To, že vibrovala a následne rezonoval celý voz bolo asi najskôr dôsledok toho, že niečo (alebo viacero vecí) nebolo dobre dotiahnutých, alebo vôbec dotiahnutých - v zmysle zašróbovaných alebo dobre ukotvených. Uvedené vozy s VOITH-kou boli veľmi živé, svižné, rýchlo sa rozbiehali a mali dobré zrýchlenie aj do vysokých rýchlostí.
116 aj keď mala červené číslo nebol to žiadny expres, v čase svojho vzniku nevynechávala nič (išla cez Kopčiansku) a po presmerovaní na Panónsku vynechávala len 3 neskôr 2 zastávky na Panónskej. Rovnako aj iné "červené" linky nemuseli byť nevyhnutne expres napr. 111, 113, 118 a narozdiel od nich 116 premávala aj cez víkend.
S tým nemám žiaden problém. Akurát sa môže stať, že keď štúdia bude tvrdiť, že električka bude najlepšia, lenže sa po jej realizácii zistí, že predpoklady zo štúdie sa nestretli s realitou, zostanú ti koľajnice (v prípade ak nebudú električkové trate pojazďovateľné aj autobusmi), ktoré bez úprav nevyužiješ, či meniarne, ktoré tiež budú na nič, ak ich nevyužiješ napríklad ako súčasť infra pre trolejbusy/elektrobusy,...
Ja len dúfam, že DPB konečne zatlačí na kampaň, nech ľudia neotvárajú okná v klimatizovaných vozidlách. Poučiť treba aj vodičov, nech to na konečných kontrolujú a zatvárajú. Raz som išiel v horúčave 29 T s otvorenými oknami. Vodič mal na háku, obehal som to ja, do 5 minút bola električka znova vychladená... Vodič musí dbať na tepelný komfort cestujúcich. Naozaj ma ako cestujúceho nebaví riešiť stále teplo vo voze kvôli otvoreným oknám.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tbusabustram6609