Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: N/A #234537:
Nákupy nových vozidiel 😂
Tak mi napadlo, možno to sem nepatrí... ale z čírej zvedavosti pamätáte si za ostatných 20/30 rokov hocijaký dopravný projekt, ktorý sa zrealizoval a ukončil podľa avizovaného časového harmonogramu?
Reakcia na: N/A #234535:
Aj mne sa ukazovali a potom nie, som myslel že chyba je u mňa v prehliadači ...
😮 Neboli tu ešte pred pár hodinami nové CP? 😮 😮
Reakcia na: Mike #234529:
Toto by už podľa môjho názoru vydržalo do septembra, kedy sa to všetko po tejto mediálnej hystérii vráti do pôvodných koľají.
Reakcia na: Mike #234529:
Hlavne naco sa jazdi po 21tej kazdych 7,5. 🙃
A ten bordel L95 s L3 ani radsej nekomentujem v PD.
Reakcia na: Solider #234528:
Ale stojí zato vymýšľať ďalšie CP extra? (Kde by bol napr špičkový int. 5 min a sedlový 7,5). Či sa ušetrí až toľko, lebo predpokladám že vozidlá aj vodiči sú k dispozícií na plnohodnotné prázdniny - teda int. 5 min všade celodenne. Otázne je akurát to ráno či ísť na 4 min., ako bolo vlani, to by možno nemusela chodiť L7. Teda bavíme sa iba o električkách, lebo u tbusov je to snáď bez debaty že nech sa vráti režim prázdniny v plnom rozsahu.
Reakcia na: N/A #234503:
Keď nikde nikto nebol, tak sa nepochopiteľne jazdilo podľa prázdnin, a keď začali ľudia vychádzať von, tak sa začalo jazdiť podľa víkendu. Logika v tom asi nie je. Z môjho pohľadu ešte stále nie je dopyt na celodenný interval, treba posilniť rannú špičku a odpoludnie, sedlo a večer môžu byť voľnejšie.
Reakcia na: Conti01 #234525:
A Ty si zjavný beusák.
Reakcia na: Urbanway 2423 #234523:
Železničiarsky je to tak, že výhybňa je len jedna spojka medzi koľajami. Ak sa tam dá riadiť sled vlakov, križovať, predchodiť, tak už je to odbočka. Laikov to pletie ale železničiari si idú svoje.
Reakcia na: N/A #234514:
Lebo 50% cestujúcich sú dementi.Tak preto.
Reakcia na: N/A #234518:
Celkom umenie písať o ničom na vyše 200 stranách.
Mám pocit, že všetky spomenuté veci zobrali z diskusií naprieč internetom.
Reakcia na: Joyki #234522:
Ďakujem. Nevedel som, že výhybňa sa nazýva aj odbočka.
Reakcia na: Urbanway 2423 #234519:
Ide len o automatickú výhybňu, pred a za TIOP-om, aby sa vedeli vykrižovať vlaky na 131, a hlavne aby aj S70 vedela zastavovať pri nástupišti už na trati 132 - hrana bližšie k Súhvezdnej (elektrifikované dve koľaje na trati 132 vs. neelektrifikovaná tretia koľaj predstavujúca trať 131 na opačnej strane pri Hornbachu).
Reakcia na: TomJ #234516:
Nie, hlási iba pri dojazdových spojoch. Linka 92 a niektoré spoje linky 99 čo zachádzajú do vozovne, majú "nedojazdový" cieľ bez šípky.
Reakcia na: Urbanway 2423 #234519:
No a za tým TIOPom sa tie trate rozvetvujú, takže to s tým súvisí. Že nestačí iba postaviť peróny, ale treba doplniť aj výhybky.
Píše sa tam o ,,zvýšení výkonnosti úseku Bratislava-Nové Mesto - Podunajské Biskupice realizáciou odbočky Ružinov," ktorá je nevyhnutná pre realizáciu TIOP Ružinov. Nevie niekto, čo sa odbočkou Ružinov myslí, pretože ak má byť TIOP Ružinov na dnešnom obratisku Súhvezdná, tak nechápem, kde by to chceli umiestniť. Možno tým mysleli to rozvetvenie trate do Petržalky a Podunajských Biskupíc, ale takto to vyznieva, ako nejaká nová trať.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.