten kúsok už nezostalo.
Ten, kto ju predal (DPMP), ju nechce. A ten, kto ju chce (Vladimír) je tam nepredal. Asi tak...
Oficiálny dôvod odpredaja bol enormný prebytok trolejbusov. V rokoch 1992 - 1995 sa vyradzovali doslova húfy trolejbusov. Tento problém nebol zvládnutý doposiaľ a stále možno konštatovať, že DPMP ich má prebytok.
Hroch: ze sa vobec pytas , budem sa hnevat ak to das niekomu inemu. Akurat ze som teraz offline ...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
J
A ževraj tie nové motorové vláčiky, čo kúpil ZSSK odpredali BSK na regionálne trate. Žeby DNV - Hl. stanica?! Asi áno.