Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: FFF13 #233552:
ono by to slo (v novobudovanej casti) aj castejsie, ale to by museli navrhovat a projektovat ludia s trochou rozumu a nie taki co navrhnu zahrnut vykopany koridor a postavit urovnove kolizne priecestia....
Reakcia na: 810zssk #233550:
Nehovorili nedávno že v prípade 1L variantu tam budú 2 linky so 4 min int. a prípade 2L variantu 4 linky s 8 min.? To by vychádzalo na spoločný int. 2 min a častejšie to už asi nepôjde
Aspoň že majiteľ slamenej búdy to vzal s humorom 😎
Reakcia na: Jadran #233546:
So zanikom 59 by som nepocital. Elektricky v Petrzalke budu v spicke brutal nestihat, kedze mesto tam stale planuje interval horsi ako v Karlovej Vsi, takze to ze tomu trochu ulavi 59 len pomoze.
Reakcia na: kecho #233548:
91 je ak si dobre spominam povodna 116, takze povodny expres....
Reakcia na: david1 #233535:
91/191, ktora stoji na vsetkych zastavkach po ceste okrem 2 (Rusovska cesta, VSM), je expres? 🙂 Ked uz je Rus cesta na znamenie, tak by ju pokojne mohli pridat aj pre 91. Nevidim logiku v tom, ze 93 tam zastavku ma a vikendova/vecerna 91 s intervalom 20 nie, dokonca ani dojazd 91 na Hlavnu stanicu v rovnakej trase ako 93. Urcite je tam lepsi pesi prestup na Halovu na 83/88/99/84/92 ako ked niekto raz tvrdil, ze ved z 91 na 83 sa da predsa prestupit na Dvoroch, ved to je cez cestu 🙂
L59 by mohla celodenne obsluhovať Zochovu a minimálne poobede Blumentál, pretože poobede je tam 18m vozidlo úplne zbytočne, ale za to môže aj neatraktívny interval a premenlivosť podľa dopravnej situácie.
Reakcia na: N/A #233518:
Tej 59 hlavne hrozí zánik (ževraj), keď sa jedného pekného dňa dokončí električková trať po Janíkov dvor.

Sú ale relácie, kde by expresy rozhodne našli uplatnenie - DNV (niečo na štýl 21 v čase, kedy ešte nebola taká, aká je dnes - čo si pamätám, tak naposledy okolo roku 2010), Záhorská Bystrica, Rusovce (až Čunovo), možno Biskupice/Vrakuňa.
Ešte mi napadla 92 v podobe predtým, ako jej postupne popridávali zastávky, ale tam je otázne, či by to malo koho voziť okrem časov, kedy sa vozia zamestnanci VW z/na smeny.
Reakcia na: david1 #233535:
Bavíme sa o rokoch 1990-1991 kedy MHD v Ba spravila 56 mil. vozokm na menšom obsluhovanom území?
Reakcia na: SuchSoft #233541:
v tom pripade ale hlavne nech s tym zacne v tomto obdobi - takze napriklad dnes rano nechcem vidiet ziadne vozidlo v ktorom bude viac ako 5 stupnov celzia (rano mi teplomer ukazoval 2 + teda nejaka tolerancia)
asi tak nejak si to myslel ?
PS na tych dnesnych 5 stupnov celzia rano sa viem patricne obliect, na tych 35 v tieni a 50 v konzerve vozidla bez klimy v lete neviem spravit vobec nic
Reakcia na: SuchSoft #233541:
Špina, svinčík, prach, hríby vo vozoch - zle je.
Podnik sa snaží niečo proti tomu robiť - zle je. Tebe človek aj vyhovie?
Inak, odkedy je vo vozidlách VHD čistota a klimatizačný systém NADŠTANDARD?
Reakcia na: SuchSoft #233541:
A kde pán nakupuje? Pretože obchody bežne "ohrozujú zdravie verejnosti" klimatizáciou, a začali dávno pred tým ako nejaký DPB vôbec začal snívať o nejakej klimatizácii.

Povedal by som, že v lete ohrozuje zdravie verejnosti v oveľa viacej prehriate (obzvlášť v plechovici ktorá je celý deň na slnku) ako podchladenie. Preto je logické že je s ohľadom na to nastavená klimatizácia.

V prípade ak ste náchylný na podchladenie nieje nič jednoduchšie ako sa viacej obliecť, prípadne so sebou nosiť nejaký zvršok, ktorý si podľa potreby môžete obliecť/vyzliecť.
Reakcia na: Mikimaus #233496:
Chobotiny rieši tento náš DP. Najprv nech zabezpečí základné veci, a potom nech rieši takéto nadštandardy.
Mám jeden tip.
Ak chce DPB prispieť k zdraviu cestujúcej verejnosti, nech zruší klimatizáciu vo všetkých vozoch.
Alebo, ale to sa nestane, nech "nastavia" klimatizáciu tak, aby nefúkala priamo na ľudí, a nech nie je väčší teplotný rozdiel medzi teplotou vonku a vnútri 2 °C. Aj by prestal DPB ohrozovať zdravie cestujúcej verejnosti, aj by ešte ušetril. 😎
Reakcia na: Ma178rek #233536:
Este lepsia ako Zochova by bol Blumental, aspon poobede. Z Petrzalky byva v odpoludnajsej spicke obsadena tak polovica miest na sedenie a hoci na Racku par cestujucich pristupi, miesta je tam stale dost.
Reakcia na: david1 #233538:
To nebolo po zrušení 105, ale až po úpravách linkového vedenia v Petržalke po otvorení Apolla. Do 9/2005 stávala (už ako linka 59) na Račku vždy len v jednom smere. Až po zriedení intervalu tam začala stávať vždy a pridala sa jej na krátky čas aj Mladá Garda.
Reakcia na: ceres #233537:
Hej po zrušení L105 tam ako náhrada stojí obojsmerne ráno aj poobede. Pár mesiacov obsluhovala za L105 aj zastávku Mladá Garda.
Reakcia na: david1 #233534:
A oproti minulosti, teda oproti svojej predchodkyni 117, zastavuje na Račianskom mýte obojsmerne v oboch špičkách. Ak si pamätám správne, 117 zastavovala na Račianskom mýte v smere do Petržalky len ráno, a v smere do Rače len poobede, teda proti hlavnému prepravnému prúdu.
Reakcia na: david1 #233534:
minimálne na Zochovej by mohla stáť 🙂 nech sa nikto na mňa nehnevá ale expresy treba ale nie až v takejto verzii.
Reakcia na: kecho #233532:
Neviem či , len tipuješ alebo si ich jednoducho nezažil.
Expresné linky mali väčšinou max.10 min.int.
Väčšinou 8 min. Fungovali skvelo na rýchle presuny medzi opačnými koncami BA do práce či školy.

Pokiaľ sa nevybudujú vo väčšej miere bus pruhy nemá ich význam obnovovať.
Dnes ich premáva minimum.
L21,25,59,63,91/191
L75,92 (týmto však pridali dosť zastávok a sú už skôr obslužné)
Reakcia na: Viko #233533:
Je to účelovka. Bez nej by sa cestovalo vyše hodinu.
Na Pántoch sú dve stredné školy preto ráno zdvojené spoje od Smolenickej do Rače. Ďalej veľa logistických centier vrátane centrály DM. Tá má aj večernú ZD po 22:00 na stanicu.
Oproti minulosti je riadne osekaná čo sa týka intervalu.


Preto aj napriek X sťažnostiam či žiadostiam sa nezaviedlo zastavovanie v centre a dokonca aj zrušilo zastavovanie pri Auparku .

Poobede si však viem predstaviť obsluhu uvedených zastávok. Dopyt je viac rozdelený a je tam kapacitný priestor.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.